Eens ze passen prima bij elkaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik moest toch weer even lachen om Jill. En volgens mij passen Jill en Leroy goed bij elkaar. Zelfde soort mensen. Leuk voor ze.
Dat is ook wel fijn. Kan je samen over bwennie praten.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee geen contact meer met Maxim, wel heb ik Brennie d'r zus Ria op facebook en spreken elkaar afentoe.
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:17 schreef bpi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de nieuwe secret room gaan zijn?
Lijken wel doosjes met slot?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat dit moet zijn
Envelopes?
Enorm vaag jaquote:Op zondag 14 januari 2024 19:12 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee wat dit moet zijn
Envelopes?
Knufje voor jouquote:Op zondag 14 januari 2024 19:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat hier wel aardig, alleen nogsteeds problemen met m'n voeten door de neuropathie.
En gister was het alweer de dag dat @:Bwenniebren 10 jaar geleden overleed
Ik ga ook vooral live stream volgen wanneer ik kanquote:Op zondag 14 januari 2024 19:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou nog iets meer dan 24 uur op de klok, eens kijken wat ze er dit seizoen bij de FEBO van gaan maken.
Mis wel een beetje de hype er om heen, maar kan ook zijn dat ik het niet zie. Doe weinig met socials
Hoop wel dat er een beetje meer pit in hebben gegooid. Denk wel dat we weer met 8 starten er dan bewoners bij gaan komen, wat dat betreft hebben ze er nog weinig van geleerd.
Ik twijfel nog of ik dit jaar de dagelijkse uitzendingen meepak, als ik het doe dan is het via videoland, want dan kan heb je niet die .... reclame
Van het Tiktok filmpje (zie boven)quote:Op zondag 14 januari 2024 19:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
oehhhhh waar komt die foto weg dan?
Eerder heeft ook geen zin. Er valt toch nog niets te zienquote:Op zondag 14 januari 2024 20:25 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen kan Videoland al wel vast de streams live zetten (met testbeeld) nog ruim 24 uur...Zal wel op het laatste nippertje worden.
Haaai Fritsiequote:Op zondag 14 januari 2024 18:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kruimeltje heeft jullie gevonden![]()
Vind ik niet onlogisch. Er staat een bank, er hangt een tv-schermquote:Op zondag 14 januari 2024 17:17 schreef bpi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit de nieuwe secret room gaan zijn?
Zou me niks verbazen als die kunst een puzzel isquote:Op zondag 14 januari 2024 22:09 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |