Ik las net een bericht dat er heisa is omdat ze een links iemand hebben uitgenodigd. De trieste zooi.quote:
Past als uberpopulist natuurlijk totaal in dit meningenprogramma.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
Ik vind Jan Slagter een leuke gast, ook toen al bij Roosmalen en Groenteman
Ik haat gezelligheid. En dan vooral met oh zo gezellige "journalisten" De lieve vrede. Het liefst van rechts.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:32 schreef GM78 het volgende:
Aankomende vrijdag aanwezig bij de laatste aflevering![]()
Eens kijken of het een beetje gezellig is
Niet gaan juichen of dingen doen die raar zijn om te doen voor een camera.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:32 schreef GM78 het volgende:
Aankomende vrijdag aanwezig bij de laatste aflevering![]()
Eens kijken of het een beetje gezellig is
Dit kan niet.quote:Woensdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van De Oranjewinter op het programma. Gerard Joling, Rutger Castricum, Noa Vahle, entertainmentverslaggever Jordi Versteegden en Jack van Gelder schuiven aan bij presentatrice Hélène Hendriks.
Ik vind het ook heel prettig om naar te kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik trek deze show wel veel beter dan vandaag inside.
Ik heb al voorgesteld aan mijn vrouw dat ik even aan haar tieten ga zitten voor de camera.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet gaan juichen of dingen doen die raar zijn om te doen voor een camera.
Hij is idd veranderd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Rutger nu Hugo de Jonge zitten verdedigen? Wtf. Deze man sloopte ooit Job Cohen en zorgde ervoor dat Ella Vogelaar zelfmoord pleegde. Er is niks van de oude Rutger over.
Misschien kan Rutger nog gaan leren stappen met Hugo, dat zou pas old skool zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Gaat Rutger nu Hugo de Jonge zitten verdedigen? Wtf. Deze man sloopte ooit Job Cohen en zorgde ervoor dat Ella Vogelaar zelfmoord pleegde. Er is niks van de oude Rutger over.
Dit was dinsdag al hè.quote:Op woensdag 10 januari 2024 23:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jack van Gelder vernietigend over Hugo de Jonge: ‘Kan niks!’
Bij De Oranjewinter wordt het vertrek van Ahmed Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam besproken. Verschillende mogelijke opvolgers passe
https://www.telegraaf.nl/(...)go-de-jonge-kan-niks
Jack![]()
Daarom dus ditquote:Op woensdag 10 januari 2024 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Welke vraag ?quote:
Als je van de lelijke wijven bent is Lilian een lekker wijf, ja.quote:
Hij heeft het wel echt ontzettend naar zijn zin met zichzelf, ik kan het op zich wel hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:55 schreef Specularium het volgende:
Jan Joost is een veel te blije kutlul.
Waar ken je hem van?quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
Toch is Jan Joost vaak wel een leuke toevoeging in dit soort talkshows. Je moet hem er niet elke dag bij hebben zitten, maar zo eens per 3 weken zou wel leuk zijn. Denk dat hij ook prima zou passen bij Vandaag Inside af en toe, al gaat het dan wel minder over sport.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Hierbij zat ik in de studio, zat achter Johan, legendarisch moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |