Chanel was wel dans etc erbij en loepzuiver gezongen met een heel toegankelijk lied. Dit is te niche om goed te scoren bij de juriesquote:Op donderdag 9 mei 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Winnen gaat dit uiteraard niet, maar de manier waarop dit als totaalconcept wordt neergezet is echt fantastisch gedaan.
Dit zijn de optredens waar iedereen het over tig jaar nog over heeft.
En heel gek sluit ik een topscore bij ook de jury's niet helemaal uit, de act is namelijk perfect af. Dat hield ze bij de Noa Kirel's en Chanels ook niet tegen.
Ja, ik vind dit echt indrukwekkend. Het refrein vind ik erg aanstekelijk (in de live-versie komt het wel minder goed uit de verf) en dat heftige einde komt echt binnen. Dit nummer maakt een bijvende indruk op me.quote:Op donderdag 9 mei 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
Winnen gaat dit uiteraard niet, maar de manier waarop dit als totaalconcept wordt neergezet is echt fantastisch gedaan.
Yup, maar nog steeds prima resultaat, eerlijk gezegd hoger dan ik verwacht hadquote:Op zondag 12 mei 2024 00:59 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Meteen der nagels afgedaan toen ze niet meer kon winnen
Jep klopt. Het is een teken.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:34 schreef Amsel het volgende:
Klopt het dat ze 6e werd bij de jury, 6e bij de stemmen, en uiteindelijk totaal ook 6e? Dat las ik ergens. 666![]()
Nog maar 22 jaar en één van de beste stagings ooit gecreëerd.quote:Meet Sergio Jaén: The Wizard Behind Bambie Thug’s Bewitching Stage Show
https://www.escunited.com(...)witching-stage-show/
Yep, eergisteren weer bekeken en ik zat weer met ingehouden adem te kijken. Zó goed. Dat laatste shot ook, die opgebouwde spanning, die schreeuw, de laatste zin, dan ‘crown the witch’, dat slashing geluid, die cirkel met kaarsen als kroon boven de tekst in dat wide shot, goeie genade.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:32 schreef Sandrie het volgende:
Dit is voor mij de beste staging ooit op de Eurovisie, echt de absolute kunstzinnige top.
Een complete voorstelling waar je versteld van staat in 3 minuten.
Omdat we het in Nederland vaak over (beperkt) budget hebben, vroeg ik me bij Ierland af: was dit nou een hele dure staging en zo ja, hoe flikt Ierland zoiets?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, eergisteren weer bekeken en ik zat weer met ingehouden adem te kijken. Zó goed. Dat laatste shot ook, die opgebouwde spanning, die schreeuw, de laatste zin, dan ‘crown the witch’, dat slashing geluid, die cirkel met kaarsen als kroon boven de tekst in dat wide shot, goeie genade.
Ik denk niet echt duur. Ergens te vergelijken met de staging van CATS in 2014. De camerastandpunten doen bijna al het werk. Alleen de kaarsen als prop, die slim ook weer omhoog konden zodat je ook daar weer met camerabeelden wat moois van kon maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat we het in Nederland vaak over (beperkt) budget hebben, vroeg ik me bij Ierland af: was dit nou een hele dure staging en zo ja, hoe flikt Ierland zoiets?
Vanaf 28 mei In de verkoopquote:
7 september Keulenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |