Ik denk Overture van the Whoquote:Op maandag 22 januari 2024 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer is het langst achter elkaar met kerst gedraaid?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dan toch nog de Top 2000-tip van de dag. Omdat je niet genoeg vrouwen in de Top 2000 kunt hebben
3 januari: Eefje de Visser - Ongeveer
4 januari: Taylor Swift & Bon Iver - Exile
5 januari: Silversun Pickups - Growing Old Is Getting Old
6 januari: Wim De Craene - Tim
7 januari: Maarten van Roozendaal - Olielamp
8 januari: Hall & Oates - Maneater
9 januari: Balthazar - Fifteen Floors
10 januari: Jacques Brel - La Chanson Des Vieux Amants
11 januari: Sun Kil Moon - Sunshine in Chicago
12 januari: Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards
13 januari: Nick Cave & the Bad Seeds - Jubilee Street
14 januari: Boudewijn de Groot - Eva
15 januari: Songs:Ohia - Coxcomb Red
16 januari: Wende - Deze Gin
17 januari: Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine/ Guido Belcanto & An Pierlé - Toverdrank
18 januari: Bob Dylan - Simple Twist of Fate
19 januari: Josh Ritter - The Temptation of Adam
Dankzij die twee hebben we Engelbewaarder erin staan. Dus trek uw conclusie.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iig geen wouter en Frank meer dit jaar bij de top 2000
Die was er sowieso ingekomen. Teveel eer.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dankzij die twee hebben we Engelbewaarder erin staan. Dus trek uw conclusie.
Ik zie ze eerder Eendje en Angelique die vrij zijn omdat Mediahuis Sublime niet meer zo subliem vindt terug naar de NPO halen. Past ook lekker in het overheidsbeleid.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emmely schijnt niet zo graag elke weekdag te doen, Paul weet ik niet of ie dat ambieert.
Straks wellicht Sander H, Frank van der L of Marisa H terug naar de NPO? Ruiltje doen zeg maar.
Maar die bus is vast niet inbegrepen bij de deal.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best jammer..zeker Wout hoort wel een beetje bij de line up. Frank was altijd al op onmogelijke uren. Dat busgebeuren kon me sws wel gestolen worden.
Hebben we gelijk een duo dat die bus kan gaan doen, puik ideequote:Op maandag 22 januari 2024 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie ze eerder Eendje en Angelique die vrij zijn omdat Mediahuis Sublime niet meer zo subliem vindt terug naar de NPO halen. Past ook lekker in het overheidsbeleid.
Emmely wil zwanger raken geloof ik, dus ja dan past dat niet echt iddquote:Op maandag 22 januari 2024 17:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Emmely schijnt niet zo graag elke weekdag te doen, Paul weet ik niet of ie dat ambieert.
Straks wellicht Sander H, Frank van der L of Marisa H terug naar de NPO? Ruiltje doen zeg maar.
Iedere dag polonaise op Marvin Gaye of Donny Hathaway.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben we gelijk een duo dat die bus kan gaan doen, puik idee
Dit is etnisch profilerenquote:Op maandag 22 januari 2024 17:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Iedere dag polonaise op Marvin Gaye of Donny Hathaway.
Ik zou het eerder etnisch profiteren noemen, want ik zou wat Sublime-artiesten graag zien terugkeren. Dat is de laatste jaren flink etnisch gedecimeerd in de lijst.quote:
Dat is geen dagtaak toch?quote:Op maandag 22 januari 2024 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Emmely wil zwanger raken geloof ik, dus ja dan past dat niet echt idd
Als MadMaster het zat is. Ergens in september, zodat we een nieuwe reeks kunnen starten voor 2024quote:
MadMaster is geen mod meer, dus die gaat/kan het niet dichtzettenquote:Op maandag 22 januari 2024 18:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als MadMaster het zat is. Ergens in september, zodat we een nieuwe reeks kunnen starten voor 2024
Hij beslist nog steeds wanneer het topic dicht gaat, wat mij betreftquote:Op maandag 22 januari 2024 18:13 schreef livelink het volgende:
[..]
MadMaster is geen mod meer, dus die gaat/kan het niet dichtzetten
Wouter van der Goes was de beste DJ voor de Top. We gaan hem missen.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best jammer..zeker Wout hoort wel een beetje bij de line up. Frank was altijd al op onmogelijke uren. Dat busgebeuren kon me sws wel gestolen worden.
ik zie er geen reden voorquote:
Omdat er 301 posts zijn denk ikquote:
Waar ik topic schreef, bedoelde ik reeks, stop de tijd. Ik zet geen jokers in.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er 301 posts zijn denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |