Blij dat de oper van het Europese model ook eindelijk mee doet met wat alle andere runs van andere modellen inmiddels al dagen roepen. Zijn we ook weer van dat geclickbait af.quote:
Maar wel kou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef mij 1 recente weervoorspelling die zegt dat de sneeuw des doods uitbreektquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:54 schreef quirina het volgende:
Je weet dat er andere voorspellingen zijn op sites die WEL zeggen dat we sneeuw des deddes krijgen volgende week eh?
Dus wat moeten we geleuven?
Dan maar geleuven in deze feit.
Als het niet dooit, dan vriest het meid.
Overdag kan je hier beter buiten zitten dan in je huis, want vrijwel zeker dat het buiten in de zon lekkerder is dan de vrieskist die je woning isquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:33 schreef DemonRage het volgende:
KNMI: Koudste dagen warmen het snelst op
Minder stoken in de winter!
fixedquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Geef mij 1 recente weersverwachting die zegt dat de sneeuw des doods uitbreekt
Ja, maar veel mensen noemen het een voorspelling, is meer gewoon in de spreektaal. Voorspelling klinkt wel meer als iemand die in een glazen bol kijkt inderdaadquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen noemen het een voorspelling, is meer gewoon in de spreektaal. Voorspelling klinkt wel meer als iemand die in een glazen bol kijkt inderdaad
Dan hoef je niet bang te zijn dat je oververhit raakt van het rennen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:26 schreef INViCTuS het volgende:
Een marathon met temperaturen beneden de -50. Koekoek
[ twitter ]
wtf ik hou van sneeuw nuquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:29 schreef Dr88 het volgende:
Rot toch op met je sneeuw troep. Menig Elfstedentocht is er door afgeblazen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Weer aan de Jägermeister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |