Geeft de televote straks door, that's allquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef molloot200 het volgende:
zit Brooke in de jury nou of wat is het verschil met dit panel? Dat heb ik ff gemist?
Hmmm maar stemt niet mee straks? Shit, ik dacht dat er dan eindelijk een keer iemand in die nationale jury zit die een beetje bij de tijd is zeg maarquote:
Ja dat dacht ik ook..quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmm maar stemt niet mee straks? Shit, ik dacht dat er dan eindelijk een keer iemand in die nationale jury zit die een beetje bij de tijd is zeg maar
Kerrolain is half Iers zit wel iets inquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:44 schreef Fred_B het volgende:
Wie is deze liefdesbaby van Willem Duyn en Kerrolaain van der Plas?
Die gooit nu al zijn laptop uit het raamquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef Fred_B het volgende:
De zaal is laaiend enthousiast.
Arme ESC-Tom
Je zou zeggen: kan niet ergerquote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de rest is. Ierland kennende moeten we nog zien of die beter zijn.
Nou, zelfs bij drie minuten een lekkende kraan zou iedereen liedje 1 daarna vergeten zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:48 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de rest is. Ierland kennende moeten we nog zien of die beter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |