SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bolk alsof er geen ander BOLK is BOLKOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
BlokI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik wilde nog zeggen. maak er alvast ronde 65 van @DerRabbit Maar ik was natuurlijk weer veel te laat![]()
![]()
@Mazikeenquote:Op zondag 31 december 2023 23:32 schreef M_0_0_N het volgende:
Wie heeft dat plaatje gemaakt van @:devzero super leuk![]()
![]()
Ja Ja ik kom er zo aanquote:Op zondag 31 december 2023 23:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo. Bedje voor loge nummer 3 opgemaakt![]()
![]()
Thx!quote:Op zondag 31 december 2023 23:39 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik heb het geloof ik voorbij zien komen![]()
Leuke foto
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 23:40 schreef Harrie het volgende:
ik ga me alvast voorbereiden op de nieuwe ronde
leuk jullie niet echt gekent te hebben![]()
![]()
![]()
Ik schenk hier een Gulden Draak in.
Volgens mij moet ik vannacht gaan pissen als een zebra, maar whatever.![]()
![]()
Blijf je vannacht op, hoef je ook niet te pissenquote:Op zondag 31 december 2023 23:41 schreef ToT het volgende:
Ik schenk hier een Gulden Draak in.
Volgens mij moet ik vannacht gaan pissen als een zebra, maar whatever.![]()
![]()
Heb een barrel aged quadruple ingeschonken.quote:Op zondag 31 december 2023 23:42 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Blijf je vannacht op, hoef je ook niet te pissen
Ik zal slapen. Of ik wil of nietReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
me 2quote:Op zondag 31 december 2023 23:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb een barrel aged quadruple ingeschonken.
Ik zal slapen. Of ik wil of niet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: