Deugnis waarmee je dus rottigheid zélf uitlokt, niet slim! Heb het daar gewoon niet over als het er niet is. Klaar.quote:
quote:
Omg, okay tnxquote:Op maandag 15 januari 2024 01:02 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Iets wat heel grappig is als je 12 jaar of verstandelijk beperkt bent. Maarja, TikTok he.
Had ik al gepost.quote:
Die heb ik niet gezien. Die van engine wel. Kan gebeuren toch. Thema van deze BB is aardig zijn voor elkaar. Ik ga mijn best doen.quote:
Ze hebben 2 weken nu de tijd gekregen om de hype/buzz los te krijgen. Ze zijn meer dan ooit bezig met social media, dus ik benieuwd of dit zijn vruchten af gaat werken in zijn geheel en dus ook in de kijkcijfers.quote:Op maandag 15 januari 2024 01:10 schreef Mercedes. het volgende:
Wel grappig om te merken dat omdat Big Brother pas de 15de januari begint i.p.v. 1 januari, er al heel erg veel wordt gepraat op social media.
Ik heb er heel veel zin in.
Zo jammer alleen dat er wederom zo weinig innovatie of creativiteit te bespeuren is bij deze prodcutie. Eigenlijk lijkt het vooralsnog (van wat we tot nu toe gezien hebben) wéér op hetzelfde gerecht dat we al 3 jaar voorgeschoteld krijgen, met hier en daar wat mini aanpassingen in een iets ander jasje (interieur). Dat gaat niet helpen om de kijkcijfers van dit programma een boost te geven. Hopen dat er in ieder geval wat spraakmakende figuren tussen zitten.quote:Op maandag 15 januari 2024 02:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben 2 weken nu de tijd gekregen om de hype/buzz los te krijgen. Ze zijn meer dan ooit bezig met social media, dus ik benieuwd of dit zijn vruchten af gaat werken in zijn geheel en dus ook in de kijkcijfers.
Dat laatste zie ik al vrij somber in.quote:Op maandag 15 januari 2024 02:29 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zo jammer alleen dat er wederom zo weinig innovatie of creativiteit te bespeuren is bij deze prodcutie. Eigenlijk lijkt het vooralsnog (van wat we tot nu toe gezien hebben) wéér op hetzelfde gerecht dat we al 3 jaar voorgeschoteld krijgen, met hier en daar wat mini aanpassingen in een iets ander jasje (interieur). Dat gaat niet helpen om de kijkcijfers van dit programma een boost te geven. Hopen dat er in ieder geval wat spraakmakende figuren tussen zitten.
quote:Op maandag 15 januari 2024 07:08 schreef Sestra666 het volgende:
Zo, ben benieuwd, zijn nog geen live streams wel? Heb niet alles gelezen
Ik zag hem gisterenavond ook nog niet staan op videolandquote:Op maandag 15 januari 2024 06:36 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt het dat de stream applicatie nog niet te zien is op videoland. Als.ik op live klik zie ik het nergens staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |