waarschijnlijk omdat de iplayer nu niets laat zien vanwege reclame?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Esc plus heeft weer problemen. Dit wordt ook een jaarlijkse traditie
Op de Xbox wilde de stream niet spelenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
https://www.rte.ie/player/onnow
(sorry weer even linkje voor mezelf zodat ik kan klikken op tablet)
Op beide links zijn ze nu aan het wachten tot het programma weer verder gaat.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:33 schreef NailQueen het volgende:
Esc plus heeft weer problemen. Dit wordt ook een jaarlijkse traditie
Die tune was gewoon Ons Moeder Zeej Nog inderdaadquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:38 schreef Em31 het volgende:
Als wennen als we het gewoon kunnen verstaan
Ja ik kom er nu dus achter dat dat een cover isquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die tune was gewoon Ons Moeder Zeej Nog inderdaad
Allebei de leden van Jedward?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:40 schreef Fred_B het volgende:
The finest musical minds on the island, jawel.
Dat was vorige edities nogal cringe, ook al zongen ze supervals dan was het alsnog amazing.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:43 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval laten ze de juries niet hun mening geven, dat is iets. Dat er als nog een panel zit, is wat minder.
Die geeft de punten door straksquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef molloot200 het volgende:
zit Brooke in de jury nou of wat is het verschil met dit panel? Dat heb ik ff gemist?
Hij daar met die snor?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Wie is deze liefdesbaby van Willem Duyn en Kerrolaain van der Plas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |