Yep, eergisteren weer bekeken en ik zat weer met ingehouden adem te kijken. Zó goed. Dat laatste shot ook, die opgebouwde spanning, die schreeuw, de laatste zin, dan ‘crown the witch’, dat slashing geluid, die cirkel met kaarsen als kroon boven de tekst in dat wide shot, goeie genade.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:32 schreef Sandrie het volgende:
Dit is voor mij de beste staging ooit op de Eurovisie, echt de absolute kunstzinnige top.
Een complete voorstelling waar je versteld van staat in 3 minuten.
Omdat we het in Nederland vaak over (beperkt) budget hebben, vroeg ik me bij Ierland af: was dit nou een hele dure staging en zo ja, hoe flikt Ierland zoiets?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, eergisteren weer bekeken en ik zat weer met ingehouden adem te kijken. Zó goed. Dat laatste shot ook, die opgebouwde spanning, die schreeuw, de laatste zin, dan ‘crown the witch’, dat slashing geluid, die cirkel met kaarsen als kroon boven de tekst in dat wide shot, goeie genade.
Ik denk niet echt duur. Ergens te vergelijken met de staging van CATS in 2014. De camerastandpunten doen bijna al het werk. Alleen de kaarsen als prop, die slim ook weer omhoog konden zodat je ook daar weer met camerabeelden wat moois van kon maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we het in Nederland vaak over (beperkt) budget hebben, vroeg ik me bij Ierland af: was dit nou een hele dure staging en zo ja, hoe flikt Ierland zoiets?
Vanaf 28 mei In de verkoopquote:
7 september Keulenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |