TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij tv denk ik rtl 4 en nerderland 1 enzo
oke duidelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktIk heb ook geen abonnement op tv-kanalen, maar nog wel een grote monitor waar ik netflix op kan kijken
Daarom maak ik hem zelfquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggen
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggen
quote:
Dat weet ik dus niet...quote:
Ik ben wel gezellig!!.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Opzouten dan!Hier hebben we alleen gezellige mensen!
Tizzur?
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.
In Zwolle?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is zo'n beurs voor vrouwen van middelbare leeftijd die geen leven hebben en de hele dag hobby's doen zoals quilten, breien, haken en borduren
Goed bezig jijquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb met gegeten
Nu even twee uur wachten en sporten
Had ik gisteren en vandaag ook niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb eigenlijk geen zin om te sporten
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is sinds dit jaar in Houten
Ik wil gewoon lekker kijken, aanraken, voelen en geïnspireerd rakenquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ben er ook weleens geweest. Er ligt nu nog steeds een prachtig onaangeroerd borduurpakket te wachten.
Wat voor sport doe je?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga wel. Maar heb gewoon geen zin
Same here.quote:
Beter.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow mijn sportschool is niet vervelend.
Geen vervelende mensen en leuk en lief personeel.
Mensen kijken naar elkaar om.
Gewoon de ring ingaan om het spannender te makenquote:
Je moet sporten!quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb eigenlijk geen zin om te sporten
Ik zit hier bij Basic Fitquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter.
Ik zit bij een relatief goedkope tent waar het zelden echt druk is. (Is vrij buitenaf buiten de stad.)
Diverse voormalige leden van Basic Fit vluchten er naar toe omdat daar allemaal van die Alfa haantjes zitten die continu hun spieren staan te showen en enorme ruzie trappen over wie er nu op zo'n apparaat mag, en van die overdreven sexy bitches die met hun mobieltje in de hand voor de spiegel staan te poseren voor hun Onlyfans/Instagram/TikTok followers.
Waar ik naar toe ga heb je af en toe ook van dat soort types, maar echt niet irritant veel.
Een dorp met stadsrechten?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zit hier bij Basic Fit
Maar ja wij zijn een dorp...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |