Blijven oefenenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat wel
Meloen de hoogste tot nu toe
waar ga je heen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar eens dat toegangskaartje en treinabo regelen zodat ik er niet onderuit kom a.s. zaterdag en wel moet gaan
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Seksbeurs speciaal voor muizen
oke...quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Aansluitend is er ook een hoe vermoord ik katten congress
Ja dat heb ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Lovely het volgende:
Ik ook.. stapel wordt te hoog en dan is het gedaan
Twee meloenen heb ik al gehad en 1 watermeloenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:35 schreef Mazikeen het volgende:
Meloen nu.... spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik kijk ook geen tv. alleen seriesquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn zoveel "leuke" shows die zou "moeten" zien. Ik kijk amper tv.
Je kijkt series op je laptop?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik kijk ook geen tv. alleen series
TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij tv denk ik rtl 4 en nerderland 1 enzo
oke duidelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktIk heb ook geen abonnement op tv-kanalen, maar nog wel een grote monitor waar ik netflix op kan kijken
Daarom maak ik hem zelfquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggen
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggen
quote:
Dat weet ik dus niet...quote:
Ik ben wel gezellig!!.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Opzouten dan!Hier hebben we alleen gezellige mensen!
Tizzur?
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.
In Zwolle?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is zo'n beurs voor vrouwen van middelbare leeftijd die geen leven hebben en de hele dag hobby's doen zoals quilten, breien, haken en borduren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |