Knuffel voor jou dan...quote:Op maandag 22 januari 2024 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey,
Hier gaat het even niet zo goed helaas. Komt vast wel weer hoop ik goed
Ja voelde wel weer goedquote:@:Sally klinkt goed toch? Fijn dat je complimenten hebt gekregen
Dank je welquote:Op maandag 22 januari 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Knuffel voor jou dan...
[..]
Ja voelde wel weer goed
Gewaardeerd voelen is altijd fijn jaquote:Op maandag 22 januari 2024 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welals ik vannacht zou slapen zou het al veel schelen
En snap ik! Is leuk als mensen blij met je zijn
Ja volgens mij wel. Kan nog wat benzo's nemen, alleen daar voel ik een beetje weerstand tegen.quote:Op maandag 22 januari 2024 18:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Gewaardeerd voelen is altijd fijn ja![]()
Dan duim ik dat je slaapt (vannacht). Alle trucjes uit het boek al geprobeerd?
Welke heb je gekeken?quote:
En jij ook dan maarquote:
Criminal Minds Suspect Behaviorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 08:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken?
[..]
En jij ook dan maar
Oeh, die is leuk!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Criminal Minds Suspect Behavior
En jij dan?
Ooooh ja! Zo'n fan van! Bedenk me ineens dat vandaag de nieuwe aflevering erop staatquote:Op dinsdag 23 januari 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh, die is leuk!
Ik keek het ook, maar nu Below Deck weer aan het volgen.
Kon je nog een beetje goed slapen, en zonder de pammetjes?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ja! Zo'n fan van! Bedenk me ineens dat vandaag de nieuwe aflevering erop staat
Ik ben gewoon om tien uur gaan liggen (+/-), gaan lezen eerst in mijn leuke boek en daarna een Quest. Wel interessant, maar niet dat het me wakker houdt. Pam ben ik vergetenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Kon je nog een beetje goed slapen, en zonder de pammetjes?
Ik doelde nl op juist andere trucjes dan pammen....
Klinkt iig positief zo! En lekker weer eens een klokje rond geslapenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon om tien uur gaan liggen (+/-), gaan lezen eerst in mijn leuke boek en daarna een Quest. Wel interessant, maar niet dat het me wakker houdt. Pam ben ik vergeten
Moet bekennen de klok rond geslapen te hebbenEen avond gaat raar en het is weer knokken voor ritme
stom figuur ben ik ook.
Maar morgen heb ik een goed doel om wakker voor de worden (om 14.00 een online tekensessie van een online tekenclub waar ik lid van ben)
De wekker is wel vanaf zes uur aan het snoozen geweestquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Klinkt iig positief zo! En lekker weer eens een klokje rond geslapen![]()
(dat is bij mij hooguit in de weekenden, maar dan doe ik Lekker Zonder Wekker![]()
![]()
)
Valt mee. Wel een beetje stijf van de kut ryanair stoelenquote:
Ik heb al jaren niet meer gevlogen. Zijn die zo erg dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Valt mee. Wel een beetje stijf van de kut ryanair stoelen
Nou, ik had een stoel met extra beenruimte dus dat was wel goed. Maar op de heenweg zat er niemand naast me, nu wel. En aangezien ik (en de man naast me) niet de smalste persoon ben zat ik nogal klem tussen de romp en de persoon naast mequote:Op donderdag 25 januari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al jaren niet meer gevlogen. Zijn die zo erg dan?
Ai vervelend...quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanavond wel eigen bedquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Ai vervelend...
Hopelijk gaat het snel over!
Welkom thuis
Ah massage nodig?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |