Natuurlijk. 💪🏻quote:
Ik zal je wel aansporen.quote:
Faxiequote:
Oh jee...quote:
Ik geloof er niks van.quote:
Het klonk toch wel stoer?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.Daar ben je veel te lief voor.
Neeneennnneeeeneneeeee.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh shit, verkeerde smiley.
Ik bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
You had me!quote:
Zekerquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Dank je welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Ga je het nog vieren?
Meerdere dagen vieren, hoe luxe.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Mijn moeder komt straks even voor thee en taart
en morgen (als de wegen het doen) komt een vriendin langs
Over een tijdje met een andere vriendin uiteten, want we zijn dichtbij elkaar jarig en we gaan elk jaar uiteten
Vroeger nodigde ik iedereen uit op een dag, alleen dat vind ik nooit zo leuk. Helemaal niet net na de feestdagen. En ik heb ook niet genoeg vrienden, het is dan een awkward samenzijn. Ik heb vier echte vrienden en twee leuke kennissen. Dan nog twee extra ivm relaties en dan in mijn compleet kindonvriendelijke huis ook nog vier kinderen. Toen ik nog studeerde had ik themafeesten en kwamen er minstens 35 mensen, dat is anders dan zo'n kringverjaardag waar niemand op zit te wachten (en mijn vrienden doen er ook niet aan)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere dagen vieren, hoe luxe.
Wat voor taart heb je?
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Zoveel mensenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vroeger nodigde ik iedereen uit op een dag, alleen dat vind ik nooit zo leuk. Helemaal niet net na de feestdagen. En ik heb ook niet genoeg vrienden, het is dan een awkward samenzijn. Ik heb vier echte vrienden en twee leuke kennissen. Dan nog twee extra ivm relaties en dan in mijn compleet kindonvriendelijke huis ook nog vier kinderen. Toen ik nog studeerde had ik themafeesten en kwamen er minstens 35 mensen, dat is anders dan zo'n kringverjaardag waar niemand op zit te wachten (en mijn vrienden doen er ook niet aan)
"chunky toffee-taart"
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Ik had vroeger veel mensen die ik als vriend beschouwde en daar zijn er vier van overgebleven. Wat echte vrienden zijn en echt veel is ook. Ik ben een gezegend mensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoveel mensen![]()
Gefeliciteerd!
Je blijft toch ons jonkiequote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Mooi dat je het zo ervaart. Een mooier cadeau kun je eigenlijk niet hebben. Een hele fijne verjaardag.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik had vroeger veel mensen die ik als vriend beschouwde en daar zijn er vier van overgebleven. Wat echte vrienden zijn en echt veel is ook. Ik ben een gezegend mens
Dank ej wel!
Dank dank!quote:
Ze zeggen dat mensen gemiddeld twee tot drie echte vrienden heeft, ik zit boven dat gemiddelde . Dus erg tevredenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi dat je het zo ervaart. Een mooier cadeau kun je eigenlijk niet hebben. Een hele fijne verjaardag.
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
Even aandacht-hoereren
Ik ben jarig
quote:Op zondag 7 januari 2024 11:16 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Goede voortgezette verjaardag nog, @ CotS!
quote:
Hier ook, nog bezigquote:
Wat eten we?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ook, nog bezig![]()
.
Goedenavond allen, hoe is het hier?
Vandaag iets wat op moest. Salade gemaakt met vaw en garnaaltjesquote:
Vaw?quote:Op zondag 7 januari 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Vandaag iets wat op moest. Salade gemaakt met vaw en garnaaltjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2024 18:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, vertel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sla (zakje, gemengde (ijsbergsla-met-andijvie-en-wortel-en-geschaafde witte kool)quote:
Te gezond. Skip.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Sla (zakje, gemengde (ijsbergsla-met-andijvie-en-wortel-en-geschaafde witte kool)
Veldsla
Garnaaltjes
Olijfjes
Augurkjes fijngesneden
Tomaatjes
Kappertjes
Bieslook
Uitjes klein gesnipperd.
Dressing (vinaigrette, zelfgemaakt)
Beetje mayo
Olijfolie (extra vierge).
Tuuk.quote:
klinkt als een prima voorgerechtquote:Op zondag 7 januari 2024 18:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Sla (zakje, gemengde (ijsbergsla-met-andijvie-en-wortel-en-geschaafde witte kool)
Veldsla
Garnaaltjes
Olijfjes
Augurkjes fijngesneden
Tomaatjes
Kappertjes
Bieslook
Uitjes klein gesnipperd.
Dressing (vinaigrette, zelfgemaakt)
Beetje mayo
Olijfolie (extra vierge).
Maar was zo veel dat het een hoofdgerecht was.quote:
nee, nee, zo werkt dat nietquote:Op zondag 7 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar was zo veel dat het een hoofdgerecht was.
Maaltijd-salade
Whut.quote:
een salade is toch geen avondmaal op een dag dat het 4 graden vriestquote:Op zondag 7 januari 2024 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Whut.
Tuuk wel![]()
Eet het vaak genoeg!
Voor mij is dat een maaltijd hoor
Kan je vindenquote:Op zondag 7 januari 2024 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een salade is toch geen avondmaal op een dag dat het 4 graden vriest
misschien weet je dit nog niet, maar ik heb wel altijd gelijkquote:Op zondag 7 januari 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je vindenIk vind t lekker
![]()
Maar, als je wat kouds eet/drinkt dan gaat je lichaam van binnen wat harder werken om het warm te krijgen
In de woestijn drinken die volkeren ook allemaal thee in die hitte. Iets warms eten/drinken koelt je lichaam uiteindelijk af.
/einde biologische nerdie stuff![]()
Tssss.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien weet je dit nog niet, maar ik heb wel altijd gelijk
Scherpquote:
klopt. een zwarte.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Scherp![]()
Je draagt zeker de broek in huis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry...Té flauw.....
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]nee, de joggingbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry...Té flauw.....
![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zondag 7 januari 2024 19:35 schreef Sally het volgende:
[..]En jij de grapjurk zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry...Té flauw.....
![]()
![]()
![]()
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit momentquote:Op maandag 8 januari 2024 22:12 schreef RaXz het volgende:
Rustig hier net als op de rest van fok.
Ik weet nog een tijd dat er twee slowchats liepen op R&P
Voor mij is het jaren geleden dat ik veel in die andere SC postte, nu ben ik vooral aan het meelezen op Fok.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja, idd... Ik hang wel rond op FOK!, maar zonder echt te posten op dit moment
En daarnaast ben ik nog niet echt actief in deze SC, ken namelijk ook nog lang niet iedereen...
Hoi!quote:Op maandag 8 januari 2024 22:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Voor mij is het jaren geleden dat ik veel in die andere SC postte, nu ben ik vooral aan het meelezen op Fok.
Tijd om daar verandering in te brengen.
Hey Faxiequote:
Alloquote:Op maandag 8 januari 2024 23:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey Faxie
Goedenavond, of zal ik ook maar meteen Welterusten zeggen dan....
Succes vandaagquote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Druk dagje vandaag, maar wordt vast een prima dagje
Goedemorgenquote:
Therapie, direct door naar een vergadering, thee drinken in een groep waar ik niet onderuit kan komenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen
wat gaat er allemaal gebeuren?
Thee drinken klinkt dan nog niet zo slecht, maar dat is natuurlijk weer afhankelijk van die groepquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Therapie, direct door naar een vergadering, thee drinken in een groep waar ik niet onderuit kan komen
En dan naar huis, bovenstaande sluit allemaal direct aan op elkaar. En dan vanavond een online tekenles. En dat laatste is het enige waar ik zin in heb en waar ik waarschijnlijk geen energie voor heb
Ja...ik heb er geen zin in...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Thee drinken klinkt dan nog niet zo slecht, maar dat is natuurlijk weer afhankelijk van die groep
En waarom kan je er niet onderuit komen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...ik heb er geen zin in...
Voordeel is dat er een iemand in de groep zo dominant is dat niemand anders een woord er tussen krijgt. Nou ik hoef ook niet aan het woord, maar ik wil anderen ook horen. En die dominante heeft ook geen filter en schijt aan grenzen.
klinkt heel gezellig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja...ik heb er geen zin in...
Voordeel is dat er een iemand in de groep zo dominant is dat niemand anders een woord er tussen krijgt. Nou ik hoef ook niet aan het woord, maar ik wil anderen ook horen. En die dominante heeft ook geen filter en schijt aan grenzen.
Buurmeisjequote:
Ze hebben al een paar keer gevraagd of ik kom.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En waarom kan je er niet onderuit komen?
'Hoi, ik heb corona, ik wil jullie niet allemaal besmetten, doei'. Ofzo?
Of 'ik heb een andere afspraak na de vergadering'? Ik zou echt niet gaan als ik er zo tegenop zou zien. Maar begrijp ook dat het moeilijk voelt om dat te doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar keer gevraagd of ik kom.
Ze zitten in dezelfde ruimte als de vergadering, dus ik kan geen covid faken (en ik houd daar ook niet zo van)
Ze komen binnen als de vergadering afgelopen is, en er is geen route waarmee ik ze kan ontlopen
Vooral dat laatste, nee is een moeilijk woordquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of 'ik heb een andere afspraak na de vergadering'? Ik zou echt niet gaan als ik er zo tegenop zou zien. Maar begrijp ook dat het moeilijk voelt om dat te doen
oh, dus het is niet verplicht? dan kunnen ze lekker de boom inquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, nee is een moeilijk woord
Begrijp ik wel hoor. Heb, of eigenlijk vooral had, ik ook last van. Maar heb inmiddels wel geleerd dat mijn tijd waardevol is en ik het zo min mogelijk wil spenderen op plekken of met mensen waar ik me niet goed bij voel. Je ontkomt er natuurlijk niet altijd aan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een goede oefening om te leren nee te zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |