Waaropquote:
Op die geweldige schrijfkunsten van je natuurlijk. Het is een godswonder dat je nog niet gevraagd bent voor de Volkskrant. Daar zou ik iedere ochtend voor bij de deurmad staan.quote:
Deurmad @GGMMquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op die geweldige schrijfkunsten van je natuurlijk. Het is een godswonder dat je nog niet gevraagd bent voor de Volkskrant. Daar zou ik iedere ochtend voor bij de deurmad staan.
Ik heb altijd het idee dat Tong in de veronderstelling is dat zijn schrijfsels beter zijn dan die van Johan Derksen en dat hij ook succes had gehad als hij wat brutaler was geweest in zijn leven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op die geweldige schrijfkunsten van je natuurlijk. Het is een godswonder dat je nog niet gevraagd bent voor de Volkskrant. Daar zou ik iedere ochtend voor bij de deurmad staan.
Wie zegt dat ik niet gevraagd ben ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlogisch, dat zie je toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gevraagd ben ?
Dat idee klopt 100 %. Op vele terreinen. Vraag opdat idee patent, voor je het weet legt latent talent tong80 er 80 % op.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat Tong in de veronderstelling is dat zijn schrijfsels beter zijn dan die van Johan Derksen en dat hij ook succes had gehad als hij wat brutaler was geweest in zijn leven.
U voor jou.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Onlogisch, dat zie je toch?
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:38 schreef GoldRushFrog het volgende:
Wat mij betreft is Johan wel een baas hoor. Zo extreem veel centen weten te verdienen, met al dat gebrabbel. Petje af.
Hij was geen geweldige voetballer inderdaad. Gewoon een leuk backie voor wat kleinere clubs. Hij was natuurlijk een semi-prof. Timmerde in zijn voetbalcarrière ook al als journalist aan de weg. Ook als journalist was hij niet geweldig, maar hij heeft zichzelf toch knap opgewerkt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:55 schreef RedShoe het volgende:
Johan Derksen wordt vaak omschreven als een individu dat koste wat het kost zijn gelijk wil halen, wat resulteert in het negatief neerzetten van anderen. Hoewel zijn scherpe toon en zelfbenoemde humor opvallen, lijkt het eerder een masker te zijn voor een narcistische houding waarin geen ruimte is voor tegenspraak. De talloze conflicten binnen VI werpen een schaduw op zijn persoonlijkheid, suggererend dat zijn medewerkers in het programma zijn achterbakse aard hebben ontdekt. Het lijkt erop dat achter het luide geschreeuw weinig oprechte waarheden schuilen, waardoor zijn imago meer schaduw dan glans vertoont.
Geen man waar ik graag naar kijk of luister.
Straks ga je me nog vertellen dat Frenk van der Linden of hoe heet die pipo je bij Kunststof wilde hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gevraagd ben ?
Bij Veendam ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog met hem op het trainingsveld gestaan
Het had een broer van je kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:50 schreef tong80 het volgende:
De columns waren niet om door te komen.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het had een broer van je kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop