SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door devzero op 31-12-2023 18:17:56 ]![]()
Donker hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oeps…quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ben zojuist serieus even naar buiten gelopen om te kijken of dat appartementencomplex hier achter er nog steeds stond. MAN(3x) dacht serieus dat er een raket ingeslagen was.![]()
Over felicitaties gesproken, er is nog net genoeg jaar over voor een bolkrijm voor onze dev![]()
:
:"Het jaar is weer verlopen!"
:"De maand is weer voorbij!"
:"Iedereen heeft veel gezopen!"
:"En zet goede voornemens op een rij!"
:"En wie komt er dan ver vandaan?"
:"Van helemaal over de Atlantische oceaan?"
:"Een echte Bolker in hart en nieren!"
:" @devzero gaat met een hoofdprijs oud&nieuw vieren!"
+
:""GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP DEV!1!!!11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over felicitaties gesproken, er is nog net genoeg jaar over voor een bolkrijm voor onze dev![]()
:
:"Het jaar is weer verlopen!"
:"De maand is weer voorbij!"
:"Iedereen heeft veel gezopen!"
:"En zet goede voornemens op een rij!"
:"En wie komt er dan ver vandaan?"
:"Van helemaal over de Atlantische oceaan?"
:"Een echte Bolker in hart en nieren!"
:" @:devzero gaat met een hoofdprijs oud&nieuw vieren!"
+
:""GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP DEV!1!!!11!!! MOOOOO!MOOOOOHOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!11!!! TJILLUPTJILLUPTJIIIIIIIILLUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!"
Dank je!
![]()
Ik hoop niet dat @Lovely heel boos is dat ik haar plaatst had overgenomen. Hopelijk doe je in de toekomst weer een poging.![]()
Ik begrijp dat je liever de staatsloterij wint maar zo'n bolkrijm is ook wat waardquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De staatloterij winnen als je in het buitenland woont is alleen maar een ramp. Op deze bolkrijm wordt tenminste geen belasting gehevenquote:Op zondag 31 december 2023 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je liever de staatsloterij wint maar zo'n bolkrijm is ook wat waard![]()
Breng ze niet op ideeënquote:Op zondag 31 december 2023 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
De staatloterij winnen als je in het buitenland woont is alleen maar een ramp. Op deze bolkrijm wordt tenminste geen belasting geheven
10 dagen maakt nog geen zomerquote:Op zondag 31 december 2023 17:49 schreef devzero het volgende:
Ik hoop niet dat @:lovely heel boos is dat ik haar plaatst had overgenomen. Hopelijk doe je in de toekomst weer een poging.![]()
![]()
Dank jequote:Op zondag 31 december 2023 18:01 schreef greysbones het volgende:
@:Devzero
Gefeliciteerd met je overwinning![]()
![]()
Ga je volgend jaar wat nuttiger dingen doen met je tijd?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gefeliciteerd mooi mensje!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben woedend mij zomaar in halen, hoe durf je..quote:Op zondag 31 december 2023 17:49 schreef devzero het volgende:
Ik hoop niet dat @:lovely heel boos is dat ik haar plaatst had overgenomen. Hopelijk doe je in de toekomst weer een poging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ze is nog steeds niet mijn favoriete schrijfster, maar ik begin een beetje op te warmen voor Barberaquote:Op zondag 31 december 2023 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga je volgend jaar wat nuttiger dingen doen met je tijd?![]()
![]()
Mooiquote:Op zondag 31 december 2023 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze is nog steeds niet mijn favoriete schrijfster, maar ik begin een beetje op te warmen voor Barbera
Ik heb Flight Behaviour gisterochtend uitgelezenTrotste mama van Ambar
Kan jij ook meteen even de OP updaten trouwens?quote:Op zondag 31 december 2023 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze is nog steeds niet mijn favoriete schrijfster, maar ik begin een beetje op te warmen voor Barbera
Ik ben redelijk ver, maar nog niet uitgelezen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd om eens in die buurt rond te kijken. De plaats Feathertown is natuurlijk fictief, maar het is in de buurt van Dollywood en Knoxvillequote:Op zondag 31 december 2023 18:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb Flight Behaviour gisterochtend uitgelezen![]()
Gedaan. Hopelijk krijg ik voor deze aanpassing geen notequote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan jij ook meteen even de OP updaten trouwens?![]()
![]()
juist wel, de laatste note van 2023 kan toch maar beter een positieve zijnquote:Op zondag 31 december 2023 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Gedaan. Hopelijk krijg ik voor deze aanpassing geen note![]()
![]()
Feli dev
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klopt die regio. Haar andere boek Prodigal Summer is ook geloof ik ook ergens in die regio. Volgens mij komt ze er zelf vandaanquote:Op zondag 31 december 2023 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben redelijk ver, maar nog niet uitgelezen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd om eens in die buurt rond te kijken. De plaats Feathertown is natuurlijk fictief, maar het is in de buurt van Dollywood en KnoxvilleTrotste mama van Ambar
In een van de eerste hoofdstukken zien ze al die vlinders. Uit ervaring weet ik dat het echt enorm mooi is om zoveel vlinders te zien op 1 plaats. We hebben een nationaal park in de buurt en dat ligt op een route van migrerende monarch vlinders. Als ik het niet vergeet, probeer ik daar ieder jaar wel langs te gaanquote:Op zondag 31 december 2023 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt die regio. Haar andere boek Prodigal Summer is ook geloof ik ook ergens in die regio. Volgens mij komt ze er zelf vandaan![]()
Zo lekker plukbroodjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jij gaat knock out 2024 inquote:Op zondag 31 december 2023 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker. Derde fles wijn open nu![]()
![]()
Derde pasquote:Op zondag 31 december 2023 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker. Derde fles wijn open nu![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Pics van jou, niet van de wijnquote:Op zondag 31 december 2023 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker. Derde fles wijn open nu
Volgens mij kun je nu beter even in de DM rij aansluitenquote:
Tijd om te gaan bieren en vieren!![]()
Fijne jaarwisseling bolkers!![]()
Ik bier en vier heel het jaar alquote:Op zondag 31 december 2023 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tijd om te gaan bieren en vieren!![]()
Fijne jaarwisseling bolkers!![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, dat is zequote:
![]()
Proost dame. Gefeliciteerd met je tweede plaats. Heb je super gedaanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nog op punten jachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
natuurlijk, wil nog ff de top-10 in op de laatste week van het jaarquote:
Triple-P rating is afgelopen week overigens een fractie van eerste week deze maand![]()
![]()
FUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
DEEEEEEEEEEEEEEESSTROOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
bad tripje pancakequote:Op zondag 31 december 2023 19:55 schreef mario390 het volgende:
FUUUUUUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
DEEEEEEEEEEEEEEESSTROOOOOOOYYYYYYYYYYYYYYYY![]()
Bolk Bol bolk, posten doe je met een OlkOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wolk, wolk wolk, hier is een boljk
Ze is zelf afgehaakt hoor. Je hebt verdiend gewonnen. Gefeliciteerd 😘quote:Op zondag 31 december 2023 17:49 schreef devzero het volgende:
Ik hoop niet dat @:lovely heel boos is dat ik haar plaatst had overgenomen. Hopelijk doe je in de toekomst weer een poging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk haal je ze. Succes 🍀quote:Op zondag 31 december 2023 19:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
natuurlijk, wil nog ff de top-10 in op de laatste week van het jaar
Triple-P rating is afgelopen week overigens een fractie van eerste week deze maandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MASTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
zo lastig als ze zelf hun meds niet op tijd nemenquote:Op zondag 31 december 2023 20:11 schreef mario390 het volgende:
MASTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
ik wandel nog ff naar de winkel, paar extra biertjes halen en dan heb ik ook nog wat echte mensen gezien op de laatste dag van het jaar![]()
![]()
Hier ging alles om 18 uur sluitenquote:Op zondag 31 december 2023 20:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
ga ik wel van uit het is nog geen 2200 uur toch en anders ga ik naar de nachtwinkel![]()
Doorwerkenquote:
Bastos espadas enquote:Op zondag 31 december 2023 20:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Effe glas cola tussendoor.
Net gewonnen met spaans kaarten![]()
Spaans kaarten… is dat nat?quote:Op zondag 31 december 2023 20:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Effe glas cola tussendoor.
Net gewonnen met spaans kaartenI'm surrounded by morons!
Voor in de kroeg natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2023 20:39 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb tig doosjes met Spaanse kaarten![]()
Ik was al aan het luisterenquote:Trotste mama van Ambar
Gelukkig nieuwjaar stelletje bolkersReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
DussssOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja. Maar dan zal ik dronken zijnquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Die kans zit er ook wel in.quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Doen wat je wil doenquote:Op zondag 31 december 2023 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga gewoon om 11 uur naar bed hoor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Geen last van geknal daar?quote:Op zondag 31 december 2023 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga gewoon om 11 uur naar bed hoorReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 20:58 schreef Harrie het volgende:
toch nog lekker een sixpack corona meegepakt![]()
![]()
![]()
hier gaat h3t al lekker los buiten
2000 rond
Tot 2024 allemaal
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2023 21:06:19 ]![]()
Hatsjoe!quote:Op zondag 31 december 2023 20:58 schreef Harrie het volgende:
toch nog lekker een sixpack corona meegepakt
Op je gezondheid!![]()
![]()
Ik heb hier Trappiste Rochefort, maar ben nog aan het nagenieten van de cocktail die ik na het diner heb gedronken.
Die nasmaak blijft echt zeer lang hangen!![]()
![]()
6, 8 of 10?quote:Op zondag 31 december 2023 21:03 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier Trappiste Rochefort, maar ben nog aan het nagenieten van de cocktail die ik na het diner heb gedronken.
Die nasmaak blijft echt zeer lang hangen!
* Fogel trekt zo een Westvleteren XII openI'm surrounded by morons!
Neh die laat ik nog een tijdje in de kelder staanquote:Op zondag 31 december 2023 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
6, 8 of 10?
* Fogel trekt zo een Westvleteren XII openReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
wat is er mis met XLquote:Op zondag 31 december 2023 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
6, 8 of 10?
* Fogel trekt zo een Westvleteren XII open![]()
![]()
8, normaal heb ik de 10.quote:Op zondag 31 december 2023 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
6, 8 of 10?
* Fogel trekt zo een Westvleteren XII open
En proost, man!![]()
![]()
Ik heb nog een halve krat.quote:Op zondag 31 december 2023 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neh die laat ik nog een tijdje in de kelder staanI'm surrounded by morons!
Proost!I'm surrounded by morons!
Proost allenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wij misschien, geen idee.quote:Op zondag 31 december 2023 21:15 schreef Harrie het volgende:
Ik ga trouwens het aftellen echt niet kijken
Eerst filmpje kijken.![]()
filmpjesquote:Op zondag 31 december 2023 21:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij misschien, geen idee.
Eerst filmpje kijken.lekker algemeen
![]()
![]()
Zo veel had ik er niet van gekochtequote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
spijtquote:Op zondag 31 december 2023 21:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo veel had ik er niet van gekochte![]()
![]()
Niet echt. Het is lekker, maar niet zo bijzonder dat het niet vervangbaar isquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hier zijn toch al een paar handgranaten ontploftReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
er is straks hier vlakbij 1 kruisraket ingeslagen hier verder nog niksquote:Op zondag 31 december 2023 21:21 schreef gianni61 het volgende:
Hier zijn toch al een paar handgranaten ontploft![]()
Ik heb hertog jan winter bierquote:Op zondag 31 december 2023 21:03 schreef ToT het volgende:
Die nasmaak blijft echt zeer lang hangen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier gaat het er stevig op los, maar in Deventer waar we vandaag waren, werd volgens mij wel een nitraat of iets zwaarders in een smalle passage afgestoken waar we vlak bij liepen.![]()
![]()
Deventer vroeger gewoond dat is al 20 jaar oorloggebied tijdens oud en njeuw.quote:Op zondag 31 december 2023 21:23 schreef ToT het volgende:
Hier gaat het er stevig op los, maar in Deventer waar we vandaag waren, werd volgens mij wel een nitraat of iets zwaarders in een smalle passage afgestoken waar we vlak bij liepen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heerlijk dat open europa dan kun je gewoon vuurwerk gaan kopen bij de buren. en maar willen verbieden![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-12-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. devzero / 2932 / +21 / +44 / 2204 / 3360
2. Mazikeen / 2000 / +61 / +78 / 3082 / 3824
3. Lovely / 1689 / +4 / +7 / 2172 / 3106
4. gianni61 / 1502 / +0 / +4 / 1459 / 2147
5. kree / 1368 / +121 / +0 / 1859 / 2645
6. chufi / 1052 / +33 / +37 / 852 / 1360
7. mario390 / 1051 / +27 / +27 / 646 / 1143
8. hemarookworst / 979 / +28 / +4 / 1264 / 1826
9. KillemWieft / 975 / +14 / +109 / 471 / 813
10. HiDiHo / 969 / +0 / +0 / 461 / 888
11. Harrie / 947 / +122 / +151 / 1155 / 1542
12. ieniminimuis / 820 / +17 / +16 / 1099 / 1516
13. HappyCharly / 784 / +57 / +30 / 1310 / 1760
14. DerRabbit / 748 / +26 / +18 / 1007 / 1284
15. drakin / 707 / +0 / +10 / 942 / 1211
16. Mickytjuh / 677 / +43 / +33 / 1129 / 1448
17. Fogel / 625 / +0 / +11 / 872 / 1250
18. marc0871 / 574 / +0 / +0 / 226 / 436
19. MizzezAmy / 540 / +0 / +8 / 610 / 984
20. aloa / 396 / +0 / +0 / 675 / 873SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
zo zo wilde plannen dusquote:Op zondag 31 december 2023 21:50 schreef devzero het volgende:
Ik moet vanavond nog rijden, dus ik ga 2024 broodnuchter in
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2023 21:52:08 ]![]()
Straks nog een 0,75l flesje van 9,3 procent en ik kan naar bed
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
strakke planning welquote:Op zondag 31 december 2023 21:52 schreef gianni61 het volgende:
Straks nog een 0,75l flesje van 9,3 procent en ik kan naar bed![]()
![]()
Ben nu een bescheiden 16% bier aan het nuttigenI'm surrounded by morons!
Ja en nu?quote:Op zondag 31 december 2023 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Je houdt van de Cure? Dan moeten echt gaan trouwen hoorTrotste mama van Ambar
Ik heb 1tje gelezen tussen gisterochtend en vandaag. Het laatste boek daar was ik al een tijdje in bezig, informatieboek over bossen.quote:Trotste mama van Ambar
Hier al de hele dag knallen, zoals het eigenlijk altijd al was. Niemand die zich bekommerd om de tijden dat het mag worden afgestoken. En veel knalvuurwerk en pijlen, allemaal uit Duitsland natuurlijkquote:Op zondag 31 december 2023 21:26 schreef Harrie het volgende:
heerlijk dat open europa dan kun je gewoon vuurwerk gaan kopen bij de buren. en maar willen verbieden![]()
![]()
NL is echt een bananenrepubliek aan het wordenquote:Op zondag 31 december 2023 22:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier al de hele dag knallen, zoals het eigenlijk altijd al was. Niemand die zich bekommerd om de tijden dat het mag worden afgestoken. En veel knalvuurwerk en pijlen, allemaal uit Duitsland natuurlijkmaar die telt welquote:Op zondag 31 december 2023 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 1tje gelezen tussen gisterochtend en vandaag. Het laatste boek daar was ik al een tijdje in bezig, informatieboek over bossen.
ik heb dit jaar 1 boek maar gelezen en dat was een kookboek![]()
![]()
Maaaaaaaaaaaanquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoi!quote:
Alles goed?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zie er ook niet heel erg hard tegen worden opgetreden, als er geen handhaving plaatsvind dan helpt de beperking van de tijden dat het mag worden afgestoken natuurlijk niet. En las ergens anders dat er alleen een beperking op de hoeveelheid zit wat uit Duitsland geïmporteerd mag worden, niet het soort. Op die manier is makkelijk aan pijlen te komen natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 22:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
NL is echt een bananenrepubliek aan het worden![]()
Goed goed.quote:
Weer bij Marley?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik ben trouwens voor vuur werkquote:Op zondag 31 december 2023 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Zie er ook niet heel erg hard tegen worden opgetreden, als er geen handhaving plaatsvind dan helpt de beperking van de tijden dat het mag worden afgestoken natuurlijk niet. En las ergens anders dat er alleen een beperking op de hoeveelheid zit wat uit Duitsland geïmporteerd mag worden, niet het soort. Op die manier is makkelijk aan pijlen te komen natuurlijk.
maar van mij mogen ze dat wel wat strakker op tijden handhaven zodat onze huisdieren niet te lang gek worden.
verbieden is kansloos![]()
En helaas alweer een dode: https://www.nu.nl/jaarwis(...)dlottig-ongeval.html
Denk dan meteen aan 'mortier...', 'schietlont...'![]()
zonder te lezen denk ik niet meteen aan helaas. sommige mensen vragen er gewoon omquote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef bondage het volgende:
En helaas alweer een dode: https://www.nu.nl/jaarwis(...)dlottig-ongeval.html
Denk dan meteen aan 'mortier...', 'schietlont...'![]()
Vuurwerk is leuk maar ik steek het zelf niet meer af, lol is daar wel beetje vanaf. Kijk wel naar een ander zijn vuurwerk, kost het me ook niets.quote:Op zondag 31 december 2023 22:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ben trouwens voor vuur werk
maar van mij mogen ze dat wel wat strakker op tijden handhaven zodat onze huisdieren niet te lang gek worden.
verbieden is kansloos![]()
Ik vond het als puber geweldigquote:Op zondag 31 december 2023 22:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Vuurwerk is leuk maar ik steek het zelf niet meer af, lol is daar wel beetje vanaf. Kijk wel naar een ander zijn vuurwerk, kost het me ook niets.daar kon ik echt weken naar toe leven
nu doet het me al heel lang niks meer, vond het wel geinig mijn kinderen te zien genieten van die kick maar dat lontje is mij mij wel uit![]()
![]()
Ik ook, 's ochtends zodra het 10.00 was met een groepje de deur uit om de eerste meuk af te gaan steken. En koude poten niet te zuinig, want toen vroor het nog wel... En steeds langs huis om de voorraad weer bij te vullen en op te warmenquote:Op zondag 31 december 2023 22:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik vond het als puber geweldigdaar kon ik echt weken naar toe leven
nu doet het me al heel lang niks meer, vond het wel geinig mijn kinderen te zien genieten van die kick maar dat lontje is mij mij wel uit![]()
Nooit illegale meuk gehad, had prima lol met het gewone spul.![]()
In mijn tijd mocht je nog niet zo vroeg officeel afstekenquote:Op zondag 31 december 2023 22:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook, 's ochtends zodra het 10.00 was met een groepje de deur uit om de eerste meuk af te gaan steken. En koude poten niet te zuinig, want toen vroor het nog wel... En steeds langs huis om de voorraad weer bij te vullen en op te warmen![]()
Nooit illegale meuk gehad, had prima lol met het gewone spul.![]()
maar natuurlijk moest er ff nog wat voorbereid worden en dan verdween er wel weer wat
en die tas vol in je linker hand en rechts iets met een lont dat niet aan wilde, gewoon blazen, vonken regen overal, ging niet altijd goed maar dan liep je een paar passen sneller of je gooide die tas weg![]()
![]()
Nou Harrie, ik heb stiekem met je gedanst en ik hoop dat je het leuk vondTrotste mama van Ambar
Het was niet altijd een pretje maar er zou afgestoken worden... En inderdaad, vonkenregen, brandgaten in kledingquote:Op zondag 31 december 2023 22:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
In mijn tijd mocht je nog niet zo vroeg officeel afsteken![]()
maar natuurlijk moest er ff nog wat voorbereid worden en dan verdween er wel weer wat
en die tas vol in je linker hand en rechts iets met een lont dat niet aan wilde, gewoon blazen, vonken regen overal, ging niet altijd goed maar dan liep je een paar passen sneller of je gooide die tas wegIn ieder geval goede herinneringen aan maar ook bij mij volledig weg.
![]()
Ik heb genotenquote:Op zondag 31 december 2023 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou Harrie, ik heb stiekem met je gedanst en ik hoop dat je het leuk vond![]()
![]()
Tijdens Corona mocht het ook niet maar ook toen was het als vanouds.quote:Op zondag 31 december 2023 22:33 schreef chufi het volgende:
Hier in de grote stad mag je ook niets afsteken begreep ik ,.... maar ergens gaat het fout![]()
maar die herrinnering gun ik ieders nageslachtquote:Op zondag 31 december 2023 22:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Het was niet altijd een pretje maar er zou afgestoken worden... En inderdaad, vonkenregen, brandgaten in kledingIn ieder geval goede herinneringen aan maar ook bij mij volledig weg.
![]()
![]()
Hopelijk ga je geen last van vervelend vuurwerk krijgen. Ik ga je geen gelukkig nieuwjaar wensen, maar ik wens je toch het beste voor 2024quote:![]()
Dank dank dankquote:Op zondag 31 december 2023 22:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen last van vervelend vuurwerk krijgen. Ik ga je geen gelukkig nieuwjaar wensen, maar ik wens je toch het beste voor 2024
Dat de agenda van 2024 gevuld mag worden met veel leuke, mooie en positieve dingen
Trotste mama van Ambar
En daar dansen we op!quote:Op zondag 31 december 2023 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank dank dank
Dat de agenda van 2024 gevuld mag worden met veel leuke, mooie en positieve dingen![]()
Slechter dan 2023 zal het vast niet wordenI'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 31 december 2023 22:40 schreef Fogel het volgende:
Slechter dan 2023 zal het vast niet worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
komt hij aanquote:Op zondag 31 december 2023 22:40 schreef Fogel het volgende:
Slechter dan 2023 zal het vast niet worden![]()
![]()
Het is 20 graden binnen zonder verwarming. Hoe warm stoken de buren wel niet
Trotste mama van Ambar
Fijne jaarwisselingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hier heb ik het 22 of 23 als ik beneden ben en terug naar 20 als ik in bed ga liggenquote:Op zondag 31 december 2023 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is 20 graden binnen zonder verwarming. Hoe warm stoken de buren wel niet![]()
Ik vind 17 a 18 graden tegenwoordig primaTrotste mama van Ambar
ik ook in mijn slaapkamer als ik lekker onder mijn dekbed kan kruipenquote:Op zondag 31 december 2023 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind 17 a 18 graden tegenwoordig prima![]()
![]()
Goed ik ga douchen en daarna richting bed.
Hartelijke agenda wisseling mensen
Trotste mama van Ambar
Ik ook, echter wel binnen de perken. Zie het uiteindelijk gewoon verboden worden helaas.quote:Op zondag 31 december 2023 22:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar die herrinnering gun ik ieders nageslacht![]()
welterusten muisjequote:Op zondag 31 december 2023 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga douchen en daarna richting bed.
Hartelijke agenda wisseling mensen![]()
ik ook helaasquote:Op zondag 31 december 2023 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook, echter wel binnen de perken. Zie het uiteindelijk gewoon verboden worden helaas.![]()
toch nog ff de top-10 gehaald want het leek me leuk met een totaal onbelangrijk doel af te sluiten dit jaar![]()
![]()
![]()
De knallen beginnen wat toe te nemen maar nog steeds vrij rustig vergeleken met vorig jaarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is hier nu juist wat rustiger, was uur geleden veel meer te horen.quote:Op zondag 31 december 2023 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
De knallen beginnen wat toe te nemen maar nog steeds vrij rustig vergeleken met vorig jaar![]()
Heb je in Oostenrijk ook vuurwerk op straat?quote:Op zondag 31 december 2023 22:58 schreef mario390 het volgende:
vaya con dios in de orf ard
silvesterpartyUw ADH vitamine Worst
dat heb ik hier met de BASSquote:Op zondag 31 december 2023 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
De knallen beginnen wat toe te nemen maar nog steeds vrij rustig vergeleken met vorig jaar![]()
weet hij veel, hij kijkt heel de dag ouwe filmpjes enzo of luisterd ouwe crematie muziek in een top vormquote:Op zondag 31 december 2023 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je in Oostenrijk ook vuurwerk op straat?![]()
Sjonge jonge manquote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet hij veel, hij kijkt heel de dag ouwe filmpjes enzo of luisterd ouwe crematie muziek in een top vorm
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet hij veel, hij kijkt heel de dag ouwe filmpjes enzo of luisterd ouwe crematie muziek in een top vorm![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9oFGYR7r4ao[quote]quote:Op zondag 31 december 2023 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
weet hij veel, hij kijkt heel de dag ouwe filmpjes enzo of luisterd ouwe crematie muziek in een top vormOp [url=https://forum.fok.nl/topic/2699210/3/100#p211874229]zondag 31 december 2023 22:59[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/318211]hemarookworst[/url] het volgende:
[..]
Heb je in Oostenrijk ook vuurwerk op straat?
[/quote]![]()
![]()
quote of the dayquote:![]()
![]()
Grand Prestige aangebrokenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die zijn afgelopen week al verrredenquote:
Nog even lekker hakken, vlammen, tanken en natuurlijk rammen
Jaquote:Op zondag 31 december 2023 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even lekker hakken, vlammen, tanken en natuurlijk rammen![]()
![]()
Zo, katten valeriaan gegeven en in de bijkeuken gedaan (is vuurwerk bijna niet te horen), toen een kneiter opgestoken![]()
![]()
ja maar heeftquote:Op zondag 31 december 2023 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je in Oostenrijk ook vuurwerk op straat?
ook geregnet![]()
1 nummerquote:Op zondag 31 december 2023 23:18 schreef mario390 het volgende:
uit nederland de
hermes house band ring of fire
in de silvestershow![]()
Zo. Bedje voor loge nummer 3 opgemaaktOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: