quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, maar als de drank is in de man*....Ik doe alleen aan man/vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Le Diable
Ik dacht: "iedereen inclusief! "quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan man/vrouw
Maakt niet uit, op Fok is iedereen op wat voor manier dan ook buitengeslotenquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht: "iedereen inclusief! "![]()
Wilde netjes blijven en niemand discrimineren of uitsluiten.
Zo gaat dat ja, niets mis mee.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maakt niet uit, op Fok is iedereen op wat voor manier dan ook buitengesloten
Zijn er Fok-baby's uit voortgekomen?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RaXz het volgende:
FOK! meet![]()
Heel lang geleden naar eentje geweest van de toenmalige Singles SC van R&P, leuke herinneringen aan overgehouden.
Geen idee, wie weet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zijn er Fok-baby's uit voortgekomen?
Dat vroeg ik me ook al af, of ik een plannetje gemist hadquote:
dusquote:
Ok. Zou toch te ver weg zijnquote:
Vlieg je daar niet even voor over?quote:
paar uurtjes vliegen voor een meet moet kunnen toch..quote:Op donderdag 11 januari 2024 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vlieg je daar niet even voor over?
Laat Barb overkomen, douw je koters in zijn handen en ren dan weg voor een week helemaal alleen in de zon. Kids overleven een week op appelsap en rijstwafels echt welquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou een overnachting bij mij willen aanbieden aan Barb, maar ik denk dat 'ie niet vrolijk wordt van twee kleine 'crotch goblins' in huis
Het gros van de Fokkers moet eerst ongeschonden voorbij de voordeur komenquote:Op donderdag 11 januari 2024 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paar uurtjes vliegen voor een meet moet kunnen toch..
Dat zou ik echt niet kunnenquote:Op donderdag 11 januari 2024 09:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Laat Barb overkomen, douw je koters in zijn handen en ren dan weg voor een week helemaal alleen in de zon. Kids overleven een week op appelsap en rijstwafels echt wel
Oh wat ben je weer lekker optimistisch!quote:Op donderdag 11 januari 2024 09:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het gros van de Fokkers moet eerst ongeschonden voorbij de voordeur komen
Hoi! Hoe is het met je? Beetje bijgekomen?quote:
Ja vandaag is wel een lekker dagje. Wat uurtjes geknutseld, maar de creabea is een beetje op. Meestal lukt het wat langer, maar achquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi! Hoe is het met je? Beetje bijgekomen?
Lekker toch. Hoeft toch ook niet de hele tijd creabea te zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vandaag is wel een lekker dagje. Wat uurtjes geknutseld, maar de creabea is een beetje op. Meestal lukt het wat langer, maar ach![]()
Agenda is een stuk leger de komende tijd en dat houd ik zo
En met jou dan?
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker toch. Hoeft toch ook niet de hele tijd creabea te zijn?Lekker andere dingen doen, wandelen of serietje kijken ofzo
![]()
Goed zeg!
Mwoa
Niet-nuttig-zijn kan ook heel nuttig zijnquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik heb een nuttig-zijn-complex. Al zit ik nu lekker met een kopje koffie en thee
![]()
Misschien straks nog bezig, maar misschien ook niet. Komt wel weer
Aws * ChildoftheStars geeft een relaxte knuffel Hopelijk wordt mwoa snel een prima of een goed![]()
Klopt, ach iedereen zo zijn complexenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet-nuttig-zijn kan ook heel nuttig zijn
Kijk, zo goed ben je bezigquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, ach iedereen zo zijn complexen
en ik heb al een tekening gemaakt, gehaakt, mijn bullet journal bijgewerkt, geborduurd...
En nu Echte Meisjes In De Jungle kijken, beetje Fok!
(en ik was gewend aan middagdutjes van twee uur, omdat ik niet goed sliep. Nu heb ik nieuwe antipsychotica die me 's nachts echt geod laat slapen en geen dutje meer. Alleen ik heb altijd wel even een moe moment. Alleen het lijkt alsof ik minder doe, ivm wel/geen dutje)
nog maar 9 uur werkenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel
Ach eerst deed ik op dit moment een dutje en nu kijk ik serie. Rust heeft iedereen soms nodig
nee joh, vandaag nog 1 uur, morgen nog 8 en dan 2 weken vrijquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]oké, ik ben een luiaard
Ooooh ik dacht vandaag nog negen uur. Dit klinkt doenlijk!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, vandaag nog 1 uur, morgen nog 8 en dan 2 weken vrij
nee, godzijdank niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht vandaag nog negen uur. Dit klinkt doenlijk!
Achik heb veel gedaan
Niks te klagen
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, godzijdank niet.
zometeen naar huis, vanavond training, flesje bier en morgen nog even 8 uur slim kijken
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Haha was zaterdagquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:20 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Je wordt geboren en je gaat dood en daartussenin is het even afzienTaart iemand?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gaat therapie ineens niet door.... rotdag... kan niet tegen dingen die anders lopen
quote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze neuroot trekt dat slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |