Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2024 15:24:22 ]![]()
"User die altijd blij en positief is 2022"quote:
Ja er is één of andere troll die ons onze tagjes wil laten afnemen. FB / Kunnen de verlopen 2022 tagjes weg?
Zullen we z'n milt er uit scheuren?![]()
![]()
Was er afgelopen jaar geen verkiezing?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"User die altijd blij en positief is 2022"
Ja er is één of andere troll die ons onze tagjes wil laten afnemen. FB / Kunnen de verlopen 2022 tagjes weg?
Zullen we z'n milt er uit scheuren?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar moet op gedronken worden![]()
![]()
![]()
Ow wacht Hi - Ha - Ho vergeten![]()
![]()
Heb er gereageerdquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"User die altijd blij en positief is 2022"
Zullen we z'n milt er uit scheuren?![]()
![]()
Nee blijkbaar niet. Ik was nog niet terug, maar heb begrepen dat ze idd niet door zijn gegaan.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er afgelopen jaar geen verkiezing?![]()
Nee komt er ook niet meer denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er afgelopen jaar geen verkiezing?![]()
![]()
Te weinig animo voor?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee komt er ook niet meer denk ik![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het regelde etc is op anoniem gegaan helaasFijn....
Niemand die het kan overnemen dus?![]()
Wie was dat danquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het regelde etc is op anoniem gegaan helaas![]()
Weet ik niet misschien wel..quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]Fijn....
Niemand die het kan overnemen dus?![]()
jammer welquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Degene die het regelde etc is op anoniem gegaan helaas
Uw ADH vitamine Worst
Cobra kai goeie serieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
vrouw3quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
uhuh
https://suikagame.com/
Als collega met pauze isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Blijven oefenenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dat wel
Meloen de hoogste tot nu toe![]()
![]()
Ja maar eens dat toegangskaartje en treinabo regelen zodat ik er niet onderuit kom a.s. zaterdag en wel moet gaanTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
waar ga je heen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja maar eens dat toegangskaartje en treinabo regelen zodat ik er niet onderuit kom a.s. zaterdag en wel moet gaanUw ADH vitamine Worst
Aansluitend is er ook een hoe vermoord ik katten congressTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Seksbeurs speciaal voor muizenoke...quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Aansluitend is er ook een hoe vermoord ik katten congressUw ADH vitamine Worst
Ja dat heb ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:25 schreef Lovely het volgende:
Ik ook.. stapel wordt te hoog en dan is het gedaan![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:35 schreef Mazikeen het volgende:
Meloen nu.... spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ik kijk ook geen tv. alleen seriesquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn zoveel "leuke" shows die zou "moeten" zien. Ik kijk amper tv.![]()
![]()
Ik ben chaggieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wij hebben net die aflevering gezien waarin alles goed leek te komen, maar waarin alles wat voorspelbaar was tegelijkertijd mis ging.
Maar toch wel leuk kijkvoer!![]()
![]()
Je kijkt series op je laptop?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik kijk ook geen tv. alleen series![]()
TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bij tv denk ik rtl 4 en nerderland 1 enzoIk heb ook geen abonnement op tv-kanalen, maar nog wel een grote monitor waar ik netflix op kan kijken
![]()
Maar het is zo'n beurs voor vrouwen van middelbare leeftijd die geen leven hebben en de hele dag hobby's doen zoals quilten, breien, haken en bordurenTrotste mama van Ambar
oke duidelijk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:54 schreef devzero het volgende:
[..]
TV is een grote monitor waar je dingen zoals series of tv op bekijktIk heb ook geen abonnement op tv-kanalen, maar nog wel een grote monitor waar ik netflix op kan kijken
![]()
Daarom maak ik hem zelfquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk voor de hand dat iemand daar iets over zou zeggenquote:![]()
Dat weet ik dus niet...quote:Ik ben wel gezellig!!.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Opzouten dan!Hier hebben we alleen gezellige mensen!
Tizzur?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet...
[..]
Ik ben wel gezellig!!.Ook al ben je chaggie?
![]()
![]()
Ik heb met gegeten
Nu even twee uur wachten en sportenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In Zwolle?quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het is zo'n beurs voor vrouwen van middelbare leeftijd die geen leven hebben en de hele dag hobby's doen zoals quilten, breien, haken en borduren
Forum Opties Forumhop: Hop naar: