Als ik nu naar de pluim kijk, en die zegt dat het weer heel vergezocht is, dan is Weerplaza officieel gedegradeerd naar clickbait troep.quote:Op zondag 14 januari 2024 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
Er zijn kleine pakketten mogelijk
[ twitter ]
Dit weerbericht werd u aangeboden door DHLquote:Op zondag 14 januari 2024 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
Er zijn kleine pakketten mogelijk
[ twitter ]
Woensdag wordt toch juist de koudste dag met mogelijk max 0-1 graad?quote:Op zondag 14 januari 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik keur het af. Minder dan 1cm sneeuw bij temperaturen boven 0 is natuurlijk niets. Woensdag ziet er veel interessanter uit, maar dan wordt het weer te warm.
Lange termijn wel weer heerlijk richting de dubbele cijfers
Dus jij ligt nu in alleen een korte broek in een ligstoel in de tuin?quote:
Heerlijk tochquote:Op zondag 14 januari 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus jij ligt nu in alleen een korte broek in een ligstoel in de tuin?
Hadden we dat hier maarquote:Op zondag 14 januari 2024 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Tis weer zover...
Buitentemperatuur nu 21c
Binnentemperatuur nu 15calles maar open gezet om de gratis warmte binnen te krijgen
quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Tis weer zover...
Buitentemperatuur nu 21c
Binnentemperatuur nu 15calles maar open gezet om de gratis warmte binnen te krijgen
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar wat morgen betreft: Co de Geel is weer van zijn bed gelicht en met heeft het over sneeuw. Wordt het morgen een grote puinhoop op de weg of kan ik er gewoon doorrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |