Is al jaren zo, geen idee waaromquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Weet iemand waarom de Belgen eigenlijk maar 1 stream hebben?
Als je VPN hebt kun je die vanuit NL wel zonder abo, dus gratis bekijken trouwens
Dat is alle jaren zo geweest helaas voor de Belgen. Geen idee wat de reden echt is. Zal met kosten te maken hebben, maar is ook onhandig. Volgens mij is er in België ook wel 1 (betaalde) zender die constant 1 stream uitzend. Ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Als zij maar 1 'stream' mogen uitzenden, dan jullie ook maar 1 livestream.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef KinKiJan het volgende:
Weet iemand waarom de Belgen eigenlijk maar 1 stream hebben?
Als je VPN hebt kun je die vanuit NL wel zonder abo, dus gratis bekijken trouwens
Zorg je toch dat je de lapo hebt. Kan je het zelf in de OP zettenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh ja, ook overdreven, een beetje info.
Benieuwd wie er dan vervangen is. Maar dat zien we maandag vast welquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Hunter het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/big-brother-bewoner-vervangen
Big Brother zou al een bewoner vervangen hebben. Eén van de huidige bewoners zou halsoverkop naar Amsterdam vertrokken zijn om een andere bewoner te vervangen. Dat zou al gebeurd zijn voor de bewoners het huis in gingen. Of die ene bewoner ziek was en daardoor vervangen werd is niet duidelijk.
Dat gebeurt idd elk jaar wel. Zal vast komende weken tijdens gesprekken onderling naar boven komen (tussen de streamlocks door) dat Pietje, of Klaasje ipv Truusje kwam omdat X gebeurde blabla Maar Truusje komt dan alsnog later wel als ziekte over is of het andere gedoe achter de rug is. Beetje sensatie post van die websitequote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:23 schreef Hunter het volgende:
https://nl.nieuws-247.be/big-brother-bewoner-vervangen
Big Brother zou al een bewoner vervangen hebben. Eén van de huidige bewoners zou halsoverkop naar Amsterdam vertrokken zijn om een andere bewoner te vervangen. Dat zou al gebeurd zijn voor de bewoners het huis in gingen. Of die ene bewoner ziek was en daardoor vervangen werd is niet duidelijk.
Dacht dat er 1 gratis stream is, en 2 waar dan wel voor betaald moet worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is alle jaren zo geweest helaas voor de Belgen. Geen idee wat de reden echt is. Zal met kosten te maken hebben, maar is ook onhandig. Volgens mij is er in België ook wel 1 (betaalde) zender die constant 1 stream uitzend. Ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Als zij maar 1 'stream' mogen uitzenden, dan jullie ook maar 1 livestream.
Met chrome en firefox kon je vorig jaar via picture-in-picture ook nog een stuk terugspoelen, handig voor gifs enzo, maar of dat een uur of meer was durf ik eigenlijk niet te zeggen. Heb het op die manier bij ejvjl gedaan, en daar kon je een behoorlijk eind terug.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is al jaren zo, geen idee waarom
in 1999 hadden we vier streams
En tot vorig jaar konden we een uur terugkijken in de streams
Nee. Dat is er niet. Enkel via goplay app te bekijken met reclames tussen. En voor de telenet klanten is het kanaal 247 ook met reclames.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat er 1 gratis stream is, en 2 waar dan wel voor betaald moet worden.
OK, dan heb ik het fout, dacht echt het ooit hier te hebben gelezen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:38 schreef bpi het volgende:
[..]
Nee. Dat is er niet. Enkel via goplay app te bekijken met reclames tussen. En voor de telenet klanten is het kanaal 247 ook met reclames.
De meeste pakken Videoland wij wonen ook in België en hebben ons gewoon Videoland genomen. Vpn hoeft zelfs niet meer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
OK, dan heb ik het fout, dacht echt het ooit hier te hebben gelezen.
Wel zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef bpi het volgende:
[..]
De meeste pakken Videoland wij wonen ook in België en hebben ons gewoon Videoland genomen. Vpn hoeft zelfs niet meer.
Dat is wel beter ja! Dacht dat je voor Videoland in het buitenland minstens een NL adres nodig had. Mooi dat jullie deze optie ook hebbenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef bpi het volgende:
[..]
De meeste pakken Videoland wij wonen ook in België en hebben ons gewoon Videoland genomen. Vpn hoeft zelfs niet meer.
Wij hebben toen wel via vpn geregistreerd. Zolang dat ze betaald worden zullen ze er niet om gevenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel zo gemakkelijk.
Wist dat je Videoland vanuit het buitenland kan bekijken, maar dat registreren in NL moest plaatsvinden.
Geen idee wat ik heb opgegeven als adres 😂quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja! Dacht dat je voor Videoland in het buitenland minstens een NL adres nodig had. Mooi dat jullie deze optie ook hebben
Je werd al gemist.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Meld zich, voor het volgende seizoen BB
Hé héquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Meld zich, voor het volgende seizoen BB
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Heb er zin in! Voor het eerst sinds jaren ben ik van plan Big Brother Nederland(en België) weer te kijken! Toen het jaren niet op tv was was ik over gestapt naar de Amerikaanse en Canadese versies en niet teruggekomen toen het terug was, maar ik dacht dit jaar ga ik weer eens streams kijken!
Leuk dat Willewa er weer bij is. Ik heb er zoveel zin in. Ik was Charlotte. Leuk en fijn dit allemaal.quote:Op zondag 14 januari 2024 01:38 schreef Willewa het volgende:
[..]![]()
Je hebt in mijn ogen 3 hele leuke edities gemist, dus na dit seizoen kan je die andere 3 eventueel nog terugkijken op Videoland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |