Mijn idee...quote:Op maandag 15 januari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook totaal niet mijn smaak
pijn aan de ogen
misschien vooral luisteren en niet te veel kijken
Hey Hoempahquote:
Als ik zo de foto’s zag, verheug ik me op alles wat met haar te maken heeftquote:Op maandag 15 januari 2024 14:12 schreef Hunter het volgende:
Verheug me nu al op het ochtendhumeur van Alice, want die wil niet wakker gemaakt worden![]()
![]()
Met die attitude ben je volgende week alweer thuisquote:
Die staat er bij mij niet. Alleen de 3 voorgaande seizoenen. 4 nog niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie de videos nog niet klaar staan had net nog gekeken
Ik ga weer kijken zag alleen op videoland de link waar je de tv uitzendigen kan gaan kijken
Klopt dit seizoen moet nog beginnen toch? Morgen zal er wel een deel opstaan waarschijnlijkquote:Op maandag 15 januari 2024 14:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die staat er bij mij niet. Alleen de 3 voorgaande seizoenen. 4 nog niet.
Vanavond is een live uitzending?quote:Op maandag 15 januari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dit seizoen moet nog beginnen toch? Morgen zal er wel een deel opstaan waarschijnlijk
Ja klopt, maar die kan je toch ook terug kijken? (dacht ik)quote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vanavond is een live uitzending?
Dat wordt rtl5 dan ..
Zeker niet live, al woensdag of donderdag gedraaid toen ze het huis echt in gingen. Zaterdag is de eerste echte live uitzending.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat wordt rtl5 dan ..
Zodra de uitzending geweest is, staat die aflevering wel op videoland en anders de dag er na wel..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt dit seizoen moet nog beginnen toch? Morgen zal er wel een deel opstaan waarschijnlijk
Ja leuk is dat altijd hequote:Op maandag 15 januari 2024 14:34 schreef Limbus het volgende:
[..]
Leuk om weer veel vertrouwde namen hier terug te zien !
Uitzending van vanavond komt ook op videoland, want die van Seizoen 3 staat ook de 1ste aflevering er bij..quote:Op maandag 15 januari 2024 14:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat wordt rtl5 dan ..
Op mijn iPad ook nog nietquote:Op maandag 15 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds geen streams op de app's alleen via de browser. Apple TV nog niet gecheckt.
je zou de rechtstreekse link via whatsapp naar jezelf kunnen sturen en hem openen in whantsapp om te kijken of het dan werktquote:Op maandag 15 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds geen streams op de app's alleen via de browser. Apple TV nog niet gecheckt.
quote:Op maandag 15 januari 2024 14:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
je zou de rechtstreekse link via whatsapp naar jezelf kunnen sturen en hem openen in whantsapp om te kijken of het dan werkt
https://v2.videoland.com/big-brother-1/live livestream 1
https://v2.videoland.com/big-brother-2/live livestream 2
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die kan je toch ook terug kijken? (dacht ik)
O op die manier. Nee dat werkt niet helaas.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.
Dat wordt dus eerst de aflevering kijken op rtl 5 en dan naar videoland voor de streams.
RTL5 is ook live op Videoland te zien.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.
Dat wordt dus eerst de aflevering kijken op rtl 5 en dan naar videoland voor de streams.
21:45quote:Op maandag 15 januari 2024 15:12 schreef Frummelie het volgende:
Vanavond rond half 9 staan de Livestreams op de Videoland app... gelukkig op tijd...
het wordt hem gevraagd...quote:Op maandag 15 januari 2024 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Oud BB'er Ruud heeft zijn jaarlijkse mening over het nieuwe BB al weer klaar, en natuurlijk op het platform van de concurrent die dit maar wat graag uitventen....
https://www.shownieuws.nl(...)ol-flauwe-aftreksels
Ben bang dat die gewoon blijft staan. Maar dat vind ik niet zo erg. Het is 'hun' content. Als we daardoor wel gewoon plaatjes en filmpjes mogen blijven plaatsenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:33 schreef spapaars het volgende:
Hoop wel dat die logo van Videoland niet te zien zal zijn met de livestreams.
Hij heeft zeker gelijk. Ik snap ook niet waarom ze de kick-off en entrance van de bewoners nog steeds niet live doen. Dat zou een must moeten zijn bij dit programma. Vroeger werd dat veel groter uitgepakt. Gemiste kans.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt hem gevraagd...
Hij heeft overigens wel gelijk
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:50 schreef EdVe het volgende:
Even alle liedjes van hem leren. Dan kan je alles zo meebleren..
https://www.youtube.com/channel/UCPy8vv7_Sdb8sJiwCKheH2w
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt hem gevraagd...
Hij heeft overigens wel gelijk
Niet even knuffelen?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!
Hoezo Lenie saai?! Nog nooit in een normaal huis gewoond jong!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:50 schreef EdVe het volgende:
Even alle liedjes van hem leren. Dan kan je alles zo meebleren..
https://www.youtube.com/channel/UCPy8vv7_Sdb8sJiwCKheH2w
tjonge, Hij wordt om zijn mening gevraagd en hij geeft die. En al doet hij dat 100 keer per jaar, wat dan nog?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!
Geweldige van Amy Weenhuis !!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooie uit de collectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |