Natuurlijk. 💪🏻quote:
Ik zal je wel aansporen.quote:
Faxiequote:
Oh jee...quote:
Ik geloof er niks van.quote:
Het klonk toch wel stoer?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.Daar ben je veel te lief voor.
Neeneennnneeeeneneeeee.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh shit, verkeerde smiley.
Ik bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
You had me!quote:
Zekerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Dank je welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ga je het nog vieren?
Meerdere dagen vieren, hoe luxe.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Mijn moeder komt straks even voor thee en taart
en morgen (als de wegen het doen) komt een vriendin langs
Over een tijdje met een andere vriendin uiteten, want we zijn dichtbij elkaar jarig en we gaan elk jaar uiteten
Vroeger nodigde ik iedereen uit op een dag, alleen dat vind ik nooit zo leuk. Helemaal niet net na de feestdagen. En ik heb ook niet genoeg vrienden, het is dan een awkward samenzijn. Ik heb vier echte vrienden en twee leuke kennissen. Dan nog twee extra ivm relaties en dan in mijn compleet kindonvriendelijke huis ook nog vier kinderen. Toen ik nog studeerde had ik themafeesten en kwamen er minstens 35 mensen, dat is anders dan zo'n kringverjaardag waar niemand op zit te wachten (en mijn vrienden doen er ook niet aan)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere dagen vieren, hoe luxe.
Wat voor taart heb je?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Zoveel mensenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vroeger nodigde ik iedereen uit op een dag, alleen dat vind ik nooit zo leuk. Helemaal niet net na de feestdagen. En ik heb ook niet genoeg vrienden, het is dan een awkward samenzijn. Ik heb vier echte vrienden en twee leuke kennissen. Dan nog twee extra ivm relaties en dan in mijn compleet kindonvriendelijke huis ook nog vier kinderen. Toen ik nog studeerde had ik themafeesten en kwamen er minstens 35 mensen, dat is anders dan zo'n kringverjaardag waar niemand op zit te wachten (en mijn vrienden doen er ook niet aan)
"chunky toffee-taart"
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Ik had vroeger veel mensen die ik als vriend beschouwde en daar zijn er vier van overgebleven. Wat echte vrienden zijn en echt veel is ook. Ik ben een gezegend mensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoveel mensen![]()
Gefeliciteerd!
Je blijft toch ons jonkiequote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Mooi dat je het zo ervaart. Een mooier cadeau kun je eigenlijk niet hebben. Een hele fijne verjaardag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had vroeger veel mensen die ik als vriend beschouwde en daar zijn er vier van overgebleven. Wat echte vrienden zijn en echt veel is ook. Ik ben een gezegend mens
Dank ej wel!
Dank dank!quote:
Ze zeggen dat mensen gemiddeld twee tot drie echte vrienden heeft, ik zit boven dat gemiddelde . Dus erg tevredenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi dat je het zo ervaart. Een mooier cadeau kun je eigenlijk niet hebben. Een hele fijne verjaardag.
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Goede voortgezette verjaardag nog, @ CotS!
quote:
Hier ook, nog bezigquote:
Wat eten we?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook, nog bezig![]()
.
Goedenavond allen, hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |