Welk nr is dat?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:27 schreef Tussle266 het volgende:
Stokkenseizoen kunnen we trouwens ook wel opschrijven, die was er vorig jaar al zo dichtbij en gezien de airplay op 2 en 3 zal dat wel een lancering worden waar Elon Musk jaloers van wordt.
De man die er niets van Kahan.quote:
Ik heb nog steeds geen ideequote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De man die er niets van Kahan.
Deze inderdaadquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De man die er niets van Kahan.
Ah, nou jammer dat ie al zo dicht staat bij de top 2000. Matig nr zo te horenquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze inderdaad
[..]
Vorig jaar 2421 (in de Extra 500 dus). Net ontdekt dat het al 3 weken de nummer 1 in de top 40 is. Dat verklaart ook de airplay.
Nou ja, mijn ding is het ook niet, maar ik zou er maar vast op rekenen dat deze wel minimaal 1000 plekken hoger staat aan het eind van dit jaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah, nou jammer dat ie al zo dicht staat bij de top 2000. Matig nr zo te horen
Nou ja, wie weet overlijden er wel 100 topartiesten, tis pas januari:pquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn ding is het ook niet, maar ik zou er maar vast op rekenen dat deze wel minimaal 1000 plekken hoger staat aan het eind van dit jaar.
Dit dus zou zo in mijn straatje kunnen zijn, maar vind er niks aan. Zag wel dat hij ook een nummer met Zach Bryan heeft opgenomen, iemand die dan wel weer kan waarderen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap wel waarom mensen het mooi vinden maar mi heeft de beste man een vreselijke ZEIK stem
quote:Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
Nummer 1 in de Single Top 100 bedoel je? In de Nederlandse Top 40 staat Tate McRae nog gewoon op #1, al 15 weken inmiddels. ook wel een kanshebber voor de T2000.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze inderdaad
[..]
Vorig jaar 2421 (in de Extra 500 dus). Net ontdekt dat het al 3 weken de nummer 1 in de top 40 is. Dat verklaart ook de airplay.
Dat zou ook kunnen, normaal ga ik altijd op Cassa af als het om charts gaat. Ik zocht eigenlijk gewoon informatie over deze Noahno en toen zag ik iets over nummer 1. Als jij het zegt geloof ik het gelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nummer 1 in de Single Top 100 bedoel je? In de Nederlandse Top 40 staat Tate McRae nog gewoon op #1, al 15 weken inmiddels. ook wel een kanshebber voor de T2000.
Ok, klinkt als Kids Top 20 muziek..even afgezien van de titelquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
wtf is Roxy Dekker met Satisfyer?
zal ook wel over een trilplaat gaan dan? ;-)quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
wtf is Roxy Dekker met Satisfyer?
Noahno 7Kahan op je Top 2000 feestje dit jaarquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, normaal ga ik altijd op Cassa af als het om charts gaat. Ik zocht eigenlijk gewoon informatie over deze Noahno en toen zag ik iets over nummer 1. Als jij het zegt geloof ik het gelijk.
Scheelt voor de herkenning wel dat er een paar hardnekkige plakkers zijn in die lijst. Another Love zal in week 3 van 2034 nog steeds wel rond plek 20 staan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
Zo’n single top 100 geeft je ook het gevoel dat je rijp voor de slacht bent hè? Het is op zich niet zo erg dat ik een deel van die artiesten niet ken, maar ik spreek die taal van die titels ook niet meer. Geen idee waar die mensen het allemaal over hebben.
In de Album Top 100 doe je eigenlijk niet mee als je er minder dan twee jaar instaat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Scheelt voor de herkenning wel dat er een paar hardnekkige plakkers zijn in die lijst. Another Love zal in week 3 van 2034 nog steeds wel rond plek 20 staan.
Ach, dat heb ik hier bij sommige users ook wel eensquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:24 schreef Tussle266 het volgende:
Zo’n single top 100 geeft je ook het gevoel dat je rijp voor de slacht bent hè? Het is op zich niet zo erg dat ik een deel van die artiesten niet ken, maar ik spreek die taal van die titels ook niet meer. Geen idee waar die mensen het allemaal over hebben.
Ik sta ook al jaren in de Singles top 100.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik hier bij sommige users ook wel eens
Ook een manier om TikTok hypes aan af te lezen. Zie nu Viva La Vida, Dreams, Unwritten, Africa en Stayin' Alive in de Single Top 100 staan. Zal wel weer een stukje China zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Album Top 100 doe je eigenlijk niet mee als je er minder dan twee jaar instaat.
Al verbaas ik me in de Single Top 100 ook wel over de continue populariteit van sommige oude platen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |