Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, maar die kan je toch ook terug kijken? (dacht ik)
O op die manier. Nee dat werkt niet helaas.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.
Dat wordt dus eerst de aflevering kijken op rtl 5 en dan naar videoland voor de streams.
RTL5 is ook live op Videoland te zien.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik snap hem. Mijn plan was aflevering op videoland kijken en dan daarna meteen de streams.
Dat wordt dus eerst de aflevering kijken op rtl 5 en dan naar videoland voor de streams.
21:45quote:Op maandag 15 januari 2024 15:12 schreef Frummelie het volgende:
Vanavond rond half 9 staan de Livestreams op de Videoland app... gelukkig op tijd...
het wordt hem gevraagd...quote:Op maandag 15 januari 2024 14:19 schreef freaky40 het volgende:
Oud BB'er Ruud heeft zijn jaarlijkse mening over het nieuwe BB al weer klaar, en natuurlijk op het platform van de concurrent die dit maar wat graag uitventen....
https://www.shownieuws.nl(...)ol-flauwe-aftreksels
Ben bang dat die gewoon blijft staan. Maar dat vind ik niet zo erg. Het is 'hun' content. Als we daardoor wel gewoon plaatjes en filmpjes mogen blijven plaatsenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:33 schreef spapaars het volgende:
Hoop wel dat die logo van Videoland niet te zien zal zijn met de livestreams.
Hij heeft zeker gelijk. Ik snap ook niet waarom ze de kick-off en entrance van de bewoners nog steeds niet live doen. Dat zou een must moeten zijn bij dit programma. Vroeger werd dat veel groter uitgepakt. Gemiste kans.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt hem gevraagd...
Hij heeft overigens wel gelijk
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:50 schreef EdVe het volgende:
Even alle liedjes van hem leren. Dan kan je alles zo meebleren..
https://www.youtube.com/channel/UCPy8vv7_Sdb8sJiwCKheH2w
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het wordt hem gevraagd...
Hij heeft overigens wel gelijk
Niet even knuffelen?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!
Hoezo Lenie saai?! Nog nooit in een normaal huis gewoond jong!quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:50 schreef EdVe het volgende:
Even alle liedjes van hem leren. Dan kan je alles zo meebleren..
https://www.youtube.com/channel/UCPy8vv7_Sdb8sJiwCKheH2w
tjonge, Hij wordt om zijn mening gevraagd en hij geeft die. En al doet hij dat 100 keer per jaar, wat dan nog?quote:Op maandag 15 januari 2024 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We weten het nu wel wat hij er van vindt. Move fucking on, gast!
Geweldige van Amy Weenhuis !!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooie uit de collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |