how could i forget..quote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:56 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen.
Vrijdag vandaag!
Niet vergeten he!
Sallykequote:
Bijna weekendquote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:56 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen.
Vrijdag vandaag!
Niet vergeten he!
Wass ist los?quote:
Stiggyyyquote:
Mailyyyquote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:56 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen.
Vrijdag vandaag!
Niet vergeten he!
Heer Aloaquote:
Gianniiiiquote:
Sallyyyyquote:
Greyskequote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wass ist los?
[..]
Stiggyyy
[..]
Mailyyy![]()
[..]
Heer Aloa
[..]
Gianniiii![]()
![]()
[..]
Sallyyyy
It is...quote:
And then.... ?quote:
Greys Goes Wild!quote:
it's saterday, sunday, WHAT!quote:
Vond de mijne leukerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:07 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
of toch niet
hij weet het nog niet![]()
Alohaquote:
Vond de mijne leukerquote:
quote:
Ja euh... die Dance/Electro shizzle ken ík toch nie....quote:
Lando songquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ja euh... die Dance/Electro shizzle ken ík toch nie....![]()
dit zegt mij niksquote:
Hm. Kan veel bedenken, maar F1 gerelateerd...?quote:
ik vond het seizoen nu eigenlijk al veel te langquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We moeten snel weer F1 hebben
Viel wel mee vond ik, schoot het jaar tenminste opquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het seizoen nu eigenlijk al veel te lang
Hm. Wel kijker, maar niet echt?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het seizoen nu eigenlijk al veel te lang
Genieten van de racequote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Wel kijker, maar niet echt?
Of wel 'fan', maar dan een beetje saai seizoen gehad omdat Max zoveel wist te winnen?
Zelf kijk ik niet voor alleen Max hoordaarvoor zelfs al.
En de andere coureurs, en de (soms domme) strategieën, en midden- en achterveld gevechten, en technische shizzle!quote:
50 dagenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We moeten snel weer F1 hebben
Dat is het ook welquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:01 schreef maily het volgende:
Wat lijkt me dat lastig @:Mickytjuh als je altijd zo uit moet kijken met je eten.
We are checking.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
En de andere coureurs, en de (soms domme) strategieën, en midden- en achterveld gevechten, en technische shizzle!
Woeiii!![]()
![]()
quote:
Ik twijfel nog wat ik prefereer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had eigenlijk swingchair moeten zijn
wel kijker, maar puur de quali en de race.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Wel kijker, maar niet echt?
Of wel 'fan', maar dan een beetje saai seizoen gehad omdat Max zoveel wist te winnen?
Zelf kijk ik niet voor alleen Max hoordaarvoor zelfs al.
De mijne natuurlijk, kom nouquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik prefereer.
De letterlijke vertaling van jou met swingingchair, of de werkelijke vertaling rockingchair
Ja je hebt gelijk, wat debiel ook van mij om daar überhaupt aan te twijfelen, schande!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne natuurlijk, kom nou
Vast wel iemandquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, wat debiel ook van mij om daar überhaupt aan te twijfelen, schande!
Wie wil er nu met mij swingen?
Moet ik dan ook een nieuwe stoel aanschaffen of is het juist de bedoeling om maar een te gebruiken?quote:
Oh haiquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, wat debiel ook van mij om daar überhaupt aan te twijfelen, schande!
Wie wil er nu met mij swingen?
die swingchair is toch bedoeld voor samenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een nieuwe stoel aanschaffen of is het juist de bedoeling om maar een te gebruiken?
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh hai![]()
Ik hou van schommelen!!![]()
![]()
Zit regelmatig even in de speeltuin hier op de schommels
Delen dusquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:50 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
die swingchair is toch bedoeld voor samen![]()
en sally wil hem met je inwijden want begrijp dat ie nog niet ingewijd is uit je vraagstelling
Maar allebei voldaanquote:
quote:
Lekker doen danquote:
Daarna lekker slapenquote:
Brunch hierquote:
Smakelijkquote:
Lovkequote:
Nu is het al minder shit hequote:
Uhuquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu is het al minder shit he
quote:
We gaan een koude periode in ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:32 schreef Lovely het volgende:
Zondag weer zonneschijn alleen wel koud maar goed
Jeuhhhhhquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan een koude periode in ja.
Heerlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan een koude periode in ja.
Ja, lekker!quote:
Flets, maar wel zon.quote:
ja, dan hè.quote:
Waarin?quote:
Hoe komt het?quote:
de werkdag.quote:
we kunnen het altijd proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Heeft een knuffel enig positief effect? 🤗
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de werkdag.
ook geen zin in
[..]
we kunnen het altijd proberen
Aaahhwww....quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de werkdag.
ook geen zin in
[..]
we kunnen het altijd proberen
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan ben ik de man
quote:
Maar dan heb je nu mss zin in wat andersquote:
die kans zit er wel inquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu mss zin in wat anders![]()
![]()
![]()
Nog minder zin in werken...
Wss welquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
meer zin in wat andersquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:59 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
je hebt zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toematen lover
Ik heb net een ontbijtje opquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Nou @:rodetoemaat ... grijp je kans!![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:02 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
je hebt zinnee, ik had al te veel gegeten. moet straks nog all you can eat sushi doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Er hoeft ook geen tosti inquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:04 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Ik heb net een ontbijtje optosti past er nu niet meer bij
moet ff weg
*kijkt om zich heen*quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wij vrouwen kunnen gedachten lezen
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*kijkt om zich heen*
Ik ben de enige man hier
Oeh... Dat kon ik van de week doen... Daar was ook sushiquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik had al te veel gegeten. moet straks nog all you can eat sushi doen
Hou jij 'm vast...?quote:
Ja ja, Sallymatrixquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde die nou net niet posten![]()
![]()
Maar dan heb ik nog wel
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
die site ken ikquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Wilde die nou net niet posten![]()
![]()
Maar dan heb ik nog wel
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
Dat zag ik....quote:
Sallytrix danquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Pardon me?!
[ afbeelding ]
Nee, Mistress Sally to you.![]()
Dominatrix
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Pardon me?!
[ afbeelding ]
Nee, Mistress Sally to you.![]()
Dominatrix
Zucht.quote:
Kreun.quote:
oh kom hier dan, dan zal ik je laten kreunenquote:
Misschien kan @bondage assisterenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:25 schreef Sally het volgende:
[..]
oh kom hier dan, dan zal ik je laten kreunen
Kom jij maar eens een keerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:25 schreef Sally het volgende:
[..]
oeh, die kan het nog wat beter jaquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan @:Bondage assisteren
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Vaak zat ^^quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom jij maar eens een keer
Inb4 stig 1.60 m isquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
oeh, die kan het nog wat beter ja![]()
Stiggy zal wel wat groot en sterk voor me zijn om vast te binden...
Nee, want dat heeft hij al eens verklapt.... bijna 2 meterquote:
Dan is het goedquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want dat heeft hij al eens verklapt.... bijna 2 meter![]()
![]()
En dan wil jij vast weten ....quote:
Laat maar weten in DMquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan wil jij vast weten ....
Oh nee, SEX en KPD zijn een deurtje verderop.
Sorry dames en heren![]()
![]()
Checkquote:
OEHquote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik had al te veel gegeten. moet straks nog all you can eat sushi doen
ow was het je niet gelukt om te laten komenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom jij maar eens een keer
Ik kan niet overal tegelijk zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:39 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
ow was het je niet gelukt om te laten komen
Gister beweerde je nog van wel door de stigzonequote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet overal tegelijk zijn
Met wat?quote:
Suika game, zoek maar op is een fruit spelletje erg verslavendquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Suika game, zoek maar op is een fruit spelletje erg verslavend
Ik even op mobiel en gister avond in bed ook haha.. maar laptop is toch fijner..quote:
Nou dat.quote:
quote:
Waarom speel je het dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:49 schreef rodetoemaat het volgende:
Het is een puzzel spel voor slimme mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:51 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
Doe dat in DTSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik las dat even te snelquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:54 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht even dat ik in het verkeerde zat
ik typte het ook te snelquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las dat even te snel
Te makkelijkquote:
quote:
Dat stond er eerst nietquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:54 schreef gianni61 het volgende:
ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat
In het spelletje, maar watermeloen is eigenlijk alleen lekker in de zomer..quote:
Wist ik welquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
In het spelletje, maar watermeloen is eigenlijk alleen lekker in de zomer..
Ik heb een duoschommel voor jequote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
Is de schommel nog vrij?
Ben kapot, kan wel even een goede schommel gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb een duoschommel voor jeAls ik maar kan hangen, lichaam is op voor vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Je moet zo’n ei kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als ik maar kan hangen, lichaam is op voor vandaag.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd
Oh ja die heb ik al eens bijna gekocht, maar vriendin destijds leek het niet handig...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet zo’n ei kopen
En aan je plafond maken
Dat zit toch lekker
Hm, je kon haar niet overtuigen dat je er ook leuke dingen mee kan doen...?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik al eens bijna gekocht, maar vriendin destijds leek het niet handig...
Was wel een dingetje toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dat laat ik maar gewoon over aan @Sallyquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan @:Bondage assisteren
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, je kon haar niet overtuigen dat je er ook leuke dingen mee kan doen...?
Die niet nee, ken je de term zeester?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oh ja die heb ik al eens bijna gekocht, maar vriendin destijds leek het niet handig...
Was wel een dingetje toen
Aaahhhhquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat laat ik maar gewoon over aan @:Sally
Ow, ben vereerd door je vertrouwen bondage...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat laat ik maar gewoon over aan @:Sally
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die niet nee, ken je de term zeester?
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, ben vereerd door je vertrouwen bondage...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja, het verleden.quote:
Goed he! Heb je m wel kunnen lezen?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje. een spoiler in een spoiler in een spoiler in een spoiler in een spoiler in een spoiler
door te quotenquote:
Ik niet! Ik zit er mee bij op!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah ja, het verleden.
Nu lach ik er om.![]()
Dus, wie gaat de schommel duwen?
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, ben vereerd door je vertrouwen bondage...
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, je mag de flogger wel lenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dubbelklikken, openen ze allemaalquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]Owja, die heb je zelf natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* greysbones geeft Schommel en Sally een goede duwquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:30 schreef schommelstoel het volgende:
Godsamme, kan ik zeker uiteindelijk dat ding zelf gaan duwen.
Hou je vast Sally!
quote:
Als we hard genoeg gaan kun je er ook op springenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Schommel en Sally een goede duw
Je bent er druk mee de laatste dagen !quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:33 schreef bondage het volgende:
Owja, heb deze zojuist ook van een update voorzien: https://mycroft.fok.nl/stats
Nu heeft FOK! zijn eigen stats
Top! Even checkenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:33 schreef bondage het volgende:
Owja, heb deze zojuist ook van een update voorzien: https://mycroft.fok.nl/stats
Nu heeft FOK! zijn eigen stats
Quoten werkt ookquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Dubbelklikken, openen ze allemaal(en behalve de laatste mss, iig op de pc werkt het zo, op mobiele FOK! wat minder goed bij spoiler-in-spoilers
)
Finequote:
goh, moet ik raden welk topic?:+quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:43 schreef maily het volgende:
Mario die in een topic 10x vraagt of emely daar zit![]()
![]()
En paulkleuter met zijn act.
Hm, Wilma nog in beeld?quote:
Jup, heb er zin inquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent er druk mee de laatste dagen !
Vond die je van de week had gepost ook erg leuk!
Ergens.quote:
Ik heb iets gemist denk ikquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:43 schreef maily het volgende:
![]()
wil je hem adopteren?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:43 schreef maily het volgende:
![]()
Gelukkig post ik daar niet meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:43 schreef maily het volgende:
![]()
Maar niet zo veelquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
benieuwd hoelang je het volhoud
Lovely en ik zeiden dat ook beiden. En we zitten er weer
ja meestal is januari echt rustig en vanaf februari weer drukquote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
Wordt wel weer drukker denk ik, mensen die voorjaarskleding nodig zijn etc
is dat grunnings?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
Wordt wel weer drukker denk ik, mensen die voorjaarskleding nodig zijn etc
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:19 schreef Lovely het volgende:
Ik kreeg altijd een raar gevoel in mijn buik als ik op de schommel zat
Heb je weer iets leuks gevonden?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Suika game, zoek maar op is een fruit spelletje erg verslavend
@greysbones en ik zeiden het ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
benieuwd hoelang je het volhoud
Lovely en ik zeiden dat ook beiden. En we zitten er weer
Neeeeee ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
wil je paul dan
[..]
ik weet het
Ik ga ff zoekenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja komt door @:engine, die kwam met het spel die postte het gisteren in 40+
ja jij houd het wel goed volquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones en ik zeiden het ook.
Ik heb daar mss sindsdien 1 of 2 keer gepost.
shitquote:
Tel je mij ook nog mee?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:15 schreef maily het volgende:
[..]
@:greysbones en ik zeiden het ook.
Ik heb daar mss sindsdien 1 of 2 keer gepost.
jou heb ik gezien met oud en nieuw tochquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Tel je mij ook nog mee?![]()
Ik had een 2e stoppoging nodig, maar dat is normaal toch?
Het is leukquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, DJMO deed een Mention gister(?).quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
jou heb ik gezien met oud en nieuw toch
Of wa shet met kerst
ja ik kan het nog herinnerenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, DJMO deed een Mention gister(?).
En ik kwam even hoi-goednieuwjaar-doeiiii zeggen aan de mensen die ik hier niet zie maar wel nog ken
Nee en leuk vermaakquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Het is leuk
Geen installeren en die flauwekul.
Hahaha - ja dat was beetje eenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik kan het nog herinneren
Sally in ONZ / [ronde 64 Het Dodetopicspel #14854] Bolkend naar het nieuwe jaar
op zich viel het wel meequote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha - ja dat was beetje een [ afbeelding ] ??
Of niet
Jaa leuk hequote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe je beter dan mijquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa leuk heLukt steeds vaker om een watermeloen te maken.
Check mijn highscore![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Jaa leuk heLukt steeds vaker om een watermeloen te maken.
Check mijn highscore![]()
[ afbeelding ]
Heb op youtube gekeken voor tips en tricksquote:Op vrijdag 5 januari 2024 16:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe je beter dan mij![]()
Ik haal soms alleen een gewone meloen..
Maar misschien op de Switch makkelijker
Heb nu al 1 watermeloenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Heb op youtube gekeken voor tips en tricks
Wat mooi gedaan hequote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:12 schreef engine het volgende:
Nest in de vorm van een hartje![]()
[ afbeelding ]
Yeahquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nu al 1 watermeloen![]()
Ja ze vallen wel op een soort van volgorde
Was jij dat die zei dat een broodje american filet met een gekookt ei zo lekker was?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb nu al 1 watermeloen![]()
Ja ze vallen wel op een soort van volgorde
Dat was ik iddquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was jij dat die zei dat een broodje american filet met een gekookt ei zo lekker was?
Weet het niet. De eieren staan nu te koken. Moest er ineens aan denken toen ik de winkel rondreed wat ik ging eten. Knapperige broodjes met american filet en gekookt ei dus. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was ik idd
Maar jij vond t vast niks of wel?
Oh haha, nou laar maar weten of het wel of niet lekker vond/vindtquote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet het niet. De eieren staan nu te koken. Moest er ineens aan denken toen ik de winkel rondreed wat ik ging eten. Knapperige broodjes met american filet en gekookt ei dus. Ben benieuwd
Doe ik. Ik vertrouw op jouw smaak 😉quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh haha, nou laar maar weten of het wel of niet lekker vond/vindt
Ojeequote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik. Ik vertrouw op jouw smaak 😉
Of met mayo of zonder saus kan ook..quote:
Het was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee
Ik zelf ga zondag gebakken ei met plakjes rosbief eten..Mits ik het morgen niet vergeet om het mee te nemen
Sowquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, kreeftenbouillon met kabeljauw en garnalen. En bieslook, en crème fraïche.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ja beetje peper er opquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.
Rosbief met gebakken ei is ook lekker.
Dat klinkt wel als een heerlijk soepjequote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ben niet zo fan van peper. Zal ik er niet snel op doen.quote:
Ik doe nergens meer zout op. Mag niet meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Zout doe ik wel op ei of tomaat maar op rosbief is grove peper lekkerder
Dan beter niet doen idd..quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe nergens meer zout op. Mag niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |