ik zit soms in 4 Slowchats tegelijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verder vind ik dit nu al heel ingewikkeld.
Wat? Al die liefde?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja nu herken ik je weer.
Ben jij al deze binnenvallende lieden weer keurig naar hun herkomst terug aan het begeleiden ?
Uitstekend, Koen. ESF op mini-tour moet je niet afremmen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet op m'n todo lijst staan eigenlijk
Ik ook, ik ook. Als twee keer bijna in het verkeerde topic gepost!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind twee wel the max, zeker omdat in sommige SC's zoveel van dezelfde mensen tegelijk zitten...quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit soms in 4 Slowchats tegelijk
4 drukke is niet te doen. Laatste week van het jaar zit ik eigenlijk ook alleen maar in het Top 2000 topicquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind twee wel the max, zeker omdat in sommige SC's zoveel van dezelfde mensen tegelijk zitten...
wanneer heb jij KSC geprobeerd?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou er best nog een sc bij kunnen hebben trouwens, maar ik heb dat ook al eens geprobeerd bij de ksc en de ouwelullen en ik denk dat ik gewoon een tikje te eenkennig ben.
Dat weet Molo vast wel. 2 posts oid en een paar topics gevolgd en weer vertrokken.quote:
ahhh vandaar dat ik het niet weet :-Dquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat weet Molo vast wel. 2 posts oid en een paar topics gevolgd en weer vertrokken.
11!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh vandaar dat ik het niet weet :-D
klopt, heb je volgens mij in iets van 2013/14 op een KSC meet ontmoetquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:05 schreef fietsie het volgende:
Volgens mij kwam ik in de jaren 2010' nog weleens daar...
In den Haag, tijdens de voetbalrellenquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heb je volgens mij in iets van 2013/14 op een KSC meet ontmoet
klopt, was leuk kijken vanuit dat Griekse restaurantquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
In den Haag, tijdens de voetbalrellen
Als je niet al te veel afgeleid was door het leuke gezelschap zeker wel, en de nachtelijke wandeltocht naar het station was ook gezelligquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, was leuk kijken vanuit dat Griekse restaurant
Jij zit ook in iedere slowchatquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Fok is ook zo klein tegenwoordig dat je in iedere Slowchat wel bekenden tegenkomt :-D
Als ik had geweten dat een kelder een optie was, had ik wel eerder geflirt met ESFquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat? Al die liefde?
Of dat we je zullen ketenen en in een kelder onder ons collectief huis zullen opsluiten als je verhuist naar die gekke glitterkijkers?
Wij hebben ook een kelder. Ik denk ik zeg het maar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat een kelder een optie was, had ik wel eerder geflirt met ESF
Misschien kun je kijken of KEL heropend kan worden, gaan we daar gezellig in de slowchatquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat een kelder een optie was, had ik wel eerder geflirt met ESF
Zegt de vrouw met de engste horrorbergschuur van het forumquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga niet zo maar met iedereen een kelder in. Zo ver zijn ESF en ik nog nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij hebben ook een kelder. Ik denk ik zeg het maar.
Deze SC mag trots zijn op je loyaliteitquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga niet zo maar met iedereen een kelder in. Zo ver zijn ESF en ik nog niet
En dan heb je ons engste hok onder die schuur nog niet eens gezien. Ik ook al jaren niet trouwens, die deur blijft mooi dicht.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zegt de vrouw met de engste horrorbergschuur van het forum
Dit gaat niet goedkomen voor jullie vrees ikquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:12 schreef Strani het volgende:
Maar goed, @:ijs_beer, @:H_T, @:koen66 en @:meke: Terugtrekken voordat we verliezen gaan lijden! Het was een waardige strijd.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit gaat niet goedkomen voor jullie vrees ik
Ik denk dat we te gelijkwaardig zijn, ESF-SC en CUL-SC. Ik wilde voorstellen om onze krachten te bundelen en samen een andere SC in te nemen maar eigenlijk waren jullie de enige realistische kandidaat voor ons.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit gaat niet goedkomen voor jullie vrees ik
Wel herkenbaar. Je gaat toch altijd het liefst terug naar de SC waar je je het meest thuis bij voelt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:00 schreef Vanyel het volgende:
Ik zou er best nog een sc bij kunnen hebben trouwens, maar ik heb dat ook al eens geprobeerd bij de ksc en de ouwelullen en ik denk dat ik gewoon een tikje te eenkennig ben.
Ik zie dat ook wel. Jullie zouden serieus mijn enige andere optie zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we te gelijkwaardig zijn, ESF-SC en CUL-SC. Ik wilde voorstellen om onze krachten te bundelen en samen een andere SC in te nemen maar eigenlijk waren jullie de enige realistische kandidaat voor ons.
Ook niet altijd waar, mijn originele (nog bestaande) thuishonk KSC vind ik regelmatig uitermate irritant en voel ik me er een vreemde. toch blijf ik er komenquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Je gaat toch altijd het liefst terug naar de SC waar je je het meest thuis bij voelt.
(on-topic, want CUL: mijn eigen gebakken koekjes zijn vandaag op gekomen)
SHO misschien niet want dan wordt onze extreme glitterflank in ESF te sterkquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie dat ook wel. Jullie zouden serieus mijn enige andere optie zijn.
Misschien moeten jullie kleiner beginnen. Met CRE, F&F of SHO. Het is geen CUL, maar toch. Misschien kan je die kleinerds wel nog een beetje opvoeden.
* Mompelt iets over Heel Holland Baktquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:23 schreef fietsie het volgende:
Maar misschien dan een niet met belastinggeld gefinancierde muziekcompetitie uitkiezen met een vakjury en professionele muzikanten met een serieus repertoire..
Goed punt, dat moet naar TV…quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
* Mompelt iets over Heel Holland Bakt
We waren aan het illustreren hoe gehecht we aan jouw aanwezigheid (en die van Lucky_strik) zijnquote:
Dat is ook weer aan het eind van de maand. Heerlijk, ik kijk er nu al naar uit!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
* Mompelt iets over Heel Holland Bakt
Is dat altijd in januari?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is ook weer aan het eind van de maand. Heerlijk, ik kijk er nu al naar uit!
Ondertussen moeten wij in ESF volgende maand weer de jaarlijkse martelgang San Remo overleven.quote:
Oké, wij hadden contracten voor 70,000 euro salaris per maand klaar liggen en een transfersom van 23 miljoen voor de beiden maar dat zullen we dan allemaal maar moeten verscheurenquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar het is geregeld, @:lonaa en @:Lucky_strike hebben net achter de schermen ieder 3 consumptiebonnen gekregen en daarmee is hun loyaliteit aan CUL weer met 3 jaar verlengd…
Ergens hebben we iets niet goed gedaanquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, wij hadden contracten voor 70,000 euro salaris per maand klaar liggen en een transfersom van 23 miljoen voor de beiden maar dat zullen we dan allemaal maar moeten verscheuren
Einde poll…quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, wij hadden contracten voor 70,000 euro salaris per maand klaar liggen en een transfersom van 23 miljoen voor de beiden maar dat zullen we dan allemaal maar moeten verscheuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |