En 'Keuken' in de keuken…quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:20 schreef derLudolf het volgende:
Nou ja, volgens mij, hebben ze wel wat geheugenproblemen, want anders hadden ze "openhaard" op je neppe schouw staan
Ik val hier voor het eerst inquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met zulke namen was dat ook al bekend
En ook echt lekker. Leuk om te zien vooral, zal wel alleen tijdens vakantie zijn bij ze want dan kunnen ze naar Oscar IJmuiden. Verder wil ik niet gaan spoilen - ik heb alles al bijgekeken.quote:
Ik ga ook regelmatig naar IJmuiden voor brood, kaas en/of vis.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:29 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
En ook echt lekker. Leuk om te zien vooral, zal wel alleen tijdens vakantie zijn bij ze want dan kunnen ze naar Oscar IJmuiden. Verder wil ik niet gaan spoilen - ik heb alles al bijgekeken.
Maar je ziet bijna vanuit elke hoek wel die hoogovens.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga ook regelmatig naar IJmuiden voor brood, kaas en/of vis.
Klein half uurtje en je bent er…
Nationaal erfgoed.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar je ziet bijna vanuit elke hoek wel die hoogovens.
Mocht de boel er eens dicht gaan, kun je er een mooi park van maken, hebben ze in Duisburg ook gedaan.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nationaal erfgoed.
Het valt me niet eens meer op, maar ik hoef niet naar IJmuiden op vakantie…
Ja, dat is mooi! Ben ik ook geweestquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mocht de boel er eens dicht gaan, kun je er een mooi park van maken, hebben ze in Duisburg ook gedaan.
Ik koop het brood met een mooie uitkijk op de Bavo (of soms op de Binnenweg.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nationaal erfgoed.
Het valt me niet eens meer op, maar ik hoef niet naar IJmuiden op vakantie…
Als je in Haarlem woont, daar zit ook een winkel van Oscar's…quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:08 schreef HannahVrede het volgende:
[..]
Ik koop het brood met een mooie uitkijk op de Bavo (of soms op de Binnenweg.) Kan niet wachten om weer te halen, als ik terug ben in NL!
Twee zelfs ja! Lekker hè?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je in Haarlem woont, daar zit ook een winkel van Oscar's…
Eén van hun voormalige werkneemsters heeft al een paar jaar een bakkerij hier vlakbij.quote:
Schattige hondjes, die komen net als hun kinderen geen liefde tekort. Leuke gezinnen deze serie. Vaak moeten lachen om de familie Blom hectiek. Niks mis met deze ouders.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:20 schreef maily het volgende:
Weer een nestje puppies bij de Wildemannetjes.
Zal wel inkomen zijn door verhuur. Ik vind sowieso de Cudogham's stukken onsympathier worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 07:38 schreef Leandra het volgende:
De Cudogham's hebben kennelijk nog een huisje in Zaandam...
Ik snapte dat appartement al niet, met zoveel kinderen, maar nu blijkt dat ze nog een pand hebben helemaal niet meer
Ik vraag me ook elke keer af hoe ze aan geld komen, ze hebben niet echt een zuinige levensstijl(al willen ze graag doen lijken van wel).quote:Op vrijdag 5 januari 2024 08:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Zal wel inkomen zijn door verhuur. Ik vind sowieso de Cudogham's stukken onsympathier worden.
Erg omhooggevallen en heel erg overtuigd van eigen leuk zijn en goed doen.
Ik vind het meer tokkie dat je kinderen hebt van 3 mannen en de laatste (huidige) man voor hen kan gaan zorgen. Maar goed, misschien ben ik wat te ouderwets voor dat soort zakenquote:
Hoe zie je het dan voor je?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind het meer tokkie dat je kinderen hebt van 3 mannen en de laatste (huidige) man voor hen kan gaan zorgen. Maar goed, misschien ben ik wat te ouderwets voor dat soort zaken
Nee, natuurlijk is dat geen optie. Ik zou niet eens met zo'n vrouw samen willen zijn, dat lijkt mij de beste oplossing.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe zie je het dan voor je?
Dat hij alleen voor zijn eigen kinderen zorgt en de rest het maar mag uitzoeken?
Nou inderdaad, lekker vlak onder een waarschijnlijk amper geïsoleerd plafond. Ik was wel buiten gaan liggen in zo'n hangmat.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:09 schreef GereDathan het volgende:
Zo'n huisje op het strand is natuurlijk leuk als je van het strand houdt (ik moet er niet aan denken, gruwelijk). Maar is het dan teveel gevraagd om te zorgen dat je voldoende slaapplaatsen hebt? Met 3 in 1 bed en dan met 6 op een kamer van 2 bij 2 lijkt mij niet bevorderlijk voor de nachtrust en sfeer. Het idee van zo'n huisje is toch dat je buiten leeft? Dan kan je toch binnen veel meer ruimte opofferen voor bedden? Al is het maar middels een extra slaapbank en een paar extra bedden op hoogte?
De kinderen zaten allemaal op eigen stoelen, goede gordels om en het enige is dat er geen airco in die bus zit. Omdat met varkensvervoer te vergelijken vind ik bizar.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:13 schreef GereDathan het volgende:
En Gerdien heeft ook al 3 jaar maar 1 jurkje of niet?
En los van het jurkje, wát een chaos maken die mensen ervan. Niets loopt normaal bij Maarten en Gerdien. Echt sneu voor de kinderen om te zien. Ze hebben het al zwaar genoeg met het overdreven christelijke gedoe, maar als je dan ook nog vervoerd wordt op een manier waar een gemiddeld varken zijn snuit voor ophaalt (kom op zeg, airco in zo'n bus kost echt geen 7k!) en overal en altijd achter de feiten aanloopt omdat het zo chaotisch is dan houd ik mijn hart vast voor de toekomst van deze kinderen.
Tis nogal een verschil met 2 of 4 mensen in een auto of met 9 man in een busje waarbij je benen in de lucht moeten omdat er overal tassen en spullen staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:24 schreef F_r het volgende:
Wij hadden vroeger ook geen airco in de auto. Leuk een 3 deurs waar de raampjes achter amper open konden en een rokende moeder. Tel daarbij op dat ik wagenziek was.
Sterker nog ik heb pas een auto met airco gehad die ik zelf kocht. Mijn eerste verre vakantie toen ik zelf auto reed was naar Spanje in een 440 zonder airco. Ja het is warm maar genoeg drinken helpt.
Bij een serieuze noodstop of ongeluk zal minstens de helft van de inzittenden (zwaar) gewond raken door alle losliggende rotzooi en verkeerde zithouding. Tevens heb ik voldoende beelden gezien de afgelopen afleveringen waarin de gordels niet juist werden gedragen. En dan heb ik het er nog maar niet over dat alleen Maarten lijkt te rijden en ondertussen ook alles moet doen van zichzelf zoals auto inpakken, gras maaien en tent opzetten. Dat zal de concentratie en veiligheid op de weg niet ten goede komen. Zelfs ervaren vrachtwagenchauffeurs rijden niet zo lang achter elkaar (natuurlijk, mede door de regels).quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
De kinderen zaten allemaal op eigen stoelen, goede gordels om en het enige is dat er geen airco in die bus zit. Omdat met varkensvervoer te vergelijken vind ik bizar.
Ik denk dat ik een andere mening heb omtrent de kerk en hoe dat in de opvoeding opgenomen is. Ik vind het niet gezond, laten we het erop houden dat we het daar niet over eens zullen worden.quote:En ik hou mijn hart niet vast voor deze kinderen, Ze worden met liefde opgevoed, ze mogen nu al hun zegje doen over hoe ze het vinden om naar de kerk te gaan.
Over de tent en lokatie van kamperen heb ik volgens mij niets gezegd? Ook niet over de reis naar Albanië (lijkt mij geweldig en mooi dat ze de taal nog zo machtig zijn) heb je mij niet gehoord verder. Hooguit zou je uit mijn post kunnen halen dat als je zulke reizen onderneemt, met zoveel mensen en spullen, dat een airco dan zeker een verstandige keuze is.quote:en ja, die tent is misschien niet groot, misschien een gekke plek om te kamperen in die tuin, maar verder is er niet veel mis mee, ze maken in ieder geval wel een avontuur van de vakantie, dat maakt wel mooie herinneringen.
Liever dat ze naar de kerk gaan en daar - in ogen van sommigen ouderwetse - normen en waarden meekrijgen dan van dat tuig dat nergens respect voor heeft. Ze hebben weliswaar allemaal eigen stoel en zo, maar alle (been) ruimte ligt vol met bagage en kampeerspullen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
De kinderen zaten allemaal op eigen stoelen, goede gordels om en het enige is dat er geen airco in die bus zit. Omdat met varkensvervoer te vergelijken vind ik bizar.
En ik hou mijn hart niet vast voor deze kinderen, Ze worden met liefde opgevoed, ze mogen nu al hun zegje doen over hoe ze het vinden om naar de kerk te gaan.
en ja, die tent is misschien niet groot, misschien een gekke plek om te kamperen in die tuin, maar verder is er niet veel mis mee, ze maken in ieder geval wel een avontuur van de vakantie, dat maakt wel mooie herinneringen.
In de achtertuin volop thee en koffie en koekjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat gegil van Gerdien is een tikkeltje irritant
Zij heeft een hele akelige stem ja al kan ze daar weinig aan doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat gegil van Gerdien is een tikkeltje irritant
Met de hele familie die vuurtoren op was echt eng.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
In de achtertuin volop thee en koffie en koekjes.
Na de busrit een locatie met heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel taart, en meteen daarna moest iedereen naar de vuurtoren en daarna naar het strand.
Die strandfotoshoot was wel heel leuk
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met de hele familie die vuurtoren op was echt eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |