lid 5 van run 00 op 210 uur!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, ik zal mijn agressief sarcasme weer opbergen.
[..]
Nouja hij brengt wel hoe het is toch. Beter dan al die lui die maar de ensemble members en kaarten opzoeken met grootste sneeuwvalEr is een kans.
Net onderweg geweest en nergens last van hier in het oosten. Waar zit je?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:01 schreef THEFXR het volgende:
ik snap het niet, code groen terwijl de regen aanvriest en het ijzel wordt.
z-limburgquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net onderweg geweest en nergens last van hier in het oosten. Waar zit je?
Net als de commercile radiozenders vindt het knmi dat gewoon buitenland.quote:
Net als Frieslandquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als de commercile radiozenders vindt het knmi dat gewoon buitenland.
Ook hier te zien:quote:
Hun probleemquote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Russen genieten van 37 minuten zon na maand duisternis
@:Nattekat
Nattekat zonder neerslagkaartjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Deze totaal niet gecherrypickte run laat heel veel sneeuw zien
Ik heb alleen geen neerslagkaartje omdat ik niet weet waar ik die vandaan moet halen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 00:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nattekat zonder neerslagkaartje
Kom maar terug als je een neerslagkaartje hebt gevonden
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:02 schreef ACT-F het volgende:
Wel 37 minuten meer zon dan wij hebben gehad sinds oktober vorig jaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:02 schreef ACT-F het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:22 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wel 37 minuten meer zon dan wij hebben gehad sinds oktober vorig jaar.
Blij dat de oper van het Europese model ook eindelijk mee doet met wat alle andere runs van andere modellen inmiddels al dagen roepen. Zijn we ook weer van dat geclickbait af.quote:
Maar wel kou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij 1 recente weervoorspelling die zegt dat de sneeuw des doods uitbreektquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:54 schreef quirina het volgende:
Je weet dat er andere voorspellingen zijn op sites die WEL zeggen dat we sneeuw des deddes krijgen volgende week eh?
Dus wat moeten we geleuven?
Dan maar geleuven in deze feit.
Als het niet dooit, dan vriest het meid.
Overdag kan je hier beter buiten zitten dan in je huis, want vrijwel zeker dat het buiten in de zon lekkerder is dan de vrieskist die je woning isquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:33 schreef DemonRage het volgende:
KNMI: Koudste dagen warmen het snelst op
Minder stoken in de winter!
fixedquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef mij 1 recente weersverwachting die zegt dat de sneeuw des doods uitbreekt
Ja, maar veel mensen noemen het een voorspelling, is meer gewoon in de spreektaal. Voorspelling klinkt wel meer als iemand die in een glazen bol kijkt inderdaadquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen noemen het een voorspelling, is meer gewoon in de spreektaal. Voorspelling klinkt wel meer als iemand die in een glazen bol kijkt inderdaad
Dan hoef je niet bang te zijn dat je oververhit raakt van het rennen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:26 schreef INViCTuS het volgende:
Een marathon met temperaturen beneden de -50. Koekoek
[ twitter ]
wtf ik hou van sneeuw nuquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:29 schreef Dr88 het volgende:
Rot toch op met je sneeuw troep. Menig Elfstedentocht is er door afgeblazen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weer aan de Jgermeister
Als ik nu naar de pluim kijk, en die zegt dat het weer heel vergezocht is, dan is Weerplaza officieel gedegradeerd naar clickbait troep.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
Er zijn kleine pakketten mogelijk
[ twitter ]
Dit weerbericht werd u aangeboden door DHLquote:Op zondag 14 januari 2024 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
Er zijn kleine pakketten mogelijk
[ twitter ]
Woensdag wordt toch juist de koudste dag met mogelijk max 0-1 graad?quote:Op zondag 14 januari 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik keur het af. Minder dan 1cm sneeuw bij temperaturen boven 0 is natuurlijk niets. Woensdag ziet er veel interessanter uit, maar dan wordt het weer te warm.
Lange termijn wel weer heerlijk richting de dubbele cijfers
Dus jij ligt nu in alleen een korte broek in een ligstoel in de tuin?quote:
Heerlijk tochquote:Op zondag 14 januari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus jij ligt nu in alleen een korte broek in een ligstoel in de tuin?
Hadden we dat hier maarquote:Op zondag 14 januari 2024 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Tis weer zover...
Buitentemperatuur nu 21c
Binnentemperatuur nu 15calles maar open gezet om de gratis warmte binnen te krijgen
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Tis weer zover...
Buitentemperatuur nu 21c
Binnentemperatuur nu 15calles maar open gezet om de gratis warmte binnen te krijgen
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar wat morgen betreft: Co de Geel is weer van zijn bed gelicht en met heeft het over sneeuw. Wordt het morgen een grote puinhoop op de weg of kan ik er gewoon doorrijden?
Als ik alleen op de weg zou zijn kwam ik er wel door, maar ik vrees voor de idioten die in hun broek poepen als ze sneeuw zien en dan 20 gaan rijden op de snelweg.quote:
Zo te zien morgen (natte) sneeuwbuien over het hele land. Het kan even blijven liggen (vooral in Limburg), maar zal vooral natte sneeuw zijn. Maar het kan wel een chaos worden op de weg. Gladheid zal lokaal wel spelen.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar wat morgen betreft: Co de Geel is weer van zijn bed gelicht en met heeft het over sneeuw. Wordt het morgen een grote puinhoop op de weg of kan ik er gewoon doorrijden?
Dat is het al 3 maanden nietquote:
STOERquote:Op zondag 14 januari 2024 17:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik alleen op de weg zou zijn kwam ik er wel door, maar ik vrees voor de idioten die in hun broek poepen als ze sneeuw zien en dan 20 gaan rijden op de snelweg.
Vanaf volgend weekend gelukkig weer zachter. Deze kansloos grijze treurnis met temperaturen net boven nul heb je ook niks an.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is het al 3 maanden niet![]()
Wel iets guurder nu en hopelijk niet van dat hele natte verzuipweer
Regio Venloquote:Op zondag 14 januari 2024 20:22 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Waar is hier als ik vragen mag?
Graag daar houden. Geniet ervan.quote:
Dat blijft op een gegeven moment gewoon liggen zolang het genoeg doorsneeuwquote:Op zondag 14 januari 2024 20:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sneeuwt aardig door. Maar bij +0.5 graad heb je daar weinig aan
Is dat niet dezelfde plek als waar een hittegolf verbroken werd op dubieuze wijze?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:08 schreef ACT-F het volgende:
Iemand is vergeten de vriezer dicht te doen:
[ afbeelding ]
Mwah hier toch echt wel iets meer. Geen pak, maar denk 2-3 cm inmiddels.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach joh, een dun poedrlaagje. Meer is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |