Als ik alleen op de weg zou zijn kwam ik er wel door, maar ik vrees voor de idioten die in hun broek poepen als ze sneeuw zien en dan 20 gaan rijden op de snelweg.quote:
Zo te zien morgen (natte) sneeuwbuien over het hele land. Het kan even blijven liggen (vooral in Limburg), maar zal vooral natte sneeuw zijn. Maar het kan wel een chaos worden op de weg. Gladheid zal lokaal wel spelen.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar wat morgen betreft: Co de Geel is weer van zijn bed gelicht en met heeft het over sneeuw. Wordt het morgen een grote puinhoop op de weg of kan ik er gewoon doorrijden?
Dat is het al 3 maanden nietquote:
STOERquote:Op zondag 14 januari 2024 17:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als ik alleen op de weg zou zijn kwam ik er wel door, maar ik vrees voor de idioten die in hun broek poepen als ze sneeuw zien en dan 20 gaan rijden op de snelweg.
Vanaf volgend weekend gelukkig weer zachter. Deze kansloos grijze treurnis met temperaturen net boven nul heb je ook niks an.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is het al 3 maanden niet![]()
Wel iets guurder nu en hopelijk niet van dat hele natte verzuipweer
Regio Venloquote:Op zondag 14 januari 2024 20:22 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Waar is hier als ik vragen mag?
Graag daar houden. Geniet ervan.quote:
Dat blijft op een gegeven moment gewoon liggen zolang het genoeg doorsneeuwquote:Op zondag 14 januari 2024 20:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Sneeuwt aardig door. Maar bij +0.5 graad heb je daar weinig aan
Is dat niet dezelfde plek als waar een hittegolf verbroken werd op dubieuze wijze?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:08 schreef ACT-F het volgende:
Iemand is vergeten de vriezer dicht te doen:
[ afbeelding ]
Mwah hier toch echt wel iets meer. Geen pak, maar denk 2-3 cm inmiddels.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach joh, een dun poedrlaagje. Meer is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |