Er komt nog bijna een minuut bij. Was voor mij niet nodig geweest.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:31 schreef Momo het volgende:
Folk metal, wel maar 1:30 lang, is dit de complete versie?
Het klinkt wel chaotisch, zelfs voor een folkmetal nummerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er komt nog bijna een minuut bij. Was voor mij niet nodig geweest.
Ik snap het ook niet helemaal. Zie het ook alweer helemaal voor me in die ongemakkelijke studio.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:51 schreef molloot200 het volgende:
Ierland blijft voor mij Ierland met deze selectieEn op Twitter doet iedereen alsof het geweldig is maar ik hoor het gewoon niet…
De twee nummers die woensdag zijn gepresenteerd zijn ook nog helemaal niet op YouTube geupload als ik zo zie, enkel een 2 minuten opname van de radio-uitzending toen. Als je ziet hoe andere landen dit doen is dit toch super amateuristisch. Er is niet eens de moeite om een YouTube kanaal te beginnen zoals in andere landen. Er is niet eens een officieel social media account op twitter/tiktok/Facebook etc.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Zie het ook alweer helemaal voor me in die ongemakkelijke studio.
Maar goed misschien worden we nog verrast
Zolang daar nog een 'het is allemaal de schuld van een ander'-sfeertje heerst vraag ik me af of dat snel gaat veranderen. Heel amateuristisch inderdaad.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
De twee nummers die woensdag zijn gepresenteerd zijn ook nog helemaal niet op YouTube geupload als ik zo zie, enkel een 2 minuten opname van de radio-uitzending toen. Als je ziet hoe andere landen dit doen is dit toch super amateuristisch. Er is niet eens de moeite om een YouTube kanaal te beginnen zoals in andere landen. Er is niet eens een officieel social media account op twitter/tiktok/Facebook etc.
Hier wordt mooi uitlegd waarom Ierland zo hard faalt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
De twee nummers die woensdag zijn gepresenteerd zijn ook nog helemaal niet op YouTube geupload als ik zo zie, enkel een 2 minuten opname van de radio-uitzending toen. Als je ziet hoe andere landen dit doen is dit toch super amateuristisch. Er is niet eens de moeite om een YouTube kanaal te beginnen zoals in andere landen. Er is niet eens een officieel social media account op twitter/tiktok/Facebook etc.
Dit is fantastischquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:36 schreef Funhouse het volgende:
Deze kan ik veel beter hebben dan Go Tobann
Traditionele ESF-landen worden meestal wel wat meer gehypet dan deelnemers die recenter zijn toegestroomd, dat geldt voor de recordwinnaar natuurlijk ook. En op het Continent kijken we sowieso nogal op tegen de Angelsaksische landen en cultuur, dus dat geldt op het ESF voor Ierland en UK nogal.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Zie het ook alweer helemaal voor me in die ongemakkelijke studio.
Maar goed misschien worden we nog verrast
Die man moeten we ook maar eens afschaffen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:49 schreef Momo het volgende:
En nu zijn alle 6 inzendingen bekend, laatste is een boyband Next in Line, achter de boyband zit Louis Walsh die ook achter Boyzone, Westlife etc. zat.
22:35, zal de topic pointer zo toevoegenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 14:38 schreef molloot200 het volgende:
Hoe laat gaan we hier los?
Een pindakaassponsor, opgezette dieren-genot of dit jaar een redelijk normale finale? Wie zal het zeggen. 1 ding wat zeker is, is dat ze de meest waardeloze artiesten aan zullen prijzen alsof het de nieuwe Adeles en Dua Lipa’s zijn. Zin in
Voor het idee zal ik straks weer even van UI wisselenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:51 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs het podium bij de Moldavische audities zag er meer high budget uit lol, geen vos te zien helaas. Het geeft een beetje Eurosong 2004.
Er zijn ook nog andere dieren van die editie!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 15:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor het idee zal ik straks weer even van UI wisselen
Die zijn ook mooi, maar ik denk dat de vos het beste overkomt op dat kleine formaatquote:Op vrijdag 26 januari 2024 16:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere dieren van die editie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interessant om op basis van puur deze foto te bekijken wie er bij wie hoort.quote:
Correctoquote:Op vrijdag 26 januari 2024 20:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Interessant om op basis van puur deze foto te bekijken wie er bij wie hoort.
Ik weet dat er 6 acts zijn. De oude heer in pak is bijna zeker de presentator. De vijf jongens vooraan zien er uit als een boyband. Maar dan moet er nog ergens een duo zijn... Beide artiesten aan de uiteindes hebben te veel eigen uitstraling die niet bij de rest past, dus zijn solo. Ik zou gokken dat het duo voor de kijker rechts van de presentator staat, met links 2 solo artiesten, maar het kan ook andersom zijn.
geniet er van!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:18 schreef Em31 het volgende:
Snel nog even een hapje en een drankje pakken, ik zal ook voor jullie inschenken!
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
https://www.rte.ie/player/onnow
(sorry weer even linkje voor mezelf zodat ik kan klikken op tablet)
waarschijnlijk omdat de iplayer nu niets laat zien vanwege reclame?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Esc plus heeft weer problemen. Dit wordt ook een jaarlijkse traditie
Op de Xbox wilde de stream niet spelenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
https://www.rte.ie/player/onnow
(sorry weer even linkje voor mezelf zodat ik kan klikken op tablet)
Op beide links zijn ze nu aan het wachten tot het programma weer verder gaat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Esc plus heeft weer problemen. Dit wordt ook een jaarlijkse traditie
Die tune was gewoon Ons Moeder Zeej Nog inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:38 schreef Em31 het volgende:
Als wennen als we het gewoon kunnen verstaan
Ja ik kom er nu dus achter dat dat een cover isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die tune was gewoon Ons Moeder Zeej Nog inderdaad
Allebei de leden van Jedward?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:40 schreef Fred_B het volgende:
The finest musical minds on the island, jawel.
Dat was vorige edities nogal cringe, ook al zongen ze supervals dan was het alsnog amazing.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:43 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval laten ze de juries niet hun mening geven, dat is iets. Dat er als nog een panel zit, is wat minder.
Die geeft de punten door straksquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef molloot200 het volgende:
zit Brooke in de jury nou of wat is het verschil met dit panel? Dat heb ik ff gemist?
Hij daar met die snor?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Wie is deze liefdesbaby van Willem Duyn en Kerrolaain van der Plas?
Geeft de televote straks door, that's allquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef molloot200 het volgende:
zit Brooke in de jury nou of wat is het verschil met dit panel? Dat heb ik ff gemist?
Hmmm maar stemt niet mee straks? Shit, ik dacht dat er dan eindelijk een keer iemand in die nationale jury zit die een beetje bij de tijd is zeg maarquote:
Ja dat dacht ik ook..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm maar stemt niet mee straks? Shit, ik dacht dat er dan eindelijk een keer iemand in die nationale jury zit die een beetje bij de tijd is zeg maar
Kerrolain is half Iers zit wel iets inquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Die gooit nu al zijn laptop uit het raamquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
De zaal is laaiend enthousiast.
Arme ESC-Tom
Je zou zeggen: kan niet ergerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de rest is. Ierland kennende moeten we nog zien of die beter zijn.
Nou, zelfs bij drie minuten een lekkende kraan zou iedereen liedje 1 daarna vergeten zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de rest is. Ierland kennende moeten we nog zien of die beter zijn.
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Mwemwehmwehmwuhmweh faijer mwemwemwhuwehquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe ging het eerste nummer ook alweer?
Het past wel bij het verleden waar Ierland in leeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Wacht. Sonia is toch van de UK? Wat doe zij in Ierland?
Voor iemand van 81 ziet ze er patent uit! Helaas is ze 52quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef molloot200 het volgende:
Sonia lol, dat is waar ze nog steeds met hun mentaliteit zijn.
Ze zochten een naam die in Ierland bekend is. Dan moet je in de jaren 90 zijn, maar ze konden de Ierse winnaars niet overtuigen te komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Rybak zat toch ook bij de Belgische finale vorig jaar, dat is niet zo gek nogquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor iemand van 81 ziet ze er patent uit! Helaas is ze 52
Als zelfs Johnny Logan niet wil komen, dan weet je dat het erg is.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze zochten een naam die in Ierland bekend is. Dan moet je in de jaren 90 zijn, maar ze konden de Ierse winnaars niet overtuigen te komen.
Die heeft nog een Sieneke traumaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als zelfs Johnny Logan niet wil komen, dan weet je dat het erg is.
Rybak zit morgen ook weer in Luxemburg blijkbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rybak zat toch ook bij de Belgische finale vorig jaar, dat is niet zo gek nog
De ironie is pijnlijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:54 schreef H_T het volgende:
Tijdens de postcard van Bambie Thug wordt Enjoy the Silence gedraaid
Die gaf tenminste nog eerlijk commentaar. Op de Starlingsquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Rybak zat toch ook bij de Belgische finale vorig jaar, dat is niet zo gek nog
Ja dit past niet in het plaatjequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:56 schreef Hamlapjes het volgende:
Heel benieuwd hoe het panel dit de hemel in gaat prijzen
Zou wel eens iets anders zijn dan de 50 shades of beige van de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
Ik vond dit trouwens beste prima, maar weet niet of dit het nou goed zou doen op ESF.
Helpt denk ik niet dat we straks nog een excentrieke goth lady hebbenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou wel eens iets anders zijn dan de 50 shades of beige van de afgelopen jaren.
Dat weten we wel hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
Ik vond dit trouwens beste prima, maar weet niet of dit het nou goed zou doen op ESF.
Samequote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:59 schreef grazz het volgende:
Bambie Thug – Doomsday Blues: Zit totaal geen samenhang in. Echt een verschrikkelijk lied. Snap niet hoe iemand hier zou van kunnen genieten![]()
Er komen er nog maar vier die slechter kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Na het laatste liedje moet ik helaas toch opgeven. Wat een kutgeluid. Was niet eens muziek.
Die is wel toegankelijker denk ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Helpt denk ik niet dat we straks nog een excentrieke goth lady hebben
Wie stemt hier nou op? Welke Est, Griek of Portugees denkt tussen liedjes van Oekraïne, Noorwegen, Servië, Finland enzo nou “Nee, Ierland was echt goed”?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:59 schreef Em31 het volgende:
Het zal in Malmö wel wat beter klinken, maar denk teveel van het goede om genoeg stemmen te krijgen.
Ja precies, het was te raar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wie stemt hier nou op? Welke Est, Griek of Portugees denkt tussen liedjes van Oekraïne, Noorwegen, Servië, Finland enzo nou “Nee, Ierland was echt goed”?
De dame ernaast zingt idd niet zo goedquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:03 schreef Sableheart het volgende:
En de zang ernaast is matig en voegt weinig toe.
Is wel een beetje normaal bij dit soort slechte studiootjes, zo is het ook altijd in landen als Tsjechië en Moldavië en zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:04 schreef Em31 het volgende:
Pffff hoe krijg je het voor elkaar dat alles zo waardeloos klinkt
Maar stemt dat panel nou uiteindelijk wel of niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit is de jury niet. Dit is een panel.
nee, de jury stemt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar stemt dat panel nou uiteindelijk wel of niet?
Dan kom op panel...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit is de jury niet. Dit is een panel.
bakvissenvote incoming (en eentje van Grazz)quote:
Deban en die anderen die we zagenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie zit er dan in de jury?Ik mis toch iets van uitleg
Beste nummer van deze voorronde en daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:59 schreef grazz het volgende:
Bambie Thug – Doomsday Blues: Zit totaal geen samenhang in. Echt een verschrikkelijk lied. Snap niet hoe iemand hier zou van kunnen genieten![]()
Mensen in de zoom 4 keer nationaal, 4 keer internationaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie zit er dan in de jury?Ik mis toch iets van uitleg
Als mijn plannetje werkt.... ZIJN HET FEEËN!quote:
Ooooooh hmmm die nationale had ik ff gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen in de zoom 4 keer nationaal, 4 keer internationaal
ohja..is wel beetje een Cyan9 nummer, kloptquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beste nummer van deze voorronde en daar blijf ik bij.
Al moet ik toegeven dat ze Graham Norton waarschijnlijk beter kennen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Echt een vraag waar je bij een uitzending over het ESF in Ierland een meerkeuze van moet maken.
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
ohja..is wel beetje een Cyan9 nummer, klopt
Voorlopig is het allemaal heel matig.quote:
Cornald Waalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Echt een vraag waar je bij een uitzending over het ESF in Ierland een meerkeuze van moet maken.
Beter hadden ze dat budget ergens anders aan uit gegeven. Maar je merkt waar de prioriteiten liggenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef H_T het volgende:
Vakantie naar Amerika en 10.000 dollar te besteden is wel een wat andere prijs dan een koffer vol pindakaas
De hele boyband moet straks in 1 bed slapenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter hadden ze dat budget ergens anders aan uit gegeven. Maar je merkt waar de prioriteiten liggen
Hahaha ik dacht ook al, wat heerlijk ineens die stilte.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Wat een rust. Het beste wat ik tot nu toe gehoord heb
Eindelijk even geen problemen met het geluid inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Waarom vind jij dit nou weer leuk @Em31, wil je ruzie?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?
Even snel wat andere muziek opgezet en wat een verschil meteenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom vind jij dit nou weer leuk @:Em31, wil je ruzie?
Ik denk dat het tijd is voor een snickersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:16 schreef H_T het volgende:
Ik mocht de reclame niet zien, dus zelf maar even opgezocht.
De Ierse Lidl heeft nu Italiaanse week.
Geen frikandel pizza...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]geen zuurkool-rookworst broodjes in Ierland dus!
Ik ben zo in Groningen hè, pas op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een snickers
Nee (die zonder zuurkool beter zijn), maar wel de uiterst Italiaanse croissants met chocoladevulling!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
dat zag ik vndg bij de Lidl liggen. Is dat lekker?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
Als Zorja in Servië je favoriet is en dit gedrocht in Ierland dan is je muzieksmaak in elk geval heel eclectisch.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom vind jij dit nou weer leuk @:Em31, wil je ruzie?
Oh ik hoop zo dat het Benidorm Fest wintquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
Ik luister naar St.Pedro uit Spanje om mijn oren te reinigen
Weet ik niet, ik ga het niet proberen in ieder geval want vind rookworst niet zo lekker.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:18 schreef grazz het volgende:
[..]
dat zag ik vndg bij de Lidl liggen. Is dat lekker?
quote:
ik ook niet en als ik hem eet, is het de enige eckte van de Hemaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ga het niet proberen in ieder geval want vind rookworst niet zo lekker.![]()
Kijk, van jou kan ik dit wel hebben. Prachtige nuance.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Zorja in Servië je favoriet is en dit gedrocht in Ierland dan is je muzieksmaak in elk geval heel eclectisch.
Ik oordeel verder niet.
“Hind kreeg wel veel applaus in de zaal”.quote:
Dat vonden De Spelbrekers ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:20 schreef grazz het volgende:
[..]
ik ook niet en als ik hem eet, is het de enige eckte van de Hema
Als dat gebeurt, heffen we Ierland definitief op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef grazz het volgende:
[..]je bent welkom. Samen tanzen op de boyband winners vanavond
tis weer tijd voor een meet jongons
Het gaat, maar zonder zuurkool zijn ze beter. En dat terwijl ik zuurkool best lekker vindquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:18 schreef grazz het volgende:
[..]
dat zag ik vndg bij de Lidl liggen. Is dat lekker?
Ik wacht alweer op de Portugese week voor de pastel de nata uit de diepvriesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef H_T het volgende:
Volgende week is het Griekse week bij de Ierse Lidl, met verse tentakel als meest in het oog springende aanbieding
nou laten we dat meteen maar doen na wat ik tot nu toe heb gehoordquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, heffen we Ierland definitief op.
Omekot, ik wil dit nuquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wacht alweer op de Portugese week voor de pastel de nata uit de diepvries![]()
![]()
![]()
dit is ook wel een Cyan liedje hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, in de recap vond ik dit vreselijk.
Stoned van de Fruitella.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Onder welk invloed van drugs is dit gemaakt?
Alles.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Dit dacht ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Zij komt ook echt rechtstreeks uit een anime gelopen met dat stemmetje zo, he?
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |