Ik haat gezelligheid. En dan vooral met oh zo gezellige "journalisten" De lieve vrede. Het liefst van rechts.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:32 schreef GM78 het volgende:
Aankomende vrijdag aanwezig bij de laatste aflevering![]()
Eens kijken of het een beetje gezellig is
Niet gaan juichen of dingen doen die raar zijn om te doen voor een camera.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:32 schreef GM78 het volgende:
Aankomende vrijdag aanwezig bij de laatste aflevering![]()
Eens kijken of het een beetje gezellig is
Dit kan niet.quote:Woensdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjewinter op het programma. Gerard Joling, Rutger Castricum, Noa Vahle, entertainmentverslaggever Jordi Versteegden en Jack van Gelder schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.
Ik vind het ook heel prettig om naar te kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik trek deze show wel veel beter dan vandaag inside.
Ik heb al voorgesteld aan mijn vrouw dat ik even aan haar tieten ga zitten voor de camera.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet gaan juichen of dingen doen die raar zijn om te doen voor een camera.
Hij is idd veranderd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Rutger nu Hugo de Jonge zitten verdedigen? Wtf. Deze man sloopte ooit Job Cohen en zorgde ervoor dat Ella Vogelaar zelfmoord pleegde. Er is niks van de oude Rutger over.
Misschien kan Rutger nog gaan leren stappen met Hugo, dat zou pas old skool zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Rutger nu Hugo de Jonge zitten verdedigen? Wtf. Deze man sloopte ooit Job Cohen en zorgde ervoor dat Ella Vogelaar zelfmoord pleegde. Er is niks van de oude Rutger over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |