Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2024 15:24:22 ]![]()
"User die altijd blij en positief is 2022"quote:
Ja er is één of andere troll die ons onze tagjes wil laten afnemen. FB / Kunnen de verlopen 2022 tagjes weg?
Zullen we z'n milt er uit scheuren?![]()
![]()
Was er afgelopen jaar geen verkiezing?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"User die altijd blij en positief is 2022"
Ja er is één of andere troll die ons onze tagjes wil laten afnemen. FB / Kunnen de verlopen 2022 tagjes weg?
Zullen we z'n milt er uit scheuren?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden![]()
![]()
![]()
Ow wacht Hi - Ha - Ho vergeten![]()
![]()
Heb er gereageerdquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"User die altijd blij en positief is 2022"
Zullen we z'n milt er uit scheuren?![]()
![]()
Nee blijkbaar niet. Ik was nog niet terug, maar heb begrepen dat ze idd niet door zijn gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er afgelopen jaar geen verkiezing?![]()
Nee komt er ook niet meer denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er afgelopen jaar geen verkiezing?![]()
![]()
Te weinig animo voor?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee komt er ook niet meer denk ik![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het regelde etc is op anoniem gegaan helaasFijn....
Niemand die het kan overnemen dus?![]()
Wie was dat danquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het regelde etc is op anoniem gegaan helaas![]()
Weet ik niet misschien wel..quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]Fijn....
Niemand die het kan overnemen dus?![]()
jammer welquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het regelde etc is op anoniem gegaan helaas
Uw ADH vitamine Worst
Cobra kai goeie serieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vrouw3quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
uhuh
https://suikagame.com/
Als collega met pauze isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Blijven oefenenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat wel
Meloen de hoogste tot nu toe![]()
![]()
Ja maar eens dat toegangskaartje en treinabo regelen zodat ik er niet onderuit kom a.s. zaterdag en wel moet gaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
waar ga je heen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar eens dat toegangskaartje en treinabo regelen zodat ik er niet onderuit kom a.s. zaterdag en wel moet gaanUw ADH vitamine Worst
Aansluitend is er ook een hoe vermoord ik katten congressTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Seksbeurs speciaal voor muizenoke...quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Aansluitend is er ook een hoe vermoord ik katten congressUw ADH vitamine Worst
Ja dat heb ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Lovely het volgende:
Ik ook.. stapel wordt te hoog en dan is het gedaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:35 schreef Mazikeen het volgende:
Meloen nu.... spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ik kijk ook geen tv. alleen seriesquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn zoveel "leuke" shows die zou "moeten" zien. Ik kijk amper tv.![]()
![]()
Ik ben chaggieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wij hebben net die aflevering gezien waarin alles goed leek te komen, maar waarin alles wat voorspelbaar was tegelijkertijd mis ging.
Maar toch wel leuk kijkvoer!![]()
![]()
Je kijkt series op je laptop?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik kijk ook geen tv. alleen series![]()
TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij tv denk ik rtl 4 en nerderland 1 enzoIk heb ook geen abonnement op tv-kanalen, maar nog wel een grote monitor waar ik netflix op kan kijken
![]()
Maar het is zo'n beurs voor vrouwen van middelbare leeftijd die geen leven hebben en de hele dag hobby's doen zoals quilten, breien, haken en bordurenTrotste mama van Ambar
oke duidelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktIk heb ook geen abonnement op tv-kanalen, maar nog wel een grote monitor waar ik netflix op kan kijken
![]()
Daarom maak ik hem zelfquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggenquote:![]()
Dat weet ik dus niet...quote:Ik ben wel gezellig!!.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Opzouten dan!Hier hebben we alleen gezellige mensen!
Tizzur?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.Ook al ben je chaggie?
![]()
![]()
Ik heb met gegeten
Nu even twee uur wachten en sportenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In Zwolle?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is zo'n beurs voor vrouwen van middelbare leeftijd die geen leven hebben en de hele dag hobby's doen zoals quilten, breien, haken en borduren![]()
Goed bezig jijquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb met gegeten
Nu even twee uur wachten en sporten![]()
![]()
Maar heb eigenlijk geen zin om te sportenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Had ik gisteren en vandaag ook niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb eigenlijk geen zin om te sporten
Toch maar gedaan.
Was daarna echt zo naar de tering dat ik bijna in slaap ben gevallen op de bank!![]()
![]()
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is sinds dit jaar in Houten![]()
Ben er ook weleens geweest. Er ligt nu nog steeds een prachtig onaangeroerd borduurpakket te wachten.![]()
Ik wil gewoon lekker kijken, aanraken, voelen en geïnspireerd rakenquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ben er ook weleens geweest. Er ligt nu nog steeds een prachtig onaangeroerd borduurpakket te wachten.Trotste mama van Ambar
Ja ik ga wel. Maar heb gewoon geen zinOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat voor sport doe je?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga wel. Maar heb gewoon geen zin![]()
![]()
Fucking saai sportschoolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Same here.quote:Maar ik heb eindelijk een beetje een prettige sportschool gevonden.
Vandaag m'n rug getraind en een beetje cardio, gisteren benen + cardio, eergisteren borst, morgen armen.
Oh en maandag volgens mij ook rug gedaan.![]()
Nee dat kan ik niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ow mijn sportschool is niet vervelend.
Geen vervelende mensen en leuk en lief personeel.
Mensen kijken naar elkaar om.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Beter.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow mijn sportschool is niet vervelend.
Geen vervelende mensen en leuk en lief personeel.
Mensen kijken naar elkaar om.
Ik zit bij een relatief goedkope tent waar het zelden echt druk is. (Is vrij buitenaf buiten de stad.)
Diverse voormalige leden van Basic Fit vluchten er naar toe omdat daar allemaal van die Alfa haantjes zitten die continu hun spieren staan te showen en enorme ruzie trappen over wie er nu op zo'n apparaat mag, en van die overdreven sexy bitches die met hun mobieltje in de hand voor de spiegel staan te poseren voor hun Onlyfans/Instagram/TikTok followers.
Waar ik naar toe ga heb je af en toe ook van dat soort types, maar echt niet irritant veel.![]()
Gewoon de ring ingaan om het spannender te makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Je moet sporten!quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb eigenlijk geen zin om te sporten![]()
Ik zit hier bij Basic Fitquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter.
Ik zit bij een relatief goedkope tent waar het zelden echt druk is. (Is vrij buitenaf buiten de stad.)
Diverse voormalige leden van Basic Fit vluchten er naar toe omdat daar allemaal van die Alfa haantjes zitten die continu hun spieren staan te showen en enorme ruzie trappen over wie er nu op zo'n apparaat mag, en van die overdreven sexy bitches die met hun mobieltje in de hand voor de spiegel staan te poseren voor hun Onlyfans/Instagram/TikTok followers.
Waar ik naar toe ga heb je af en toe ook van dat soort types, maar echt niet irritant veel.
Maar ja wij zijn een dorp...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Een dorp met stadsrechten?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zit hier bij Basic Fit
Maar ja wij zijn een dorp...![]()
Paul
![]()
Ow, ja, kut.quote:
.heb je wel een puntOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het voelt hier als een dorp..
We zijn de kleinste grote kern van de gemeente ja
En die andere twee grote kernen hebben geen stadsrechten
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja de enigeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Voedsel!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had vroeger een abbonement bij de campus gym omdat het zwembad daarbij zat. In het gym gedeelte had je inderdaad dat soort mensen, maar als je dan het zwembad in ging, dan steeg de gemiddelde leeftijd van 19 naar 35quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter.
Waar ik naar toe ga heb je af en toe ook van dat soort types, maar echt niet irritant veel.![]()
![]()
Ja helaas zit zwembad er hier dus niet meer bij.
Was vroeger in het dorp hiernaast waar ik toen woonde nog wel.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Jullie mogen jullie lekkere sportschoolkont altijd naar mij DM'en.
Ook geinig:
![]()
LachendOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Elite internet troll pretends to be a naive little boy @Paulquote:
Experienced dutch hackler pretends to be a non-native Austrian @mario390
Tasty bratwurst pretends to be a rookworst @hemarookworst
Net niet goedgenoeg voor een ONZ topic![]()
![]()
Ik heb door de jaren veel gelezen over abbonementen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vroeger een abbonement bij de campus gym omdat het zwembad daarbij zat. In het gym gedeelte had je inderdaad dat soort mensen, maar als je dan het zwembad in ging, dan steeg de gemiddelde leeftijd van 19 naar 35Yea, she's on crack.![]()
Ik heb vroeger ook gelezenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren veel gelezen over abbonementen.![]()
Je hebt het maar druk mee met die drie rollenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Elite internet troll pretends to be a naive little boy @:paul
Experienced dutch hackler pretends to be a non-native Austrian @:mario390
Tasty bratwurst pretends to be a rookworst @:hemarookworst
Net niet goedgenoeg voor een ONZ topic
Uw ADH vitamine Worst
Je bent een "d" vergeten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk mee met die drie rollen![]()
Paul
![]()
wellicht heb je wat leuke scoops voor een frontpage-artikel?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Elite internet troll pretends to be a naive little boy @:paul
Experienced dutch hackler pretends to be a non-native Austrian @:mario390
Tasty bratwurst pretends to be a rookworst @:hemarookworst
Net niet goedgenoeg voor een ONZ topicWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ow bij ons werd het gewoon doodnormaal defeceren genoemd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bij ons thuis werd poepen vroeger een knoop naaien genoemd.![]()
3? Onder mijn kin zitten maar 2 rollen en mijn buikje bestaat uit 4quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk mee met die drie rollen![]()
![]()
Ik ben op stand grootgenaaid.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow bij ons werd het gewoon doodnormaal defeceren genoemd.
Yea, she's on crack.![]()
Loop je wel minder uit de toon met de rest van de bevolking daarquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
3? Onder mijn kin zitten maar 2 rollen en mijn buikje bestaat uit 4Uw ADH vitamine Worst
Ik ben onrustigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu nog een Make America Fart Again hoedje en ik ben niet meer te onderscheiden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Loop je wel minder uit de toon met de rest van de bevolking daar![]()
II heb een spicy chicken burger. Zelf gepaneerd en zo dit datquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2024 18:18:26 ]![]()
Ik heb gegeten maar heb toch nog honger
Ik kan mijn benen niet stil houden.heb een verhoogde hartslag.
Vet irritantOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Bijna etenstijd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nee ik snap het niet.
.heb een uur geleden gegeten
Maar het voelt of ik al 4 uur niet gegeten hebOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja nog uurtje wachtenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Komt door de kouquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee ik snap het niet.
.heb een uur geleden gegeten
Maar het voelt of ik al 4 uur niet gegeten heb![]()
Wellicht komt het door de kou jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee want dan wordt het nog langer wachten tot ik kan sportenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat stel.je voorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of juist wel combinerenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben geen fan van de snelle suikers van een banaan als je al een maaltijd gegeten hebtUw ADH vitamine Worst
Nee ik snap dat.
Ik ook niet.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ga dan echt kapot...quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:37 schreef Mazikeen het volgende:
Het is toch 1-2 uur wachten met sporten?
Ik deed dat nooit hoor
Altijd direct na het eteJa hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wel genoeg eiwitten en vezels gegeten?
Heb nu ook geen honger meer.
Mijn lichaam had het gewoon nog niet verwerkt denk ik.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Of eerst sporten en dan etenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga dan echt kapot...
[..]
Ja hoor.
Heb nu ook geen honger meer.
Mijn lichaam had het gewoon nog niet verwerkt denk ik.![]()
![]()
Nee ik heb al gegeten.
Ik ga even omkleden.
.heb er nu wel voor gezorgd dat ik de groepsles die ik leuk vind niet kan doen.
Dus ga lekker met mijn spieropbouw programma aan de gang.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan ga je toch over je nek, linea recta met een bord boerenkool in je mik aan de gewichten.Yea, she's on crack.![]()
Ja ik krijg dan echt PensPijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Riblappenquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Of gewoon niet gaan sportenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dan ga je toch over je nek, linea recta met een bord boerenkool in je mik aan de gewichten.![]()
![]()
Yo ik ben omgekleed.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee eerst even koffieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Volgende excuus is dat ik moet poepenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik werk iedere dag tot half zes....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja ik ook toen ik nog sporttequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik werk iedere dag tot half zes....daarom ging ik altijd direct uit werk
![]()
![]()
Dan heb ik veel te veel honger.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ook toen ik nog sporttedaarom ging ik altijd direct uit werk
Ik at rond half 4 dan een kleine lichte maaltijdquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan heb ik veel te veel honger.![]()
Mehh daar heb ik toch geen tijd voor???Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je hebt geen pauzes?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Mehh daar heb ik toch geen tijd voor???![]()
Morgenavond weer lekker als Joop Klepzeiker naar de meisjes onder de neonbuizen.Yea, she's on crack.![]()
Een smakelijkquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:03 schreef mario390 het volgende:
nog betje chili eten van
gisteren en krautsalad![]()
![]()
![]()
![]()
Met je broek op je enkels, je overhemd nog aan, rubbertje erom en op die mottige dot gaan met die banaan.Yea, she's on crack.![]()
Zeg je nu dat ik mottig benquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Met je broek op je enkels, je overhemd nog aan, rubbertje erom en op die mottige dot gaan met die banaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Welke lappenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
SAAMPJES TUSSEN DE KLAMME LAPPEN !!
De schaamlappen natuurlijkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
A zo 😮Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb al lang geleden tege n die lappen gezegd dat ze zich niet hoeven te schamenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkje voor ToT 🤔Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij was het best bijzonder. Tintelingen zijn weg nu btw.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor mij was het best bijzonder. Tintelingen zijn weg nu btw.Toppie!
Het water niet vergeten he!![]()
![]()
Zou dit in de OP gezet kunnen worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Is een dashboard waar stats uitgedraaid kunnen worden vanaf het begin van deze reeks tot nu (loopt max 10 min achter), om terug te kunnen kijken zegmaar.
Echter wel met vermelding dat er geen rekening wordt gehouden met eventuele filters. Hier staat iedereen, ongeacht of deze user in andere lijsten voorkomt of niet. De lijsten welke in de OP staan vermeld zijn natuurlijk de officiële.![]()
@SwJ @Dottekequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef bondage het volgende:
Zou dit in de OP gezet kunnen worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Is een dashboard waar stats uitgedraaid kunnen worden vanaf het begin van deze reeks tot nu (loopt max 10 min achter), om terug te kunnen kijken zegmaar.
Echter wel met vermelding dat er geen rekening wordt gehouden met eventuele filters. Hier staat iedereen, ongeacht of deze user in andere lijsten voorkomt of niet. De lijsten welke in de OP staan vermeld zijn natuurlijk de officiële.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nice bondagequote:Op donderdag 11 januari 2024 20:33 schreef bondage het volgende:
Echter wel met vermelding dat er geen rekening wordt gehouden met eventuele filters. Hier staat iedereen, ongeacht of deze user in andere lijsten voorkomt of niet. De lijsten welke in de OP staan vermeld zijn natuurlijk de officiële.![]()
![]()
Ouwe smulpaap.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:42 schreef mario390 het volgende:
nog beztje chili van gisteren gegeten
en krautsaladYea, she's on crack.![]()
![]()
Het blijft godenvoer![]()
Paul
![]()
Tijd dat je een baan vindt 😡quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wel grappig @:dotteke
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
69% hihi.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Yea, she's on crack.![]()
Jup, Dot staat hier wel inquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kan trouwens zijn dat er nog bugs in zitten maar de cijfers zouden accuraat moeten zijn, althans voor zover ik het zelf heb kunnen testen kwam het overeen. Heb dit in 4 uurtjes geschreven dus dan zijn fouten mogelijk![]()
![]()
Jup. Al is wat in de OP staat natuurlijk de officiele gezien de filters daar wel gelden. Maar weet niet wanneer welke filters actief waren dus heb het maar helemaal achterwege gelaten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien de echte stand![]()
Ga je toch morgen op tijd naar je mandje.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:13 schreef Mazikeen het volgende:
Ik wilde op tijd gaan slapen. Maar heb er net nog een was ingedaanniet slim
Yea, she's on crack.![]()
Nee morgen is het cod avond. Dan lekker iedereen de moeder schietenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ga je toch morgen op tijd naar je mandje.![]()
![]()
Ik speel COD altijd op zondag.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee morgen is het cod avond. Dan lekker iedereen de moeder schieten
In m'n blote bast, met een ring door m'n tepel.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 11-01-2024 21:20:17 ]Yea, she's on crack.![]()
Lekker hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik speel COD altijd op met zondag.
In m'n blote bast, met een ring door m'n tepel.![]()
![]()
Hoe dan. Ik ben er amperquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijd voor andere om te winnenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je er de laatste tijd zo weinig bent?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet @Haags terug komenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een echte winnaar blijft aan de top.Ik heb er één en ik ben er trots op
Bolke en bolke waren uitgerijmd met dot 🤣quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:26 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een echte winnaar blijft aan de top.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 11-01-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 2455 / +242 / +317 / 3102 / 3718
2. Harrie / 1440 / +61 / +187 / 749 / 1203
3. Mickytjuh / 630 / +68 / +48 / 557 / 776
4. KillemWieft / 487 / +49 / +13 / 207 / 377
5. _UserName_ / 344 / +11 / +8 / 133 / 230
6. Tjalala / 341 / +28 / +0 / 420 / 611
7. mario390 / 308 / +71 / +15 / 360 / 581
8. chufi / 275 / +47 / +33 / 118 / 211
9. devzero / 251 / +13 / +30 / 346 / 480
10. hemarookworst / 247 / +32 / +10 / 442 / 629
11. kree / 187 / +0 / +0 / 232 / 337
12. ToT / 186 / +30 / +19 / 446 / 599
13. DerRabbit / 170 / +37 / +28 / 474 / 563
14. DJMO / 154 / +14 / +12 / 265 / 358
15. Dr.Mikey / 151 / +26 / +10 / 144 / 233
16. Ply_ / 144 / +0 / +0 / 181 / 243
17. Fogel / 120 / +26 / +7 / 225 / 339
18. KoningWouter / 108 / +42 / +44 / 77 / 124
19. ieniminimuis / 97 / +7 / +17 / 343 / 424
20. M_0_0_N / 97 / +11 / +2 / 213 / 273SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maw ik ben geen echte winnaar?quote:
Bolkedot?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolke en bolke waren uitgerijmd met dot 🤣Yea, she's on crack.![]()
Ik zat even te kijken bij de punten/uur en op sommige uren zijn er meer dan 60 punten verdient. Maar dat komt natuurlijk omdat een post meer dan 60 punten kan winnen en dus het uur waarin die post is geplaats er meer dan 60 punten zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:05 schreef bondage het volgende:
Kan trouwens zijn dat er nog bugs in zitten maar de cijfers zouden accuraat moeten zijn, althans voor zover ik het zelf heb kunnen testen kwam het overeen. Heb dit in 4 uurtjes geschreven dus dan zijn fouten mogelijk
Leuke stats verder!![]()
Dat is wat anders dan een mottige dotquote:
Ja dotteke had zo maar 60 punten van de week. Het is toch wat hequote:Op donderdag 11 januari 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken bij de punten/uur en op sommige uren zijn er meer dan 60 punten verdient. Maar dat komt natuurlijk omdat een post meer dan 60 punten kan winnen en dus het uur waarin die post is geplaats er meer dan 60 punten zijn.
Leuke stats verder!het zou verboden moeten worde
1-7-2017 tot en met 31-7-2017@bondage Hoe weet je het verschil tussen al die anoniems? Zitten de oorspronkelijke User IDs nog in de database?quote:#1 #ANONIEM 3047 2095
#2 #ANONIEM 2956 3020
#3 #ANONIEM 2802 3153
#4 noodgang 2406 2996
#5 devzero 1999 1135
#6 FlippingCoin 1714 2675
#7 Pharkus 1689 1898
#8 Haags 1634 1770
#9 #ANONIEM 1623 1729
#10 #ANONIEM 1505 1536![]()
Het is een schandequote:Op donderdag 11 januari 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dotteke had zo maar 60 punten van de week. Het is toch wat hehet zou verboden moeten worde
![]()
Mottige dot hmmmmmmmmmm.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een mottige dotYea, she's on crack.![]()
Jij staat boven Haagsquote:
Yeahhhhquote:![]()
Paul
![]()
Goed hoor lekker rustigquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]dag buurman, hoe gaat ie in Den Dolder?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Watquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hoog @:aloa zou zijn beland als hij niet op anoniem was gegaan.aloa weg?
Trotste mama van Ambar
Van 15 minuten, waArbij je eerst moet zorgen dat alle leerlingen je lokaal verlaten, en er geen blijft hangen met een persoonlijk eitje wat die kwijt moet.quote:
En dan naar de teamkamer.moet lopen en ook weer voor de bel terugverwacht wordt bij je lokaalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Heb hem elders nog zien posten vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aloa is voorheen ooit op anoniem gegaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja in onz scquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hem elders nog zien posten vandaag![]()
Maar ik ga ff douchen na een stomme avond in de sportschoolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar na 3 dagen was hij weer terugquote:
Zijn oorspronkelijke account was op anoniem gegaan, maar hij kwam met een ander account terug wat nu aloa heet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: