nee, de jury stemt.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar stemt dat panel nou uiteindelijk wel of niet?
Dan kom op panel...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit is de jury niet. Dit is een panel.
bakvissenvote incoming (en eentje van Grazz)quote:
Deban en die anderen die we zagenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie zit er dan in de jury?Ik mis toch iets van uitleg
Beste nummer van deze voorronde en daar blijf ik bij.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 22:59 schreef grazz het volgende:
Bambie Thug – Doomsday Blues: Zit totaal geen samenhang in. Echt een verschrikkelijk lied. Snap niet hoe iemand hier zou van kunnen genieten![]()
Mensen in de zoom 4 keer nationaal, 4 keer internationaalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie zit er dan in de jury?Ik mis toch iets van uitleg
Als mijn plannetje werkt.... ZIJN HET FEEN!quote:
Ooooooh hmmm die nationale had ik ff gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen in de zoom 4 keer nationaal, 4 keer internationaal
ohja..is wel beetje een Cyan9 nummer, kloptquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beste nummer van deze voorronde en daar blijf ik bij.
Al moet ik toegeven dat ze Graham Norton waarschijnlijk beter kennen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Echt een vraag waar je bij een uitzending over het ESF in Ierland een meerkeuze van moet maken.
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
ohja..is wel beetje een Cyan9 nummer, klopt
Voorlopig is het allemaal heel matig.quote:
Cornald Waalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Echt een vraag waar je bij een uitzending over het ESF in Ierland een meerkeuze van moet maken.
Beter hadden ze dat budget ergens anders aan uit gegeven. Maar je merkt waar de prioriteiten liggenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef H_T het volgende:
Vakantie naar Amerika en 10.000 dollar te besteden is wel een wat andere prijs dan een koffer vol pindakaas
De hele boyband moet straks in 1 bed slapenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter hadden ze dat budget ergens anders aan uit gegeven. Maar je merkt waar de prioriteiten liggen
Hahaha ik dacht ook al, wat heerlijk ineens die stilte.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Wat een rust. Het beste wat ik tot nu toe gehoord heb
Eindelijk even geen problemen met het geluid inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Waarom vind jij dit nou weer leuk @Em31, wil je ruzie?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?
Even snel wat andere muziek opgezet en wat een verschil meteenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom vind jij dit nou weer leuk @:Em31, wil je ruzie?
Ik denk dat het tijd is voor een snickersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:16 schreef H_T het volgende:
Ik mocht de reclame niet zien, dus zelf maar even opgezocht.
De Ierse Lidl heeft nu Italiaanse week.
Geen frikandel pizza...quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
[..]geen zuurkool-rookworst broodjes in Ierland dus!
Ik ben zo in Groningen h, pas op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is voor een snickers
Nee (die zonder zuurkool beter zijn), maar wel de uiterst Italiaanse croissants met chocoladevulling!quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
dat zag ik vndg bij de Lidl liggen. Is dat lekker?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
Als Zorja in Servi je favoriet is en dit gedrocht in Ierland dan is je muzieksmaak in elk geval heel eclectisch.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom vind jij dit nou weer leuk @:Em31, wil je ruzie?
Oh ik hoop zo dat het Benidorm Fest wintquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
Ik luister naar St.Pedro uit Spanje om mijn oren te reinigen
Weet ik niet, ik ga het niet proberen in ieder geval want vind rookworst niet zo lekker.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:18 schreef grazz het volgende:
[..]
dat zag ik vndg bij de Lidl liggen. Is dat lekker?
quote:
ik ook niet en als ik hem eet, is het de enige eckte van de Hemaquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ga het niet proberen in ieder geval want vind rookworst niet zo lekker.![]()
Kijk, van jou kan ik dit wel hebben. Prachtige nuance.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Zorja in Servi je favoriet is en dit gedrocht in Ierland dan is je muzieksmaak in elk geval heel eclectisch.
Ik oordeel verder niet.
“Hind kreeg wel veel applaus in de zaal”.quote:
Dat vonden De Spelbrekers ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:20 schreef grazz het volgende:
[..]
ik ook niet en als ik hem eet, is het de enige eckte van de Hema
Als dat gebeurt, heffen we Ierland definitief op.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:19 schreef grazz het volgende:
[..]je bent welkom. Samen tanzen op de boyband winners vanavond
tis weer tijd voor een meet jongons
Het gaat, maar zonder zuurkool zijn ze beter. En dat terwijl ik zuurkool best lekker vindquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:18 schreef grazz het volgende:
[..]
dat zag ik vndg bij de Lidl liggen. Is dat lekker?
Ik wacht alweer op de Portugese week voor de pastel de nata uit de diepvriesquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef H_T het volgende:
Volgende week is het Griekse week bij de Ierse Lidl, met verse tentakel als meest in het oog springende aanbieding
nou laten we dat meteen maar doen na wat ik tot nu toe heb gehoordquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, heffen we Ierland definitief op.
Omekot, ik wil dit nuquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wacht alweer op de Portugese week voor de pastel de nata uit de diepvries![]()
![]()
![]()
dit is ook wel een Cyan liedje hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, in de recap vond ik dit vreselijk.
Stoned van de Fruitella.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Onder welk invloed van drugs is dit gemaakt?
Alles.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Dit dacht ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Zij komt ook echt rechtstreeks uit een anime gelopen met dat stemmetje zo, he?
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |