Dit was dinsdag al hè.quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jack van Gelder vernietigend over Hugo de Jonge: ‘Kan niks!’
Bij De Oranjewinter wordt het vertrek van Ahmed Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam besproken. Verschillende mogelijke opvolgers passe
https://www.telegraaf.nl/(...)go-de-jonge-kan-niks
Jack![]()
Daarom dus ditquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Rutger nu Hugo de Jonge zitten verdedigen? Wtf. Deze man sloopte ooit Job Cohen en zorgde ervoor dat Ella Vogelaar zelfmoord pleegde. Er is niks van de oude Rutger over.
Welke vraag ?quote:
Als je van de lelijke wijven bent is Lilian een lekker wijf, ja.quote:
Hij heeft het wel echt ontzettend naar zijn zin met zichzelf, ik kan het op zich wel hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:55 schreef Specularium het volgende:
Jan Joost is een veel te blije kutlul.
Waar ken je hem van?quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
Toch is Jan Joost vaak wel een leuke toevoeging in dit soort talkshows. Je moet hem er niet elke dag bij hebben zitten, maar zo eens per 3 weken zou wel leuk zijn. Denk dat hij ook prima zou passen bij Vandaag Inside af en toe, al gaat het dan wel minder over sport.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Hierbij zat ik in de studio, zat achter Johan, legendarisch moment
Het is dan ook gewoon een leraar Nederlands.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jan Joost: Kluivert maakte de beslissende goal voor PSV. Heel bijzonder.
Ja, behalve dan dat Cocu hem maakte en Kluivert helemaal niet scoorde die wedstrijd.
Ik mag hem wel. Durft wat te zeggen, welbespraakt en best ad rem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef Cupfighter het volgende:
Kwalbert Verlinde, ik zet de tv maar uit, geen zin om die kop te zien en die kut stem te horen
Dat mag , ik vind hem een valse nichtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Durft wat te zeggen, welbespraakt en best ad rem.
Mag ook wel graag naar hem luisteren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:24 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik mag hem wel. Durft wat te zeggen, welbespraakt en best ad rem.
En FOK! Ooit tientallen pagina's per uitzending. Werd dit besproken gisteren ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Betekent de doodsheid van dit topic dat het programmaatje op zijn retour is?
Kijkcijfers zijn nog altijd top.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk vooral dat een groot deel van het oorspronkelijke publiek is afgehaakt (in elk geval op dit forum), en dat een lichting andere kijkers daarvoor in de plaats is gekomen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Plek zat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Angela krijgt weer een paar veren in d’r reet
Repeterende plaat Tong.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:52 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
VBL / Tong over Johan Derksen.......
tong80xhetzelfde?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Repeterende plaat Tong.
Trusten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Tong zich minstens 10x minder herhaalt dan Derksen
https://www.twitch.tv/trumporbiden2024quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:07 schreef Dutch_view het volgende:
Dat was een heeeeel slecht AI filmpje
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:41 schreef timmmmm het volgende:
In ander nieuws weet ik nog niet of ik de dame achter Johan heel mooi of heel lelijk vindt. Maar er is geen middenweg
Ha ha. Dan wordt-ie deurmad.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat dit niet gezien wordt door @:GGMM
Iedereen met een beetje gevoel voor muziek kan dit niveau evenaren.quote:
Misschien heeft ze vakantie?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Toch altijd Helene Hendriks op vrijdag? Niet meer welkom?
Valentijn had eigenlijk moeten zeggen: Hi i'm valentijn. Like the Daily Mirror in the Netherlands.quote:
Die heeft natuurlijk vakantie na 2 weken werken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
Oja, zwaar levenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk vakantie na 2 weken werken.
Helene laat uwen pener zien @Zipportalquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:44 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Helene laat uwen pener zien @:zipportal
Lego is best interessant.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
Het zoontje van Wilfred is voor PSV. Bloembakken en Lego steentjes erop.
Dat is geen enkel probleem. Maar jezus, die misvormde pink. Afschuweloos.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt ook poep uit.
Gr gr @:superniger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |