SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolk alsof er geen ander BOLK is BOLKOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
BlokI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik wilde nog zeggen. maak er alvast ronde 65 van @DerRabbit Maar ik was natuurlijk weer veel te laat![]()
![]()
@Mazikeenquote:Op zondag 31 december 2023 23:32 schreef M_0_0_N het volgende:
Wie heeft dat plaatje gemaakt van @:devzero super leuk![]()
![]()
Ja Ja ik kom er zo aanquote:Op zondag 31 december 2023 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo. Bedje voor loge nummer 3 opgemaakt![]()
![]()
Thx!quote:Op zondag 31 december 2023 23:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik voorbij zien komen![]()
Leuke foto
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Harrie het volgende:
ik ga me alvast voorbereiden op de nieuwe ronde
leuk jullie niet echt gekent te hebben![]()
![]()
![]()
Ik schenk hier een Gulden Draak in.
Volgens mij moet ik vannacht gaan pissen als een zebra, maar whatever.![]()
![]()
Blijf je vannacht op, hoef je ook niet te pissenquote:Op zondag 31 december 2023 23:41 schreef ToT het volgende:
Ik schenk hier een Gulden Draak in.
Volgens mij moet ik vannacht gaan pissen als een zebra, maar whatever.![]()
![]()
Heb een barrel aged quadruple ingeschonken.quote:Op zondag 31 december 2023 23:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Blijf je vannacht op, hoef je ook niet te pissen
Ik zal slapen. Of ik wil of nietReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
me 2quote:Op zondag 31 december 2023 23:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb een barrel aged quadruple ingeschonken.
Ik zal slapen. Of ik wil of niet![]()
![]()
Pissen moet ik sowieso wel, maar als ik blijf, blijft het waterbed tenminste droog!quote:Op zondag 31 december 2023 23:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Blijf je vannacht op, hoef je ook niet te pissen
Wait, what?![]()
![]()
jij pist alleen als je slaapt..... nevermindquote:Op zondag 31 december 2023 23:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Blijf je vannacht op, hoef je ook niet te pissen![]()
Klinkt goed!quote:Op zondag 31 december 2023 23:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb een barrel aged quadruple ingeschonken.
Ik zal slapen. Of ik wil of niet![]()
![]()
Klinkt niet logischquote:Op zondag 31 december 2023 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Pissen moet ik sowieso wel, maar als ik blijf, blijft het waterbed tenminste droog!
Wait, what?![]()
![]()
En anderen zitten hier te zeiken!quote:Op zondag 31 december 2023 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij pist alleen als je slaapt..... nevermind![]()
![]()
Wait whut wie vroeg jou iets?quote:Op zondag 31 december 2023 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij pist alleen als je slaapt..... nevermind![]()
Mij hoor je niet klagenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja Mini-ToT heeft laatst wel in het waterbed zitten zeiken; toen zijn vriendinnetje hier bleef logeren hebben ze ongelooflijk veel ranja gedronken. Hij wilde in haar armen slapen, maar zij had haar rust nodig en kwam toen bij ons in bed, en toen begon de ranja z'n werk te doen.quote:![]()
![]()
Owh serieusquote:Op zondag 31 december 2023 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Mini-ToT heeft laatst wel in het waterbed zitten zeiken; toen zijn vriendinnetje hier bleef logeren hebben ze ongelooflijk veel ranja gedronken. Hij wilde in haar armen slapen, maar zij had haar rust nodig en kwam toen bij ons in bed, en toen begon de ranja z'n werk te doen.![]()
klinkt als iets heel heftigs voor zo'n bed![]()
![]()
Opbokken dan!quote:Op zondag 31 december 2023 23:44 schreef devzero het volgende:
En ik ben er vandoor
Gelukkig nieuwjaar iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijne jaarwisseling winnaarquote:Op zondag 31 december 2023 23:44 schreef devzero het volgende:
En ik ben er vandoor
Gelukkig nieuwjaar iedereen![]()
![]()
Valt mee, de tijk is afritsbaar.quote:Op zondag 31 december 2023 23:45 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owh serieus![]()
klinkt als iets heel heftigs voor zo'n bed![]()
![]()
Valt enorm mee, en die van ons is ook gestabiliseerd. Maar als de één onrustig slaapt, heeft de ander ook een kutnacht, ook al hebben we gescheiden delen die tegen elkaar aan liggen.quote:Op zondag 31 december 2023 23:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owhh, ik zou echt duizelig worden in zo'n bed denk iklijkt me heel apart
![]()
![]()
Kunst opzichquote:Op zondag 31 december 2023 23:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar heb ik me nog nooit wat van aangetrokken![]()
![]()
Owh..quote:Op zondag 31 december 2023 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt enorm mee, en die van ons is ook gestabiliseerd. Maar als de één onrustig slaapt, heeft de ander ook een kutnacht, ook al hebben we gescheiden delen die tegen elkaar aan liggen.apart wel ondanks de twee gescheiden delen (tegen elkaar)_
![]()
Ja en dan tegen elkaar aan door de tijk-delen die er overheen liggen en aan elkaar geritst zijn!quote:Op zondag 31 december 2023 23:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Owh..apart wel ondanks de twee gescheiden delen (tegen elkaar)_
![]()
![]()
Word tijd dat hij eckte nblijvende plaatjes kan laten zettenquote:Op zondag 31 december 2023 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij wilde dat ik Skibidy Toilet op zijn arm tekende met een stift!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Aaah op die manier, ja dan snap ik het wel.quote:Op zondag 31 december 2023 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en dan tegen elkaar aan door de tijk-delen die er overheen liggen en aan elkaar geritst zijn!
Heb volgens mij als kind eens op zo'n waterbed gelegen..![]()
Hij houdt niet zo van naalden.quote:Op zondag 31 december 2023 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word tijd dat hij eckte nblijvende plaatjes kan laten zetten![]()
![]()
Muis heeft een aantal uren geleden nog even zorgvuldig de cijfers nagekeken en besloten dat de milieu verontreiniging en het vervuilen van de atmosfeer nog wat hulp konden gebruiken ergo ze is aan het ruften alsof haar leven er vanaf hangt
Wel grappig met Mini-ToT en z'n vriendinnetje; die meid rende onze kamer in en ging op ons bed liggen.quote:Op zondag 31 december 2023 23:50 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Aaah op die manier, ja dan snap ik het wel.
Heb volgens mij als kind eens op zo'n waterbed gelegen..
"Hee, wat is dit zacht."
- "Het is een waterbed."
Snapte ze niet, dus uitgelegd.
"Oh, is het een kruik?!?"
- "Ehhh ja, zoiets als een grote kruik, ja!"
En het leuke is dat je die koters met een moordsmak op het bed neer kunt flikkeren. Schrikken zich de tering, maar ze komen zacht neer en dat moet je dan dus 450x achter elkaar doen, steeds lomper en lomper!Met salto's en weet ik wat nog meer!
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
Muis heeft een aantal uren geleden nog even zorgvuldig de cijfers nagekeken en besloten dat de milieu verontreiniging en het vervuilen van de atmosfeer nog wat hulp konden gebruiken ergo ze is aan het ruften alsof haar leven er vanaf hangt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 23:56 schreef mario390 het volgende:
ik vind geen gif 2024
bestee wensen allen
Hee, de beste wensen he!![]()
![]()
Hier het 3e bericht nu het nog kanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Huh wat een lawaai opeens
Oja 0.00 geweest
Beste wensen en zoUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jij ook Vetvrijpapierkequote:Op maandag 1 januari 2024 00:05 schreef hemarookworst het volgende:
Huh wat een lawaai opeens
Oja 0.00 geweest
Beste wensen en zo![]()
![]()
Ieders die het nieuwe jaar vier wens ik de beste bolkjes en ieders die het niet viert wens ik ook de beste bolkjes en alles wat erbij hoort
Je vergeet de perfecte Bolkquote:Op maandag 1 januari 2024 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ieders die het nieuwe jaar vier wens ik de beste bolkjes en ieders die het niet viert wens ik ook de beste bolkjes en alles wat erbij hoort![]()
![]()
Ga even in een rechte lijn staan, daar is het 0 gradenquote:
Happy New Year!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Die kan enkel en alleen zijn Perfecte Konijnlijkheid zetten natuurlijk!quote:
staatsTV in verkapte vormquote:Op maandag 1 januari 2024 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
[ afbeelding ]ik denk daar wat van
![]()
![]()
Oh ja, die gender- en klimaatneutrale lichtshow!quote:Op maandag 1 januari 2024 00:07 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
[ afbeelding ]
Beste wensen, ondanks dat!![]()
![]()
Ik had muziek hard uit mijn speakers dus het viel me pas op dat het nieuwe jaar is begonnen omdat ik het opeens boven mijn speakers hoor
Uw ADH vitamine Worst
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ja tuurlijkquote:Op maandag 1 januari 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had muziek hard uit mijn speakers dus het viel me pas op dat het nieuwe jaar is begonnen omdat ik het opeens boven mijn speakers hoor![]()
![]()
Mooie lichtshow welquote:Op maandag 1 januari 2024 00:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
staatsTV in verkapte vormik denk daar wat van
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had muziek hard uit mijn speakers dus het viel me pas op dat het nieuwe jaar is begonnen omdat ik het opeens boven mijn speakers hoor!
![]()
Valt tegen dat het nu alweer afgelopen isquote:
Goeie bolk Hemaquote:Op maandag 1 januari 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon eigen lichtshow in huis maken![]()
![]()
teveel stroom gebruiken is slechtquote:Op maandag 1 januari 2024 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Valt tegen dat het nu alweer afgelopen is![]()
We gaan op videoland verder
Met je Philips Ambilight?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon eigen lichtshow in huis maken![]()
![]()
Zag een keertje in Nachtdieren eentje met huis vol lichten en discobol en weet ik veel wat allemaalquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik vind het er altijd zo kamp uitzien met die lichtjes he!quote:Op maandag 1 januari 2024 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag een keertje in Nachtdieren eentje met huis vol lichten en discobol en weet ik veel wat allemaal![]()
![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
kijk liever naar heksenverbrandingof het Kaag of Halalsema is maakt me niet uit
Godver!
![]()
![]()
Van Kaag zijn we al af hoorde ikquote:Op maandag 1 januari 2024 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
kijk liever naar heksenverbrandingof het Kaag of Halalsema is maakt me niet uit
haaha klopt welquote:Op maandag 1 januari 2024 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het er altijd zo kamp uitzien met die lichtjes he!
Uw ADH vitamine Worst
daar zou ik wel aan de subsidietiet willen hangen dan ben je binnenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tenzij je bij de VN aan de slag gaat![]()
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 1 januari 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tenzij je bij de VN aan de slag gaat
Ik ken behoorlijk rijke mensen die alles met Ambilight en Philips Hue hadden.quote:
"En deze setting heet 'A cloud floating by'. Moet je kijken!"
Ja.....3 lampjes achter elkaar knipperen om de beurt. Fucking amazing!
Maar het ergste vind ik dan dus die tv met dat licht aan de achterkant wat meekleurt met wat er op het beeld te zien is. Mijn brein kan het alleen als een defect zien!
"Maar wat echt mooi is, is dat de Philips Hue mee kan doen met de Ambilight televisie! Dus als er iets blauws op tv te zien is, krijg je hier boven de eettafel ook blauw licht!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken behoorlijk rijke mensen die alles met Ambilight en Philips Hue hadden.
"En deze setting heet 'A clud floating by'. Moet je kijken!"
Maar het ergste vind ik dan dus die tv met dat licht aan de achterkant wat meekleurt met wat er op het beeld te zien is. Mijn brein kan het alleen als een defect zien!
"Maar wat echt mooi is, is dat de Philips Hue mee kan doen met de Ambilight televisie! Dus als er iets blauws op tv te zien is, krijg je hier boven de eettafel ook blauw licht!"nee ik hoef het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken behoorlijk rijke mensen die alles met Ambilight en Philips Hue hadden.
"En deze setting heet 'A clud floating by'. Moet je kijken!"
"Maar wat echt mooi is, is dat de Philips Hue mee kan doen met de Ambilight televisie! Dus als er iets blauws op tv te zien is, krijg je hier boven de eettafel ook blauw licht!"nu al de meest inhoudelijke post van 2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kom zullen we dan solliciteren, lekker patertjes klappen onder werktijdquote:Uw ADH vitamine Worst
ik heb mijn eerste corona van dit jaar al te pakken gehad
Heb nog 1 griepje te gaan dan zijn ze al weer op moet ik weer Dommelsch gaan zuipen
![]()
![]()
Ikk denk dat van die overgang je giechel flink zal samentrekken.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:26 schreef Harrie het volgende:
ik heb mijn eerste corona van dit jaar al te pakken gehad
Heb nog 1 griepje te gaan dan zijn ze al weer op moet ik weer Dommelsch gaan zuipen
Om over je maag maar te zwijgen!![]()
hoerzo dat danquote:Op maandag 1 januari 2024 00:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikk denk dat van die overgang je giechel flink zal samentrekken.
Om over je maag maar te zwijgen!![]()
![]()
Vind deze prima en veel goedkoper alternatief voor Corona
Uw ADH vitamine Worst
Af en toe een paar flesjes vind ik wel lekkerquote:Op maandag 1 januari 2024 00:27 schreef hemarookworst het volgende:
overgeprijste dure spul dat coronabier![]()
![]()
Corona heeft een vrij uitgesproken smaak, en dan op dat laffe Dommelsch overstappen?quote:
Ik stapte eergisteren van Teacher's whisky over op Glen Talloch.
Teacher's is niet eens zo heel heftig in smaak, maar die overgang? Kolere!![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaarThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zo lekker vind ik Corona ook weer nietquote:Op maandag 1 januari 2024 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona heeft een vrij uitgesproken smaak, en dan op dat laffe Dommelsch overstappen?
Ik stapte eergisteren van Teacher's whisky over op Glen Talloch.
Teacher's is niet eens zo heel heftig in smaak, maar die overgang? Kolere!![]()
![]()
Wel vaker gehad met smaaksensaties: als je van iets uitgesprokens ineens overstapt op iets lafs wat verder zo ongeveer het zelfde moet zijn, dan valt dat echt niet goed.![]()
![]()
Nee okee, maar de smaak is wel intenser, bitterder, whatever.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo lekker vind ik Corona ook weer niet![]()
De groene variant is ook lekker.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
Vind deze prima en veel goedkoper alternatief voor Corona
[ afbeelding ]![]()
gewoon terug naar normaal voelt altijd weer zaligquote:Op maandag 1 januari 2024 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee okee, maar de smaak is wel intenser, bitterder, whatever.![]()
![]()
Ik vind van mild naar intens veel prettiger.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
gewoon terug naar normaal voelt altijd weer zalig![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar iedereen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
staatspropagandaquote:Op maandag 1 januari 2024 00:36 schreef chufi het volgende:
Gewoon NPO2 ... geen gedoe met show factoren ...![]()
Gewoon Bolk 2 kijken, nog minder licht show en meer bolk show
Ik zal de oudejaarsshow met Paul de Leeuw nooit vergeten!
Kom je na middernacht terug het huis in na de buurt gelukkig nieuwjaar gewenst te hebben, zie je op tv die dikzak onder de douche een opblaaspop staan neuken!![]()
![]()
![]()
Beter op tv dan in je huis natuurlijk, maar toch....![]()
![]()
minder licht en minder bolk en de knal op het eindquote:Op maandag 1 januari 2024 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon Bolk 2 kijken, nog minder licht show en meer bolk show![]()
Ik ga later dit jaar nog flink knallen in de voortuin van de buffquote:Op maandag 1 januari 2024 00:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
minder licht en minder bolk en de knal op het eind![]()
niet in de buuf zelfquote:Op maandag 1 januari 2024 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga later dit jaar nog flink knallen in de voortuin van de buff![]()
![]()
![]()
Ik las MET de buurvrouw....quote:Op maandag 1 januari 2024 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga later dit jaar nog flink knallen in de voortuin van de buff![]()
![]()
![]()
Daar heb ik een andere afspraak met haar over gemaaktquote:
lekker manquote:Op maandag 1 januari 2024 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik een andere afspraak met haar over gemaakt![]()
"Als je zwanger raakt, val mij er niet mee lastig"?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik een andere afspraak met haar over gemaakt![]()
![]()
zwanger raak je niet dat neuk jequote:Op maandag 1 januari 2024 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als je zwanger raakt, val mij er niet mee lastig"?![]()
anders maar loop leiver doorquote:Op maandag 1 januari 2024 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
84 jaar met een kunstheup en een kutkarakter?![]()
Mazi
daar begin je nooit op 1 januari mee...quote:Op maandag 1 januari 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
Dry januari is trouwens al aardig gefaald hier.![]()
Ah nee inderdaad: 14 juli toch?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
daar begin je nooit op 1 januari mee...![]()
![]()
Ik.begin 2 januariquote:Op maandag 1 januari 2024 00:48 schreef ToT het volgende:
Dry januari is trouwens al aardig gefaald hier.![]()
![]()
Ze moet me maar op mijn blauwe ogen geloven dat de blauwe ogen van het kind zeker niet van mij komenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als je zwanger raakt, val mij er niet mee lastig"?
quote:
Mensen die aan dryjanuari doen moeten de vergunning om mens genoemd te worden per direct inleveren!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
trouwens is ie niet hier gevallen...
hole1988 in FEE / New Year's Fipo: overzicht van de eerste posts per jaar. #2![]()
Mehquote:I'm surrounded by morons!
quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 1 januari 2024 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik dry january nu falen of later vandaag?I'm surrounded by morons!
aan een antwoord als deze heb ik toch geen ene dikke kut aanquote:
Uw ADH vitamine Worst
Correctquote:Op maandag 1 januari 2024 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aan een antwoord als deze heb ik toch geen ene dikke kut aanI'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 1 januari 2024 01:40 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog sekt,mutti
heeft nur en halfe glas
gedronken
Uw ADH vitamine Worst
Dat dronken we vroeger ... Nu drink ik Cava , Spaanse bubbels .... brut graagquote:Op maandag 1 januari 2024 01:40 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog sekt,mutti
heeft nur en halfe glas
gedronken![]()
astigmatisme?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
5 flessen wijn en 1 astigmatisme met z'n twee...
Maar II wil meerUw ADH vitamine Worst
Was weinig vuurwerk hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Minder ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met nieuwjaarsbolken...quote:Op maandag 1 januari 2024 02:19 schreef hemarookworst het volgende:
er wordt met harde bolk gestrooid
How can I make this topic about me?![]()
Ik ben net thuis, en de jongelui hier in de wijk zijn buiten nog steeds bezig met knallen en vuurtje stoken..
How can I make this topic about me?![]()
Mooi man, laat lekker gaanquote:Op maandag 1 januari 2024 02:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben net thuis, en de jongelui zijn buiten nog steeds bezig met knallen en vuurtje stoken..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: