Al moet ik toegeven dat ze Graham Norton waarschijnlijk beter kennen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Echt een vraag waar je bij een uitzending over het ESF in Ierland een meerkeuze van moet maken.
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef grazz het volgende:
[..]
ohja..is wel beetje een Cyan9 nummer, klopt
Voorlopig is het allemaal heel matig.quote:
Cornald Waalquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
Echt een vraag waar je bij een uitzending over het ESF in Ierland een meerkeuze van moet maken.
Beter hadden ze dat budget ergens anders aan uit gegeven. Maar je merkt waar de prioriteiten liggenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:11 schreef H_T het volgende:
Vakantie naar Amerika en 10.000 dollar te besteden is wel een wat andere prijs dan een koffer vol pindakaas
De hele boyband moet straks in 1 bed slapenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter hadden ze dat budget ergens anders aan uit gegeven. Maar je merkt waar de prioriteiten liggen
Hahaha ik dacht ook al, wat heerlijk ineens die stilte.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Wat een rust. Het beste wat ik tot nu toe gehoord heb
Eindelijk even geen problemen met het geluid inderdaad.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
Waarom vind jij dit nou weer leuk @Em31, wil je ruzie?quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?
Even snel wat andere muziek opgezet en wat een verschil meteenquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom vind jij dit nou weer leuk @:Em31, wil je ruzie?
Ik denk dat het tijd is voor een snickersquote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Beweer je nou dat mijn muzieksmaak niet om aan te horen is?
quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:16 schreef H_T het volgende:
Ik mocht de reclame niet zien, dus zelf maar even opgezocht.
De Ierse Lidl heeft nu Italiaanse week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |