Natuurlijk. 💪🏻quote:
Ik zal je wel aansporen.quote:
Faxiequote:
Oh jee...quote:
Ik geloof er niks van.quote:
Het klonk toch wel stoer?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.Daar ben je veel te lief voor.
Neeneennnneeeeneneeeee.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh shit, verkeerde smiley.
Ik bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
You had me!quote:
Zekerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Dank je welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ga je het nog vieren?
Meerdere dagen vieren, hoe luxe.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Mijn moeder komt straks even voor thee en taart
en morgen (als de wegen het doen) komt een vriendin langs
Over een tijdje met een andere vriendin uiteten, want we zijn dichtbij elkaar jarig en we gaan elk jaar uiteten
Vroeger nodigde ik iedereen uit op een dag, alleen dat vind ik nooit zo leuk. Helemaal niet net na de feestdagen. En ik heb ook niet genoeg vrienden, het is dan een awkward samenzijn. Ik heb vier echte vrienden en twee leuke kennissen. Dan nog twee extra ivm relaties en dan in mijn compleet kindonvriendelijke huis ook nog vier kinderen. Toen ik nog studeerde had ik themafeesten en kwamen er minstens 35 mensen, dat is anders dan zo'n kringverjaardag waar niemand op zit te wachten (en mijn vrienden doen er ook niet aan)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere dagen vieren, hoe luxe.
Wat voor taart heb je?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Zoveel mensenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vroeger nodigde ik iedereen uit op een dag, alleen dat vind ik nooit zo leuk. Helemaal niet net na de feestdagen. En ik heb ook niet genoeg vrienden, het is dan een awkward samenzijn. Ik heb vier echte vrienden en twee leuke kennissen. Dan nog twee extra ivm relaties en dan in mijn compleet kindonvriendelijke huis ook nog vier kinderen. Toen ik nog studeerde had ik themafeesten en kwamen er minstens 35 mensen, dat is anders dan zo'n kringverjaardag waar niemand op zit te wachten (en mijn vrienden doen er ook niet aan)
"chunky toffee-taart"
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Ik had vroeger veel mensen die ik als vriend beschouwde en daar zijn er vier van overgebleven. Wat echte vrienden zijn en echt veel is ook. Ik ben een gezegend mensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoveel mensen![]()
Gefeliciteerd!
Je blijft toch ons jonkiequote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Mooi dat je het zo ervaart. Een mooier cadeau kun je eigenlijk niet hebben. Een hele fijne verjaardag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had vroeger veel mensen die ik als vriend beschouwde en daar zijn er vier van overgebleven. Wat echte vrienden zijn en echt veel is ook. Ik ben een gezegend mens
Dank ej wel!
Dank dank!quote:
Ze zeggen dat mensen gemiddeld twee tot drie echte vrienden heeft, ik zit boven dat gemiddelde . Dus erg tevredenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi dat je het zo ervaart. Een mooier cadeau kun je eigenlijk niet hebben. Een hele fijne verjaardag.
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Goede voortgezette verjaardag nog, @ CotS!
quote:
Hier ook, nog bezigquote:
Wat eten we?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook, nog bezig![]()
.
Goedenavond allen, hoe is het hier?
Vandaag iets wat op moest. Salade gemaakt met vaw en garnaaltjesquote:
Vaw?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Vandaag iets wat op moest. Salade gemaakt met vaw en garnaaltjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2024 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, vertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sla (zakje, gemengde (ijsbergsla-met-andijvie-en-wortel-en-geschaafde witte kool)quote:
Te gezond. Skip.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Sla (zakje, gemengde (ijsbergsla-met-andijvie-en-wortel-en-geschaafde witte kool)
Veldsla
Garnaaltjes
Olijfjes
Augurkjes fijngesneden
Tomaatjes
Kappertjes
Bieslook
Uitjes klein gesnipperd.
Dressing (vinaigrette, zelfgemaakt)
Beetje mayo
Olijfolie (extra vierge).
Tuuk.quote:
klinkt als een prima voorgerechtquote:Op zondag 7 januari 2024 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Sla (zakje, gemengde (ijsbergsla-met-andijvie-en-wortel-en-geschaafde witte kool)
Veldsla
Garnaaltjes
Olijfjes
Augurkjes fijngesneden
Tomaatjes
Kappertjes
Bieslook
Uitjes klein gesnipperd.
Dressing (vinaigrette, zelfgemaakt)
Beetje mayo
Olijfolie (extra vierge).
Maar was zo veel dat het een hoofdgerecht was.quote:
nee, nee, zo werkt dat nietquote:Op zondag 7 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar was zo veel dat het een hoofdgerecht was.
Maaltijd-salade
Whut.quote:
een salade is toch geen avondmaal op een dag dat het 4 graden vriestquote:Op zondag 7 januari 2024 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut.
Tuuk wel![]()
Eet het vaak genoeg!
Voor mij is dat een maaltijd hoor
Kan je vindenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een salade is toch geen avondmaal op een dag dat het 4 graden vriest
misschien weet je dit nog niet, maar ik heb wel altijd gelijkquote:Op zondag 7 januari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je vindenIk vind t lekker
![]()
Maar, als je wat kouds eet/drinkt dan gaat je lichaam van binnen wat harder werken om het warm te krijgen
In de woestijn drinken die volkeren ook allemaal thee in die hitte. Iets warms eten/drinken koelt je lichaam uiteindelijk af.
/einde biologische nerdie stuff![]()
Tssss.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien weet je dit nog niet, maar ik heb wel altijd gelijk
Scherpquote:
klopt. een zwarte.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Scherp![]()
Je draagt zeker de broek in huis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry...Té flauw.....
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]nee, de joggingbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry...Té flauw.....
![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]En jij de grapjurk zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry...Té flauw.....
![]()
![]()
![]()
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit momentquote:Op maandag 8 januari 2024 22:12 schreef RaXz het volgende:
Rustig hier net als op de rest van fok.
Ik weet nog een tijd dat er twee slowchats liepen op R&P
Voor mij is het jaren geleden dat ik veel in die andere SC postte, nu ben ik vooral aan het meelezen op Fok.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit moment
En daarnaast ben ik nog niet echt actief in deze SC, ken namelijk ook nog lang niet iedereen...
Hoi!quote:Op maandag 8 januari 2024 22:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voor mij is het jaren geleden dat ik veel in die andere SC postte, nu ben ik vooral aan het meelezen op Fok.
Tijd om daar verandering in te brengen.
Hey Faxiequote:
Alloquote:Op maandag 8 januari 2024 23:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Faxie
Goedenavond, of zal ik ook maar meteen Welterusten zeggen dan....
Succes vandaagquote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Druk dagje vandaag, maar wordt vast een prima dagje
Goedemorgenquote:
Therapie, direct door naar een vergadering, thee drinken in een groep waar ik niet onderuit kan komenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen
wat gaat er allemaal gebeuren?
Thee drinken klinkt dan nog niet zo slecht, maar dat is natuurlijk weer afhankelijk van die groepquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Therapie, direct door naar een vergadering, thee drinken in een groep waar ik niet onderuit kan komen
En dan naar huis, bovenstaande sluit allemaal direct aan op elkaar. En dan vanavond een online tekenles. En dat laatste is het enige waar ik zin in heb en waar ik waarschijnlijk geen energie voor heb
Ja...ik heb er geen zin in...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Thee drinken klinkt dan nog niet zo slecht, maar dat is natuurlijk weer afhankelijk van die groep
En waarom kan je er niet onderuit komen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...ik heb er geen zin in...
Voordeel is dat er een iemand in de groep zo dominant is dat niemand anders een woord er tussen krijgt. Nou ik hoef ook niet aan het woord, maar ik wil anderen ook horen. En die dominante heeft ook geen filter en schijt aan grenzen.
klinkt heel gezellig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...ik heb er geen zin in...
Voordeel is dat er een iemand in de groep zo dominant is dat niemand anders een woord er tussen krijgt. Nou ik hoef ook niet aan het woord, maar ik wil anderen ook horen. En die dominante heeft ook geen filter en schijt aan grenzen.
Buurmeisjequote:
Ze hebben al een paar keer gevraagd of ik kom.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom kan je er niet onderuit komen?
'Hoi, ik heb corona, ik wil jullie niet allemaal besmetten, doei'. Ofzo?
Of 'ik heb een andere afspraak na de vergadering'? Ik zou echt niet gaan als ik er zo tegenop zou zien. Maar begrijp ook dat het moeilijk voelt om dat te doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar keer gevraagd of ik kom.
Ze zitten in dezelfde ruimte als de vergadering, dus ik kan geen covid faken (en ik houd daar ook niet zo van)
Ze komen binnen als de vergadering afgelopen is, en er is geen route waarmee ik ze kan ontlopen
Vooral dat laatste, nee is een moeilijk woordquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of 'ik heb een andere afspraak na de vergadering'? Ik zou echt niet gaan als ik er zo tegenop zou zien. Maar begrijp ook dat het moeilijk voelt om dat te doen
oh, dus het is niet verplicht? dan kunnen ze lekker de boom inquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, nee is een moeilijk woord
Begrijp ik wel hoor. Heb, of eigenlijk vooral had, ik ook last van. Maar heb inmiddels wel geleerd dat mijn tijd waardevol is en ik het zo min mogelijk wil spenderen op plekken of met mensen waar ik me niet goed bij voel. Je ontkomt er natuurlijk niet altijd aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een goede oefening om te leren nee te zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
SUcces!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Therapie, direct door naar een vergadering, thee drinken in een groep waar ik niet onderuit kan komen
En dan naar huis, bovenstaande sluit allemaal direct aan op elkaar. En dan vanavond een online tekenles. En dat laatste is het enige waar ik zin in heb en waar ik waarschijnlijk geen energie voor heb
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het afgezegd en wat hooi van de vork genomen. Het theekransje is niet blij dat ik afgezegd heb, maar mijn emmer zit echt vol. Ik trek het allemaal eventjes niet meer. Even letterlijk en figuurlijk de deur achter me op slot gedaan, ik ben het eventjes zat allemaal nu
Wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen! En wat maakt het uit dat het theekransje niet blij is, het gaat erom wat jij erbij voelt. Lekker thuis doen waar jij zin in hebtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het afgezegd en wat hooi van de vork genomen. Het theekransje is niet blij dat ik afgezegd heb, maar mijn emmer zit echt vol. Ik trek het allemaal eventjes niet meer. Even letterlijk en figuurlijk de deur achter me op slot gedaan, ik ben het eventjes zat allemaal nu
Good for you - en goed dat je even Nee zegt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Knap van je dat je toch nee hebt kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is inderdaad een teken dat het allemaal teveel is. En het is helemaal niet erg dat anderen dat hebben gezien. Soms is het gewoon zo. En dat anderen nu niet blij met je zijn, dat zal vast wel meevallen. Ik ben ook snel geneigd dat te denken (een ander advies geven is zoveel makkelijker). En al zijn ze nu niet blij met je, soit. Je moet nu echt even voor jezelf kiezen. Dat je rilt van de stress zegt ook genoeg. Je bent geen slecht mens, jij bent een goed mens met grenzen (zoals iedereen) en de grens is voor jou nu bereikt. Dat je dat aangeeft (al dan niet met hulp van je lijf) is heel knap. Dat zou lang niet iedereen doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn allemaal zo lief
Heel gênant, ik zat te janken in de vergaderingdat was wel even een teken van teveel.
Nu zijn er wel wat mensen niet blij met mij, maar als ze blijven zeuren gaat de telefoon gewoon uit. Jammer dan. Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens, maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress
Tijd voor een serie, misschien straks voor de hobbykamer wat knutselen, vanavond wil ik wel een online tekenlesje doen (met gouache en ik heb van mijn moeder een heatgun gekregen, dus ik kan dan op hetzelfde tempo meedoen = leuk. Dus chillen tot die tijd)
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een teken dat het allemaal teveel is. En het is helemaal niet erg dat anderen dat hebben gezien. Soms is het gewoon zo. En dat anderen nu niet blij met je zijn, dat zal vast wel meevallen. Ik ben ook snel geneigd dat te denken (een ander advies geven is zoveel makkelijker). En al zijn ze nu niet blij met je, soit. Je moet nu echt even voor jezelf kiezen. Dat je rilt van de stress zegt ook genoeg. Je bent geen slecht mens, jij bent een goed mens met grenzen (zoals iedereen) en de grens is voor jou nu bereikt. Dat je dat aangeeft (al dan niet met hulp van je lijf) is heel knap. Dat zou lang niet iedereen doen
Lekker ontspannen dus. Ik hoop dat je vanavond lekker dat lesje kan volgen. Veel plezier
Goedzoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Ja ach aan de toon van de berichten is het wel duidelijk dat mensen on-blij. En inderdaad soit, ik moet gewoon even voor mezelf zorgen.
Nu lekker mijn koptelefoon op, zodat ik alleen mijn serietje hoor. Even chillen
Vanavond komt vast goed! En het resultaat kan me niet schelen, gewoon even uit die kop van mijsfeertje dat die juf weet te creëren is gewoon fijn
En hurrrr, vanavond mag ik sushi bestelleneven gemakszuchtig
Yesquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo![]()
En lekker, sushiKlinkt alsof je een hele fijne en goede middag en avond voor jezelf hebt ingericht. Goed bezig!
Dat andere mensen geen begrip hebben en niet blij zijn maakt je nog geen slecht mens. Je zou het zo kunnen omdraaien, vooral als er schuldgevoelens aangepraat worden. Gewoon lekker je eigen ding doen en ervoor zorgen dat de emmer wat leger wordt, niemand heeft er wat aan als die overloopt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel gênant, ik zat te janken in de vergaderingdat was wel even een teken van teveel.
Nu zijn er wel wat mensen niet blij met mij, maar als ze blijven zeuren gaat de telefoon gewoon uit. Jammer dan. Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens, maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress
Tijd voor een serie, misschien straks voor de hobbykamer wat knutselen, vanavond wil ik wel een online tekenlesje doen (met gouache en ik heb van mijn moeder een heatgun gekregen, dus ik kan dan op hetzelfde tempo meedoen = leuk. Dus chillen tot die tijd)
Voor jezelf kiezen is niet slecht schat. Want:quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben gewoon te op om te handelen naar schuldgevoelens. Dan maar slecht mens,
dit geeft al aan dat het voor nu wat te veel is. Nooit stress moeten krijgen van dergelijke bijeenkomsten.quote:maar ik zit nu onder een dekentje te rillen van de stress
Klinkt eerder alsof die anderen de slechte mensen zijn als zij er niet mee om kunnen gaanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach, dat is ook weer zo hard gezegd. Het zijn gewoon mensen die wat steviger zijn in de communicatie en wensen dan ikquote:Op dinsdag 9 januari 2024 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof die anderen de slechte mensen zijn als zij er niet mee om kunnen gaan
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, dat is ook weer zo hard gezegd. Het zijn gewoon mensen die wat steviger zijn in de communicatie en wensen dan ik
Ja zeker! Ben ook wel trots op mezelf vandaagquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindt
Ongedwongen creatieve dingen doen is het beste bij stress en ongeluk. Je bent niemand wat verplicht op dat moment. Op andere momenten overigens ook niet: hang je geluk vooral niet op aan anderen want anders kom je in de problemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo.. de tekenles was leuk. Niet mooi geworden, maar heerlijk zitten kliederen en experimenteren. Zit tot mijn ellebogen onder de verf
Dat is niet voor iedereen even eenvoudig. Ik denk ook dat je niet per se met een bepaalde passieve agressie afstand moet nemen van mensen. Dan heb je wel afstand genomen, maar het gevoel ijlt nog na en dat is net zo destructief als de omgang met die mensen. Jezelf accepteren en in vrede afstand nemen van mensen, dat is denk ik het beste om jezelf te behouden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje gechargeerd misschien, maar goed. niks van aantrekken. doen wat jij leuk vindt
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb er expres een medium erbij gepakt waar ik weinig ervaring mee heb en veel over kan leren. Gewoon kijken wat doet het als ik meer/minder water gebruik, hoe mengt het, werken in laagjes, nat-op-nat, nat-op-droog etc. Was echt heerlijk (gouache trouwens)quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ongedwongen creatieve dingen doen is het beste bij stress en ongeluk. Je bent niemand wat verplicht op dat moment. Op andere momenten overigens ook niet: hang je geluk vooral niet op aan anderen want anders kom je in de problemen.
Ja dat klopt wel. Ik ben er (nog) niet zo goed in.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen even eenvoudig. Ik denk ook dat je niet per se met een bepaalde passieve agressie afstand moet nemen van mensen. Dan heb je wel afstand genomen, maar het gevoel ijlt nog na en dat is net zo destructief als de omgang met die mensen. Jezelf accepteren en in vrede afstand nemen van mensen, dat is denk ik het beste om jezelf te behouden.
Pas als je je bewust wordt van je eigen kwetsbaarheid, en daarmee je eigen waarde, dan pas kun je loslaten en accepteren. Komt allemaal goed, alleen nu is nog niet het moment.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel. Ik ben er (nog) niet zo goed in.
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…quote:Op maandag 8 januari 2024 22:12 schreef RaXz het volgende:
Rustig hier net als op de rest van fok.
Ik weet nog een tijd dat er twee slowchats liepen op R&P
quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
De FP was vroeger ook een vrijplaats voor alles en iedereen totdat de moderatie de teugels aantrokquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En dan waren mensen boos als je met een clubje op TC ging ouwehoeren. Omdat het dan te rustig zou zijn in de SC. Andere tijden…
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangtquote:Op maandag 8 januari 2024 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit moment
En daarnaast ben ik nog niet echt actief in deze SC, ken namelijk ook nog lang niet iedereen...
Meet...?quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wacht maar op die Fok Meet, dan zul je zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vindenquote:
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meetquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De Meets waar alle zolderkamers leeglopen en men zich verenigt in één ruimte (doorgaans een tochtig zaaltje bij een lokale vereniging ergens in Friesland. Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Heb ik jou nog gezien!quote:
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereidenquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:55 schreef Sally het volgende:
[..]
OOooohhh... ik dacht dat er al sprake was van een daadwerkelijk al geplande Meet![]()
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatiequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:03 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen die wil komen moet zich eerst een half jaar mentaal voorbereiden
Ik maak me zelden illusiesquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef SemperLibertas het volgende:
zien met wat voor knappe prinsen je hier nu werkelijk rondhangt
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Tijdens die gelegenheden hoop ik altijd de ware te kunnen vinden
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegarypquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kunnen we nu alvast beginnen met de organisatie
Duurt toch altijd wel een half jaar voor je terecht kan, over het algemeen
Weet jij een zaaltje?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik trap af met een locatie: Hurdegaryp
In de gemeente Tietjerksteradeel![]()
Gaat je libido
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima tochquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik maak me zelden illusiesValt het vaak mee
[..]
Hm, ook daar heb ik me inmiddels maar bij neergelegd dat het niet meer gaat gebeuren.
Valt ook dat mee![]()
![]()
Filosofischquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ach joh, de ware of een ware, als het maar waar is en je ergens een sprankje liefde kunt ontwaren dan is het prima toch
https://zaaldemienskip.nl/quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet jij een zaaltje?
En wat maakt die naam nou uit?! Als er een goede ruimte is, en/of een groot weiland
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://zaaldemienskip.nl/
In Feanwâlden
Veeg me nu maar alvast op
Heb jij wel vaker hè?quote:
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de rattenquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, dat is meer een Congrescentrum. Is dat iets voor een FOK!meet... Naaaaahhhhhhhhh
Nee, op dit moment niet neequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een ondergelopen kelder in Amsterdam dan, lekker centraal en tussen de ratten
quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Laatste optie is in de serverruimte van Fok, hoeft de verwarming niet aan
Als een glaasje wijn over die racks heen gaat dan is Fok downquote:
Nou dat laatste valt hier nog wel meequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als een glaasje wijn over die racks heen gaat dan is Fok downWeten we plots allemaal niet meer wat we moeten doen in ons leven
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerustquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou dat laatste valt hier nog wel mee
Als het hier in Arnhem gehouden wordt waar ik in gedachten heb, dan weet ik even niet of ik nog een baan heb nadat jullie weer weg zijn![]()
Nu ja, maar als de drank is in de man*....quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een leger autisten doet niemand kwaad, wees gerust
quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, maar als de drank is in de man*....Ik doe alleen aan man/vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le Diable
Ik dacht: "iedereen inclusief! "quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan man/vrouw
Maakt niet uit, op Fok is iedereen op wat voor manier dan ook buitengeslotenquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht: "iedereen inclusief! "![]()
Wilde netjes blijven en niemand discrimineren of uitsluiten.
Zo gaat dat ja, niets mis mee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maakt niet uit, op Fok is iedereen op wat voor manier dan ook buitengesloten
Zijn er Fok-baby's uit voortgekomen?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RaXz het volgende:
FOK! meet![]()
Heel lang geleden naar eentje geweest van de toenmalige Singles SC van R&P, leuke herinneringen aan overgehouden.
Geen idee, wie weet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zijn er Fok-baby's uit voortgekomen?
Dat vroeg ik me ook al af, of ik een plannetje gemist hadquote:
dusquote:
Ok. Zou toch te ver weg zijnquote:
Vlieg je daar niet even voor over?quote:
paar uurtjes vliegen voor een meet moet kunnen toch..quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vlieg je daar niet even voor over?
Laat Barb overkomen, douw je koters in zijn handen en ren dan weg voor een week helemaal alleen in de zon. Kids overleven een week op appelsap en rijstwafels echt welquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou een overnachting bij mij willen aanbieden aan Barb, maar ik denk dat 'ie niet vrolijk wordt van twee kleine 'crotch goblins' in huis
Het gros van de Fokkers moet eerst ongeschonden voorbij de voordeur komenquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar uurtjes vliegen voor een meet moet kunnen toch..
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Laat Barb overkomen, douw je koters in zijn handen en ren dan weg voor een week helemaal alleen in de zon. Kids overleven een week op appelsap en rijstwafels echt wel
Oh wat ben je weer lekker optimistisch!quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het gros van de Fokkers moet eerst ongeschonden voorbij de voordeur komen
Hoi! Hoe is het met je? Beetje bijgekomen?quote:
Ja vandaag is wel een lekker dagje. Wat uurtjes geknutseld, maar de creabea is een beetje op. Meestal lukt het wat langer, maar achquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi! Hoe is het met je? Beetje bijgekomen?
Lekker toch. Hoeft toch ook niet de hele tijd creabea te zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vandaag is wel een lekker dagje. Wat uurtjes geknutseld, maar de creabea is een beetje op. Meestal lukt het wat langer, maar ach![]()
Agenda is een stuk leger de komende tijd en dat houd ik zo
En met jou dan?
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker toch. Hoeft toch ook niet de hele tijd creabea te zijn?Lekker andere dingen doen, wandelen of serietje kijken ofzo
![]()
Goed zeg!
Mwoa
Niet-nuttig-zijn kan ook heel nuttig zijnquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb een nuttig-zijn-complex. Al zit ik nu lekker met een kopje koffie en thee
![]()
Misschien straks nog bezig, maar misschien ook niet. Komt wel weer
Aws * ChildoftheStars geeft een relaxte knuffel Hopelijk wordt mwoa snel een prima of een goed![]()
Klopt, ach iedereen zo zijn complexenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet-nuttig-zijn kan ook heel nuttig zijn
Kijk, zo goed ben je bezigquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, ach iedereen zo zijn complexen
en ik heb al een tekening gemaakt, gehaakt, mijn bullet journal bijgewerkt, geborduurd...
En nu Echte Meisjes In De Jungle kijken, beetje Fok!
(en ik was gewend aan middagdutjes van twee uur, omdat ik niet goed sliep. Nu heb ik nieuwe antipsychotica die me 's nachts echt geod laat slapen en geen dutje meer. Alleen ik heb altijd wel even een moe moment. Alleen het lijkt alsof ik minder doe, ivm wel/geen dutje)
nog maar 9 uur werkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel
Ach eerst deed ik op dit moment een dutje en nu kijk ik serie. Rust heeft iedereen soms nodig
nee joh, vandaag nog 1 uur, morgen nog 8 en dan 2 weken vrijquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]oké, ik ben een luiaard
Ooooh ik dacht vandaag nog negen uur. Dit klinkt doenlijk!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, vandaag nog 1 uur, morgen nog 8 en dan 2 weken vrij
nee, godzijdank niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht vandaag nog negen uur. Dit klinkt doenlijk!
Achik heb veel gedaan
Niks te klagen
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, godzijdank niet.
zometeen naar huis, vanavond training, flesje bier en morgen nog even 8 uur slim kijken
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Haha was zaterdagquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzienTaart iemand?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaat therapie ineens niet door.... rotdag... kan niet tegen dingen die anders lopen
quote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze neuroot trekt dat slecht
Ook goed een keer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik zit nu in mijn hobbykamer en kom tot niks
Haha ja... alleen ik baal zo van die nutteloze momenten. Meditatie is echt ook iets wat ik niet kan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook goed een keer.
Nixxen!![]()
(oh.... ook herkenbaar trouwens... wil altijd wel iets te doen hebben... meditatie is soms errug uitdagend voor me ... maar wel lekker op z'n tijd!)
Mocht je zin hebben dan kun je in Hilversum 150 pubers van me overnemen. Het is een horde zonder genade en uit op destructie (en weekend)quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja... alleen ik baal zo van die nutteloze momenten. Meditatie is echt ook iets wat ik niet kan.
Zit nu toch fijn te haken
Helaas. Dit is mn half-vrije dagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Jaloers op de mensen die niks te doen hebben. Ik heb teveel werk dus wie kan ik wat doorsturen? @:ChildoftheStars? @:Sally? Beiden?
150?!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben dan kun je in Hilversum 150 pubers van me overnemen. Het is een horde zonder genade en uit op destructie (en weekend)
Zo schuldig voel ik me net nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben dan kun je in Hilversum 150 pubers van me overnemen. Het is een horde zonder genade en uit op destructie (en weekend)
Hahaha ik ben inmiddels druk bezigquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Jaloers op de mensen die niks te doen hebben. Ik heb teveel werk dus wie kan ik wat doorsturen? @:ChildoftheStars? @:Sally? Beiden?
Nee, verdeeld over 5 klassenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:20 schreef Sally het volgende:
[..]
150?!
Zijn die klassen zo groot tegenwoordig, of ben je soort congierge?
Je zegt zonet zelf dat je altijd wel iets te doen wil hebben en dat bied ik je juist aan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
Helaas. Dit is mn half-vrije dag![]()
Ik mag nixxen vandaag.
Wat een deceptie.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ik ben inmiddels druk bezig
En wie zei dat ik op dat moment dan al wat te doen had...?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zegt zonet zelf dat je altijd wel iets te doen wil hebben en dat bied ik je juist aan.
Je kunt ook je haakspullen meenemen want dan heb ik naalden om mee te dreigenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja sorry... haken is ineens heel belangrijk als men met pubers gaat dreigen
Ja, maar...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
En wie zei dat ik op dat moment dan al wat te doen had...?
Dan haak jij af?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja sorry... haken is ineens heel belangrijk als men met pubers gaat dreigen
Kusje d'rop dan?quote:
Kom maar door.quote:
quote:
Nou, jij ook één dan. Omdat je zo zielig bent met je pubers.quote:
Ze zijn dik en bot (en zoals veracht met een haak)quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt ook je haakspullen meenemen want dan heb ik naalden om mee te dreigen
Hartverwarmend. Om maar in de terminologie van een ander poster te blijven.quote:
Des te beterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn dik en bot (en zoals veracht met een haak)
Je moet hard rammen om ermee te kunnen prikken
Dat doe je dan ook met hart en ziel hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hartverwarmend. Om maar in de terminologie van een ander poster te blijven.
Goeiemorgen..alles onder controle? Vandaag hoef ik eindelijk niet te haasten voor werk en stap zo in de auto en glibber ik naar werkquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Goeiemorgen..alles onder controle? Vandaag hoef ik eindelijk niet te haasten voor werk en stap zo in de auto en glibber ik naar werk![]()
Morgen heb ik een schoolfeest mét themaIk doe niet aan thema's
Wat voor thema?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Goeiemorgen..alles onder controle? Vandaag hoef ik eindelijk niet te haasten voor werk en stap zo in de auto en glibber ik naar werk![]()
Morgen heb ik een schoolfeest mét themaIk doe niet aan thema's
Ik heb een collega die alweer aan het leuren is met 'leuke' kleding die IEDEREEN aan zou MOETEN trekken. Vier weken voor Kerst liep hij al in een afgrijselijke kersttruiquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha themafeesten zijn... apart altijd.
Oh mijn god, arme jij...quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb een collega die alweer aan het leuren is met 'leuke' kleding die IEDEREEN aan zou MOETEN trekken. Vier weken voor Kerst liep hij al in een afgrijselijke kersttruiIk heb me ook nog ingetekend voor de late shift op het feest dus ik zit tussen de dronken collega's die alleen maar over seks kunnen praten
Wat is dit nou weer voor een themaquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oud & Nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
Wie verzint nou zoiets twee weken naar nieuwjaar
*proest*quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oud & Nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
Wie verzint nou zoiets twee weken naar nieuwjaar
'quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een thema
Ze zijn het beiden en ik moet me er even toe zetten. Misschien neem ik 1 glas wijn en word ik net als zijquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn god, arme jij...
En zulke enthousiaste mensen zijn zowel leuk als vermoeiend. Ik denk dat leuk overwint, maar dat is op afstand gemakkelijk gezegd
Toen ik student was vond ik het leuk, maar nu zou ik daar echt niet aan meedoenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind themafeestjes wel leuk, mits het wel echt een goed thema is. Ik vind Oud&Nieuw een te vaag thema
Als student ben ik inderdaad op veel themafeestjes beland, maar toen maakte het me allemaal niks uit als ik maar niet in mijn eigen bed hoefde te slapenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik student was vond ik het leuk, maar nu zou ik daar echt niet aan meedoen
Mijn meest extreme kostuum was als de geest van Aladin. Ik mezelf met aqrylverf helemaal blauw geverfd en met dezelfde verf in een andere kleur mijn haar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als student ben ik inderdaad op veel themafeestjes beland, maar toen maakte het me allemaal niks uit als ik maar niet in mijn eigen bed hoefde te slapen
Vetquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn meest extreme kostuum was als de geest van Aladin. Ik mezelf met aqrylverf helemaal blauw geverfd en met dezelfde verf in een andere kleur mijn haar.
Het eraf halen was een drama, zeker omdat ik zo dronken was. En de badkamer zat onder de blauwe verf, waar mijn huisgenoten niet zo blij van werden
Mijn meest extreme kostuum was een Hawaiaanse slinger om mijn nek die na 5 minuten linea recta de prullenbak in ging. Verder ben ik een heel extravert persoon hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn meest extreme kostuum was als de geest van Aladin. Ik mezelf met aqrylverf helemaal blauw geverfd en met dezelfde verf in een andere kleur mijn haar.
Het eraf halen was een drama, zeker omdat ik zo dronken was. En de badkamer zat onder de blauwe verf, waar mijn huisgenoten niet zo blij van werden
Jawel, vreten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zelfs Fok meets hebben geen thema
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja... en een thema-kennismakingskamp van een opleiding. Thema: onbewoond eiland.
Uiteraard ging ik als inboorling, want papegaai was me teveel moeite. Dus daar stond in rietenrokje, bloemenketting, nepbotje door mijn neus etc etc etc
Was ik de enige die niet als piraat kwam... zo gênant. Iedereen wist direct wie ik was
Deze post schreeuwt om een foto.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja... en een thema-kennismakingskamp van een opleiding. Thema: onbewoond eiland.
Uiteraard ging ik als inboorling, want papegaai was me teveel moeite. Dus daar stond in rietenrokje, bloemenketting, nepbotje door mijn neus etc etc etc
Was ik de enige die niet als piraat kwam... zo gênant. Iedereen wist direct wie ik was
Pics!quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen wat jullie willen, maar ik heb geen foto's van mezelf
Oja, dan wordt iedereen weer keihard met de neus op de feiten gedruktquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das niet op de meets maar daarna
Dan fluisteren wequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie kunnen schreeuwen wat jullie willen, maar ik heb geen foto's van mezelf
Jup terug naar je zolderkamerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:43 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oja, dan wordt iedereen weer keihard met de neus op de feiten gedrukt
Nou, ik heb een douchegel gevonden die mijn badkamer omtovert tot sauna en dus hoef ik de deur dus niet meer uit voor een sauna. Zodoende heb ik nog meer reden om binnen te blijven en elk sociaal contact te mijden. Win-winquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jup terug naar je zolderkamer
Zo zo en welke douchegel mag dat wel niet zijn? Ik ben meer een showerfoam meisjequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:46 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik heb een douchegel gevonden die mijn badkamer omtovert tot sauna en dus hoef ik de deur dus niet meer uit voor een sauna. Zodoende heb ik nog meer reden om binnen te blijven en elk sociaal contact te mijden. Win-win
Het is ook foam die ik heb en die is zo fijn dat het al bijna op isquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zo zo en welke douchegel mag dat wel niet zijn? Ik ben meer een showerfoam meisje
Dat probleem ken ik jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is ook foam die ik heb en die is zo fijn dat het al bijna op is
Faxiequote:
Hey, ben je ziek...?quote:
Knuffel voor jou dan...quote:Op maandag 22 januari 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey,
Hier gaat het even niet zo goed helaas. Komt vast wel weer hoop ik goed
Ja voelde wel weer goedquote:@:Sally klinkt goed toch? Fijn dat je complimenten hebt gekregen
Dank je welquote:Op maandag 22 januari 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Knuffel voor jou dan...
[..]
Ja voelde wel weer goed
Gewaardeerd voelen is altijd fijn jaquote:Op maandag 22 januari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welals ik vannacht zou slapen zou het al veel schelen
En snap ik! Is leuk als mensen blij met je zijn
Ja volgens mij wel. Kan nog wat benzo's nemen, alleen daar voel ik een beetje weerstand tegen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewaardeerd voelen is altijd fijn ja![]()
Dan duim ik dat je slaapt (vannacht). Alle trucjes uit het boek al geprobeerd?
Welke heb je gekeken?quote:
En jij ook dan maarquote:
Criminal Minds Suspect Behaviorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken?
[..]
En jij ook dan maar
Oeh, die is leuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Criminal Minds Suspect Behavior
En jij dan?
Ooooh ja! Zo'n fan van! Bedenk me ineens dat vandaag de nieuwe aflevering erop staatquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, die is leuk!
Ik keek het ook, maar nu Below Deck weer aan het volgen.
Kon je nog een beetje goed slapen, en zonder de pammetjes?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ja! Zo'n fan van! Bedenk me ineens dat vandaag de nieuwe aflevering erop staat
Ik ben gewoon om tien uur gaan liggen (+/-), gaan lezen eerst in mijn leuke boek en daarna een Quest. Wel interessant, maar niet dat het me wakker houdt. Pam ben ik vergetenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Kon je nog een beetje goed slapen, en zonder de pammetjes?
Ik doelde nl op juist andere trucjes dan pammen....
Klinkt iig positief zo! En lekker weer eens een klokje rond geslapenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon om tien uur gaan liggen (+/-), gaan lezen eerst in mijn leuke boek en daarna een Quest. Wel interessant, maar niet dat het me wakker houdt. Pam ben ik vergeten
Moet bekennen de klok rond geslapen te hebbenEen avond gaat raar en het is weer knokken voor ritme
stom figuur ben ik ook.
Maar morgen heb ik een goed doel om wakker voor de worden (om 14.00 een online tekensessie van een online tekenclub waar ik lid van ben)
De wekker is wel vanaf zes uur aan het snoozen geweestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Klinkt iig positief zo! En lekker weer eens een klokje rond geslapen![]()
(dat is bij mij hooguit in de weekenden, maar dan doe ik Lekker Zonder Wekker![]()
![]()
)
Moe zeker of valt dat wel mee?quote:
Valt mee. Wel een beetje stijf van de kut ryanair stoelenquote:
Ik heb al jaren niet meer gevlogen. Zijn die zo erg dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Valt mee. Wel een beetje stijf van de kut ryanair stoelen
Nou, ik had een stoel met extra beenruimte dus dat was wel goed. Maar op de heenweg zat er niemand naast me, nu wel. En aangezien ik (en de man naast me) niet de smalste persoon ben zat ik nogal klem tussen de romp en de persoon naast mequote:Op donderdag 25 januari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer gevlogen. Zijn die zo erg dan?
Ai vervelend...quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanavond wel eigen bedquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai vervelend...
Hopelijk gaat het snel over!
Welkom thuis
Ah massage nodig?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Owquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou, ik had een stoel met extra beenruimte dus dat was wel goed. Maar op de heenweg zat er niemand naast me, nu wel. En aangezien ik (en de man naast me) niet de smalste persoon ben zat ik nogal klem tussen de romp en de persoon naast me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |