Ik vind Splinter Chabot een beetje een tjap, maar hij is wel rustiger dan Rop en eerder Chrisquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moltalk kijk ik al een tijdje niet l, want drukke presentatoren en ou kandidaten die zich belangrijk vinden. Ze gaan nooit echt op hints in.
Watquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee om gaan dat hij Soy heet omdat hij vernoemd is naar zijn vader die Jos heet. Dit is gewoon treurnis van het niveau Neveah maar dan erger.
Ik stel voor dat Jurre de tweede presentator wordt.. ipv Splinterquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind Splinter Chabot een beetje een tjap, maar hij is wel rustiger dan Rop en eerder Chris
Nah, Chris Zeegers moet gewoon weer terugkomenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Jurre de tweede presentator wordt.. ipv Splinter
Guilty!quote:
Ik vond de aflevering ook wel prima ja. Al was die tweede opdracht dan wel erg matig. Met deze en de volgende aflevering lijkt het i.i.g. op dat ze de locatie ten minste wel goed gebruiken. Dat vond ik vorig jaar in Zuid-Afrika in veel afleveringen nauwelijks het geval.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Lekkere eerste aflevering! Meteen weer een lekkere ouderwetse verwarrende opdracht om mee af te trappen, op dat feest en lekker mysterieus met die waarzegster. Mexico is echt de tofste locatie voor de Mol. En blij dat Babs nog misschien terug kan komen in het spel, lekker fanatieke deelnemers mag ik wel altijd.
Aww...quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben wel al mn punten kwijt, voor wat het waard is
wat is een tjap?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind Splinter Chabot een beetje een tjap, maar hij is wel rustiger dan Rop en eerder Chris
Die kan door maar Quien esa el topo. oid.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Ach, we hebben een eerste afvaller in de ESF poule. Ik ga geen namen noemen maar hij spreekt Spaans
Dit komt als opmerking ook al 10+ jaar terug, is nog nooit gebeurd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef Em31 het volgende:
Mag hopen dat hier een rood scherm niet betekent dat je toch de mol kan zijn
Nee, want je kan immers niet (of maximaal live tussen dat ze terug is en de executie) inzetten.quote:
Prutser.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |