Welk nr is dat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef Tussle266 het volgende:
Stokkenseizoen kunnen we trouwens ook wel opschrijven, die was er vorig jaar al zo dichtbij en gezien de airplay op 2 en 3 zal dat wel een lancering worden waar Elon Musk jaloers van wordt.
De man die er niets van Kahan.quote:
Ik heb nog steeds geen ideequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De man die er niets van Kahan.
Deze inderdaadquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De man die er niets van Kahan.
Ah, nou jammer dat ie al zo dicht staat bij de top 2000. Matig nr zo te horenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze inderdaad
[..]
Vorig jaar 2421 (in de Extra 500 dus). Net ontdekt dat het al 3 weken de nummer 1 in de top 40 is. Dat verklaart ook de airplay.
Nou ja, mijn ding is het ook niet, maar ik zou er maar vast op rekenen dat deze wel minimaal 1000 plekken hoger staat aan het eind van dit jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, nou jammer dat ie al zo dicht staat bij de top 2000. Matig nr zo te horen
Nou ja, wie weet overlijden er wel 100 topartiesten, tis pas januari:pquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn ding is het ook niet, maar ik zou er maar vast op rekenen dat deze wel minimaal 1000 plekken hoger staat aan het eind van dit jaar.
Dit dus zou zo in mijn straatje kunnen zijn, maar vind er niks aan. Zag wel dat hij ook een nummer met Zach Bryan heeft opgenomen, iemand die dan wel weer kan waarderen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel waarom mensen het mooi vinden maar mi heeft de beste man een vreselijke ZEIK stem
quote:Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
Nummer 1 in de Single Top 100 bedoel je? In de Nederlandse Top 40 staat Tate McRae nog gewoon op #1, al 15 weken inmiddels. ook wel een kanshebber voor de T2000.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze inderdaad
[..]
Vorig jaar 2421 (in de Extra 500 dus). Net ontdekt dat het al 3 weken de nummer 1 in de top 40 is. Dat verklaart ook de airplay.
Dat zou ook kunnen, normaal ga ik altijd op Cassa af als het om charts gaat. Ik zocht eigenlijk gewoon informatie over deze Noahno en toen zag ik iets over nummer 1. Als jij het zegt geloof ik het gelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nummer 1 in de Single Top 100 bedoel je? In de Nederlandse Top 40 staat Tate McRae nog gewoon op #1, al 15 weken inmiddels. ook wel een kanshebber voor de T2000.
Ok, klinkt als Kids Top 20 muziek..even afgezien van de titelquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
wtf is Roxy Dekker met Satisfyer?
zal ook wel over een trilplaat gaan dan? ;-)quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Noahno 7Kahan op je Top 2000 feestje dit jaarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, normaal ga ik altijd op Cassa af als het om charts gaat. Ik zocht eigenlijk gewoon informatie over deze Noahno en toen zag ik iets over nummer 1. Als jij het zegt geloof ik het gelijk.
Scheelt voor de herkenning wel dat er een paar hardnekkige plakkers zijn in die lijst. Another Love zal in week 3 van 2034 nog steeds wel rond plek 20 staan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
Zo’n single top 100 geeft je ook het gevoel dat je rijp voor de slacht bent hè? Het is op zich niet zo erg dat ik een deel van die artiesten niet ken, maar ik spreek die taal van die titels ook niet meer. Geen idee waar die mensen het allemaal over hebben.
In de Album Top 100 doe je eigenlijk niet mee als je er minder dan twee jaar instaat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Scheelt voor de herkenning wel dat er een paar hardnekkige plakkers zijn in die lijst. Another Love zal in week 3 van 2034 nog steeds wel rond plek 20 staan.
Ach, dat heb ik hier bij sommige users ook wel eensquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
Zo’n single top 100 geeft je ook het gevoel dat je rijp voor de slacht bent hè? Het is op zich niet zo erg dat ik een deel van die artiesten niet ken, maar ik spreek die taal van die titels ook niet meer. Geen idee waar die mensen het allemaal over hebben.
Ik sta ook al jaren in de Singles top 100.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik hier bij sommige users ook wel eens
Ook een manier om TikTok hypes aan af te lezen. Zie nu Viva La Vida, Dreams, Unwritten, Africa en Stayin' Alive in de Single Top 100 staan. Zal wel weer een stukje China zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Album Top 100 doe je eigenlijk niet mee als je er minder dan twee jaar instaat.
Al verbaas ik me in de Single Top 100 ook wel over de continue populariteit van sommige oude platen.
Stayin Alive komt natuurlijk omdat dit t afscheidsjaar van Steve Beaton is.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook een manier om TikTok hypes aan af te lezen. Zie nu Viva La Vida, Dreams, Unwritten, Africa en Stayin' Alive in de Single Top 100 staan. Zal wel weer een stukje China zijn.
Iets van Cardiacsquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)-npo-radio-2-top-80s
hebben we nog 80s platen die we op de top 2000-keuzelijst willen krijgen?
Let's be realisticquote:
Ook bekend van deze culthitquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Komt denk ik ook door de methode van samenstellen. Op die manier hebben (fysieke) verkopen nog een behoorlijke invloed. Zou misschien kunnen dat de mensen die mp3's aanschaffen i.p.v. streamen meer de late adopters zijn? Puur een hypothese vanuit mezelf, ik kan dit niet staven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Album Top 100 doe je eigenlijk niet mee als je er minder dan twee jaar instaat.
Al verbaas ik me in de Single Top 100 ook wel over de continue populariteit van sommige oude platen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Morgen heb je gelijk, dan staat Stick Season op 1quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, normaal ga ik altijd op Cassa af als het om charts gaat. Ik zocht eigenlijk gewoon informatie over deze Noahno en toen zag ik iets over nummer 1. Als jij het zegt geloof ik het gelijk.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt denk ik ook door de methode van samenstellen. Op die manier hebben (fysieke) verkopen nog een behoorlijke invloed. Zou misschien kunnen dat de mensen die mp3's aanschaffen i.p.v. streamen meer de late adopters zijn? Puur een hypothese vanuit mezelf, ik kan dit niet staven.Ik heb geen idee hoeveel er nog legaal gedownload wordt eigenlijk. De manier van samenstellen suggereert dat die verhouding ongeveer 1:215 is. Wat ook wel aangeeft dat het in verhouding met de streams heel beperkt is, maar als het 1:2150 was geweest, had ik het ook wel geloofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarbij verklaart dat nog niet helemaal waarom mensen vele jaren later nog vrij massaal Another Love of Viva La Vida online of in de platenzaak zouden kopen.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt denk ik ook door de methode van samenstellen. Op die manier hebben (fysieke) verkopen nog een behoorlijke invloed. Zou misschien kunnen dat de mensen die mp3's aanschaffen i.p.v. streamen meer de late adopters zijn? Puur een hypothese vanuit mezelf, ik kan dit niet staven.Fysieke verkopen hebben al jaren 0 invloed op de lijst gehad. Er worden 10 singletjes verkocht per dag totaal. En wekelijks 225 K streams voor de #100 op Spotify (en Spotify heeft net de helft marktaandeel op streaming in Nederland) delen door 215 is minstens een score van 1000, en dus waarschijnlijker 2000. Daar kan geen singleverkoop tegenop. De nummers 1 op itunes die zich daar na 10 jaar nog steeds inkopen voor een paar tientjes, zijn nooit te vinden in de ST100SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
Het verschil tussen de Spotify weeklijst en de ST100 is miniem en vooral te verklaren door Youtube, Deezer, Apple Music, Tidal en consorten en totaal niet door singleverkoop. Die markt is al ruim 10 jaar morsdood.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel er nog legaal gedownload wordt eigenlijk. De manier van samenstellen suggereert dat die verhouding ongeveer 1:215 is. Wat ook wel aangeeft dat het in verhouding met de streams heel beperkt is, maar als het 1:2150 was geweest, had ik het ook wel geloofd.
Daarbij verklaart dat nog niet helemaal waarom mensen vele jaren later nog vrij massaal Another Love of Viva La Vida online of in de platenzaak zouden kopen.
Er bestaat zoiets als jezelf naar nummer 1 kopen op iTunes? Kan je dat geld dan niet beter in een tiktokker steken?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef Cassa95 het volgende:
De nummers 1 op itunes die zich daar na 10 jaar nog steeds inkopen voor een paar tientjes, zijn nooit te vinden in de ST100
Er zijn hele consorten Nederlandse artiesten die in de periode 2008 - 2013, toen downloads nog meetelden en relevant leken maar niets meer voorstelden, die hun eigen nummers zelf of via de platenmaatschappij opkochten (vooral in week 1 / 2 na verschijnen, om een buzz te veroorzaken, radio te overtuigen). Denk aan Jeroen van der Boom, Ali B en Gordon, maar ook vele onbekende artiesten die daarna zichzelf voor meer geld konden verkopen voor optredens (bekend van de #8-hit op itunes die niemand kent)quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:53 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als jezelf naar nummer 1 kopen op iTunes? Kan je dat geld dan niet beter in een tiktokker steken?
Ik zie dat de hier ook regelmatig besproken drummer Henny Huisman het goed doet in die lijst, dan hebben we een idee van de relevantie inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Fysieke verkopen hebben al jaren 0 invloed op de lijst gehad. Er worden 10 singletjes verkocht per dag totaal. En wekelijks 225 K streams voor de #100 op Spotify (en Spotify heeft net de helft marktaandeel op streaming in Nederland) delen door 215 is minstens een score van 1000, en dus waarschijnlijker 2000. Daar kan geen singleverkoop tegenop. De nummers 1 op itunes die zich daar na 10 jaar nog steeds inkopen voor een paar tientjes, zijn nooit te vinden in de ST100
Lekker dan. Ik weet wel dat bijna niets meer 'toevallig' op je pad komt en dat influencers omkopen een hele normale tactiek is tegenwoordig. Ik vond bijvoorbeeld dit een fijn liedje in de zomer van (ik dacht 2020, maar zag nu dat het ging om) 2021. Ik heb helemaal geen sociale profieltjes, want ze verstaan met toch niet. Maar het kwam wel op Spotify naar voren. Later las ik in een interview met één van deze twee pipo's dat ze met hun laatste beetje budget wat influencers hadden gekocht om het te gebruiken en dat zo de sneeuwbal ging rollen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Er zijn hele consorten Nederlandse artiesten die in de periode 2008 - 2013, toen downloads nog meetelden en relevant leken maar niets meer voorstelden, die hun eigen nummers zelf of via de platenmaatschappij opkochten (vooral in week 1 / 2 na verschijnen, om een buzz te veroorzaken, radio te overtuigen). Denk aan Jeroen van der Boom, Ali B en Gordon, maar ook vele onbekende artiesten die daarna zichzelf voor meer geld konden verkopen voor optredens (bekend van de #8-hit op itunes die niemand kent)
Ja, het lastige is dat het op zich ook niet onverdiend is dat de muziek waar mensen het liefste naar luisteren op een bepaald moment in de hitlijsten komt. Het is wel een betere graadmeter dan airplay van een paar radiozenders.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:54 schreef Cassa95 het volgende:
En over oude reuzen in de Single Top 100 gesproken, dat komt grotendeels door playlistplakkers. Er zijn nummers met honderden miljoenen streams op Spotify die nooit in hitlijsten gestaan hebben, puur omdat ze in enkele genre / mood playlists staan. De complete "Koffiehuis" of "Easy On Sunday" playlist komt wekelijks op zondag binnen in de Spotify 200. Als een nummer eenmaal in alle grote playlists staat en daarin niet wordt geskipt en verwijderd, blijft ie eeuwig plakken.
Als jij ze nu eerst eens vraagt om op Spotify te komen.quote:
Als ze het ook weer opruimen..quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij ze nu eerst eens vraagt om op Spotify te komen.
Die #8-hit was toch van een zangeres die enkel bekend stond om het opkopen? Ben even haar naam kwijt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 15:01 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Er zijn hele consorten Nederlandse artiesten die in de periode 2008 - 2013, toen downloads nog meetelden en relevant leken maar niets meer voorstelden, die hun eigen nummers zelf of via de platenmaatschappij opkochten (vooral in week 1 / 2 na verschijnen, om een buzz te veroorzaken, radio te overtuigen). Denk aan Jeroen van der Boom, Ali B en Gordon, maar ook vele onbekende artiesten die daarna zichzelf voor meer geld konden verkopen voor optredens (bekend van de #8-hit op itunes die niemand kent)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://nl.wikipedia.org/wiki/No_one_but_you
[ Bericht 7% gewijzigd door Gretzl op 18-01-2024 17:10:00 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Hoewel het album flopte, kwamen de vier singles in de Single Top 100. In de Nederlandse Top 40 werd Lammerts niet opgepikt. Ook drong ze niet door tot de landelijke radiozenders. Toch bleken haar nummers over een lange adem te beschikken. Vooral haar debuutsingle No One But You hield het lang vol. In februari 2010 verbeterde ze het record van Kabouter Plop als langstgenoteerde plaat ooit in de Top 100 (67 weken). De single was toen al bekroond met een gouden, platina en dubbelplatina plaat voor de verkoop van meer dan 40.000 exemplaren. Het Guinness Book of Records nam de single in maart 2010 op met de omschrijving: "The longest stay on the Dutch Top 100 Charts lasted 66 weeks, and was achieved by BYentl, a.k.a. Marjorie Lammerts (Netherlands) with her single 'No One But You' which entered the charts on 22 November 2008 and was still in position as of 27 February 2010". In juni 2010 werd het record van de single verbeterd door The Black Eyed Peas met I gotta feeling.
https://nl.wikipedia.org/wiki/BYentlquote:Volgens vele insiders in de muziekindustrie berusten al haar hits op frauduleuze zaken, zoals het zelf massaal opkopen van singles en downloads. Ook haar inmiddels verwijderde social media accounts hadden vooral zogeheten bot-volgers (trollen) uit landen als India en Pakistan.
https://www.nu.nl/muziek/(...)-twee-shows-aan.htmlquote:Bankzitters verkopen Ziggo Dome in een uur uit, kondigen nog twee shows aan
De Bankzitters geven in januari 2025 drie shows in de Ziggo Dome in Amsterdam. Het eerste optreden verkocht volgens de groep YouTubers in een uur uit.
Na het uitverkopen van de show op 18 januari, stonden er nog duizenden fans in de wachtrij die ook een kaartje wilden kopen. De concertzaal kondigde toen een tweede show op 17 januari aan. Nog geen uur later kwam er een derde concert bij, een matinee op 18 januari.
Het is de eerste keer dat de Bankzitters in Ziggo Dome optreden. Eerder verkochten ze wel al meermaals AFAS Live uit. De YouTubers scoren op Spotify miljoenen streams met nummers als Je Blik Richting Mij, Stapelgek en Cupido.
Oh ja! B-Yentl! Oh wat maakten we haar graag belachelijk vroeger. Hilarische geldverspilling-praktijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:07 schreef Gretzl het volgende:
Lol
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/BYentl
Ik vermoed dat het aantal stemmers en luisteraars bij de Top 2000 toch wel een stuk groter is dan bij zo'n 90s tussendoortje, dus ik weet niet of die lijst echt enorme invloed heeft op de Top 2000. Het zal meer zijn dat 'we' inderdaad niet zo'n behoefte hebben aan een opgelegde 90s hype.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:01 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil nog even een observatie delen waarvan ik niet weet of die al besproken was. Het lijkt wel alsof de 90's lijst zo kort ervoor zorgt dat de stemmers wat 90's moeheid hebben op het moment dat er voor de Top 2000 gestemd moet worden. Met name in het middendeel van de lijst zie je alle jaren '90 platen wat plekken prijsgeven, op wat negatieve uitzonderingen als Marco en wat hypes en bonussen (Sinéad, Goo Goo Dolls, Sting, Thomas & Paul en ga zo maar verder) na. De site van Pino vertelt me hetzelfde.
Die 90's hype die ineens op veel zenders werd ingezet vanaf 2022 voelt ook wat kunstmatig, volgens mij was de mensheid nog niet klaar met de 80's.
Dit is wel meer dan een vermoeden lijkt me. Als het tien procent is, dan is het veel. Maar die tien procent stemt dus 5 weken later geen 90's plaat, anders zouden ze niet allemaal (bijna zonder uitzondering) zakken. Volgens mij is daar wel een klein verband tussen. Die groep die die jaren bewust heeft beleefd drukt ook een grote stempel op de lijst, al is het de laatste twee/drie jaar wel strijden met de internetjeugd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vermoed dat het aantal stemmers en luisteraars bij de Top 2000 toch wel een stuk groter is dan bij zo'n 90s tussendoortje, dus ik weet niet of die lijst echt enorme invloed heeft op de Top 2000.
Dit zijn de leuke statistiekjes die ik in het café wil zien langskomenquote:Op maandag 22 januari 2024 10:43 schreef Cassa95 het volgende:
Ik ben begonnen met terugluisteren van de Top 2000. Bizar hoe J.J. Cale 3x bij de onderste 50 terecht is gekomen, met een gemiddelde notering van 1963.7. Maar het meest bizarre is dat het niet eens het slechtste moyenne ooit is voor een artiest met minstens 3 noteringen. Dat was Rose Royce in 2001 met 1965 gemiddeld (1931 Wishing On A Star, 1981 Love Don't Live Here Anymore, 1983 Carwash)
Oke. Andere artiesten met eenzelfde gemiddelde boven de 1900 op 3 noteringen:quote:Op maandag 22 januari 2024 11:46 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dit zijn de leuke statistiekjes die ik in het café wil zien langskomen
'86 procent van de stemmers op Rood heeft groen als lievelingskleur'quote:Op maandag 22 januari 2024 11:46 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Dit zijn de leuke statistiekjes die ik in het café wil zien langskomen
Dan moet je rekening houden met 4 verschillende begintijden, poehquote:Op maandag 22 januari 2024 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer is het langst achter elkaar met kerst gedraaid?
Ik denk Overture van the Whoquote:Op maandag 22 januari 2024 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer is het langst achter elkaar met kerst gedraaid?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan toch nog de Top 2000-tip van de dag. Omdat je niet genoeg vrouwen in de Top 2000 kunt hebben
3 januari: Eefje de Visser - Ongeveer
4 januari: Taylor Swift & Bon Iver - Exile
5 januari: Silversun Pickups - Growing Old Is Getting Old
6 januari: Wim De Craene - Tim
7 januari: Maarten van Roozendaal - Olielamp
8 januari: Hall & Oates - Maneater
9 januari: Balthazar - Fifteen Floors
10 januari: Jacques Brel - La Chanson Des Vieux Amants
11 januari: Sun Kil Moon - Sunshine in Chicago
12 januari: Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards
13 januari: Nick Cave & the Bad Seeds - Jubilee Street
14 januari: Boudewijn de Groot - Eva
15 januari: Songs:Ohia - Coxcomb Red
16 januari: Wende - Deze Gin
17 januari: Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine/ Guido Belcanto & An Pierlé - Toverdrank
18 januari: Bob Dylan - Simple Twist of Fate
19 januari: Josh Ritter - The Temptation of Adam
Dankzij die twee hebben we Engelbewaarder erin staan. Dus trek uw conclusie.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iig geen wouter en Frank meer dit jaar bij de top 2000
Die was er sowieso ingekomen. Teveel eer.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dankzij die twee hebben we Engelbewaarder erin staan. Dus trek uw conclusie.
Ik zie ze eerder Eendje en Angelique die vrij zijn omdat Mediahuis Sublime niet meer zo subliem vindt terug naar de NPO halen. Past ook lekker in het overheidsbeleid.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emmely schijnt niet zo graag elke weekdag te doen, Paul weet ik niet of ie dat ambieert.
Straks wellicht Sander H, Frank van der L of Marisa H terug naar de NPO? Ruiltje doen zeg maar.
Maar die bus is vast niet inbegrepen bij de deal.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best jammer..zeker Wout hoort wel een beetje bij de line up. Frank was altijd al op onmogelijke uren. Dat busgebeuren kon me sws wel gestolen worden.
Hebben we gelijk een duo dat die bus kan gaan doen, puik ideequote:Op maandag 22 januari 2024 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie ze eerder Eendje en Angelique die vrij zijn omdat Mediahuis Sublime niet meer zo subliem vindt terug naar de NPO halen. Past ook lekker in het overheidsbeleid.
Emmely wil zwanger raken geloof ik, dus ja dan past dat niet echt iddquote:Op maandag 22 januari 2024 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emmely schijnt niet zo graag elke weekdag te doen, Paul weet ik niet of ie dat ambieert.
Straks wellicht Sander H, Frank van der L of Marisa H terug naar de NPO? Ruiltje doen zeg maar.
Iedere dag polonaise op Marvin Gaye of Donny Hathaway.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben we gelijk een duo dat die bus kan gaan doen, puik idee
Dit is etnisch profilerenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Iedere dag polonaise op Marvin Gaye of Donny Hathaway.
Ik zou het eerder etnisch profiteren noemen, want ik zou wat Sublime-artiesten graag zien terugkeren. Dat is de laatste jaren flink etnisch gedecimeerd in de lijst.quote:
Dat is geen dagtaak toch?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Emmely wil zwanger raken geloof ik, dus ja dan past dat niet echt idd
Als MadMaster het zat is. Ergens in september, zodat we een nieuwe reeks kunnen starten voor 2024quote:
MadMaster is geen mod meer, dus die gaat/kan het niet dichtzettenquote:Op maandag 22 januari 2024 18:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als MadMaster het zat is. Ergens in september, zodat we een nieuwe reeks kunnen starten voor 2024
Hij beslist nog steeds wanneer het topic dicht gaat, wat mij betreftquote:Op maandag 22 januari 2024 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster is geen mod meer, dus die gaat/kan het niet dichtzetten
Wouter van der Goes was de beste DJ voor de Top. We gaan hem missen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best jammer..zeker Wout hoort wel een beetje bij de line up. Frank was altijd al op onmogelijke uren. Dat busgebeuren kon me sws wel gestolen worden.
ik zie er geen reden voorquote:
Omdat er 301 posts zijn denk ikquote:
Waar ik topic schreef, bedoelde ik reeks, stop de tijd. Ik zet geen jokers in.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er 301 posts zijn denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |