how could i forget..quote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:56 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen.
Vrijdag vandaag!
Niet vergeten he!
Sallykequote:
Bijna weekendquote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:56 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen.
Vrijdag vandaag!
Niet vergeten he!
Wass ist los?quote:
Stiggyyyquote:
Mailyyyquote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:56 schreef maily het volgende:
Goeiemorgen.
Vrijdag vandaag!
Niet vergeten he!
Heer Aloaquote:
Gianniiiiquote:
Sallyyyyquote:
Greyskequote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wass ist los?
[..]
Stiggyyy
[..]
Mailyyy![]()
[..]
Heer Aloa
[..]
Gianniiii![]()
![]()
[..]
Sallyyyy
It is...quote:
And then.... ?quote:
Greys Goes Wild!quote:
it's saterday, sunday, WHAT!quote:
Vond de mijne leukerquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:07 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
of toch niet
hij weet het nog niet![]()
Alohaquote:
Vond de mijne leukerquote:
quote:
Ja euh... die Dance/Electro shizzle ken ík toch nie....quote:
Lando songquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:39 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ja euh... die Dance/Electro shizzle ken ík toch nie....![]()
dit zegt mij niksquote:
Hm. Kan veel bedenken, maar F1 gerelateerd...?quote:
ik vond het seizoen nu eigenlijk al veel te langquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We moeten snel weer F1 hebben
Viel wel mee vond ik, schoot het jaar tenminste opquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het seizoen nu eigenlijk al veel te lang
Hm. Wel kijker, maar niet echt?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het seizoen nu eigenlijk al veel te lang
Genieten van de racequote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Wel kijker, maar niet echt?
Of wel 'fan', maar dan een beetje saai seizoen gehad omdat Max zoveel wist te winnen?
Zelf kijk ik niet voor alleen Max hoordaarvoor zelfs al.
En de andere coureurs, en de (soms domme) strategieën, en midden- en achterveld gevechten, en technische shizzle!quote:
50 dagenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We moeten snel weer F1 hebben
Dat is het ook welquote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:01 schreef maily het volgende:
Wat lijkt me dat lastig @:Mickytjuh als je altijd zo uit moet kijken met je eten.
We are checking.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
En de andere coureurs, en de (soms domme) strategieën, en midden- en achterveld gevechten, en technische shizzle!
Woeiii!![]()
![]()
quote:
Ik twijfel nog wat ik prefereer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had eigenlijk swingchair moeten zijn
wel kijker, maar puur de quali en de race.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 10:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Wel kijker, maar niet echt?
Of wel 'fan', maar dan een beetje saai seizoen gehad omdat Max zoveel wist te winnen?
Zelf kijk ik niet voor alleen Max hoordaarvoor zelfs al.
De mijne natuurlijk, kom nouquote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik prefereer.
De letterlijke vertaling van jou met swingingchair, of de werkelijke vertaling rockingchair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |