quote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze neuroot trekt dat slecht
Ook goed een keer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik zit nu in mijn hobbykamer en kom tot niks
Haha ja... alleen ik baal zo van die nutteloze momenten. Meditatie is echt ook iets wat ik niet kan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook goed een keer.
Nixxen!![]()
(oh.... ook herkenbaar trouwens... wil altijd wel iets te doen hebben... meditatie is soms errug uitdagend voor me ... maar wel lekker op z'n tijd!)
Mocht je zin hebben dan kun je in Hilversum 150 pubers van me overnemen. Het is een horde zonder genade en uit op destructie (en weekend)quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja... alleen ik baal zo van die nutteloze momenten. Meditatie is echt ook iets wat ik niet kan.
Zit nu toch fijn te haken
Helaas. Dit is mn half-vrije dagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Jaloers op de mensen die niks te doen hebben. Ik heb teveel werk dus wie kan ik wat doorsturen? @:ChildoftheStars? @:Sally? Beiden?
150?!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben dan kun je in Hilversum 150 pubers van me overnemen. Het is een horde zonder genade en uit op destructie (en weekend)
Zo schuldig voel ik me net nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mocht je zin hebben dan kun je in Hilversum 150 pubers van me overnemen. Het is een horde zonder genade en uit op destructie (en weekend)
Hahaha ik ben inmiddels druk bezigquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
Jaloers op de mensen die niks te doen hebben. Ik heb teveel werk dus wie kan ik wat doorsturen? @:ChildoftheStars? @:Sally? Beiden?
Nee, verdeeld over 5 klassenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:20 schreef Sally het volgende:
[..]
150?!
Zijn die klassen zo groot tegenwoordig, of ben je soort congierge?
Je zegt zonet zelf dat je altijd wel iets te doen wil hebben en dat bied ik je juist aan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef Sally het volgende:
Helaas. Dit is mn half-vrije dag![]()
Ik mag nixxen vandaag.
Wat een deceptie.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha ik ben inmiddels druk bezig
En wie zei dat ik op dat moment dan al wat te doen had...?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zegt zonet zelf dat je altijd wel iets te doen wil hebben en dat bied ik je juist aan.
Je kunt ook je haakspullen meenemen want dan heb ik naalden om mee te dreigenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja sorry... haken is ineens heel belangrijk als men met pubers gaat dreigen
Ja, maar...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
En wie zei dat ik op dat moment dan al wat te doen had...?
Dan haak jij af?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja sorry... haken is ineens heel belangrijk als men met pubers gaat dreigen
Kusje d'rop dan?quote:
Kom maar door.quote:
quote:
Nou, jij ook één dan. Omdat je zo zielig bent met je pubers.quote:
Ze zijn dik en bot (en zoals veracht met een haak)quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je kunt ook je haakspullen meenemen want dan heb ik naalden om mee te dreigen
Hartverwarmend. Om maar in de terminologie van een ander poster te blijven.quote:
Des te beterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn dik en bot (en zoals veracht met een haak)
Je moet hard rammen om ermee te kunnen prikken
Dat doe je dan ook met hart en ziel hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hartverwarmend. Om maar in de terminologie van een ander poster te blijven.
Goeiemorgen..alles onder controle? Vandaag hoef ik eindelijk niet te haasten voor werk en stap zo in de auto en glibber ik naar werkquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Goeiemorgen..alles onder controle? Vandaag hoef ik eindelijk niet te haasten voor werk en stap zo in de auto en glibber ik naar werk![]()
Morgen heb ik een schoolfeest mét themaIk doe niet aan thema's
Wat voor thema?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Goeiemorgen..alles onder controle? Vandaag hoef ik eindelijk niet te haasten voor werk en stap zo in de auto en glibber ik naar werk![]()
Morgen heb ik een schoolfeest mét themaIk doe niet aan thema's
Ik heb een collega die alweer aan het leuren is met 'leuke' kleding die IEDEREEN aan zou MOETEN trekken. Vier weken voor Kerst liep hij al in een afgrijselijke kersttruiquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha themafeesten zijn... apart altijd.
Oh mijn god, arme jij...quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb een collega die alweer aan het leuren is met 'leuke' kleding die IEDEREEN aan zou MOETEN trekken. Vier weken voor Kerst liep hij al in een afgrijselijke kersttruiIk heb me ook nog ingetekend voor de late shift op het feest dus ik zit tussen de dronken collega's die alleen maar over seks kunnen praten
Wat is dit nou weer voor een themaquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oud & Nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
Wie verzint nou zoiets twee weken naar nieuwjaar
*proest*quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Oud & Nieuw![]()
![]()
![]()
![]()
Wie verzint nou zoiets twee weken naar nieuwjaar
'quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een thema
Ze zijn het beiden en ik moet me er even toe zetten. Misschien neem ik 1 glas wijn en word ik net als zijquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh mijn god, arme jij...
En zulke enthousiaste mensen zijn zowel leuk als vermoeiend. Ik denk dat leuk overwint, maar dat is op afstand gemakkelijk gezegd
Toen ik student was vond ik het leuk, maar nu zou ik daar echt niet aan meedoenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind themafeestjes wel leuk, mits het wel echt een goed thema is. Ik vind Oud&Nieuw een te vaag thema
Als student ben ik inderdaad op veel themafeestjes beland, maar toen maakte het me allemaal niks uit als ik maar niet in mijn eigen bed hoefde te slapenquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik student was vond ik het leuk, maar nu zou ik daar echt niet aan meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |