Als Amsterdammer schaam ik me voor deze als bestuurder vermomde activist.quote:Op zondag 31 december 2023 12:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Femke heeft helemaal niets besloten gister, die is op vakantie. de 2e locoburgemeester zat achter de knoppen en dat is Rutger "diep in de la weggestopt" Groot Wassink. En er was sowieso op voorhand al besloten dat het al dan niet ontruimen besluit pas om 14:30 genomen zou worden.
Dit snap ik niet, geloof ik. Waarom vind je dat er bij blokkades van de A12 wel sprake was van beperkte overlast, maar bij de A10 niet? Ik zou zeggen dat de A12 belangrijker voor Den Haag is, dan dat dit stukje A10 voor Amsterdam is.quote:Op zondag 31 december 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Een van de voorwaarden die het OM stelt in de link die ik heb gedeeld, is dat de mate van overlast die de demonstratie veroorzaakt beperkt is. Dat was hier niet het geval en dat maakt de situatie anders dan indertijd met de A12.
Het gaat ze uiteraard om het deel van de zin dat jij nu weglaat.quote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
'iedereen moet weten dat ING geld verdiend....'
oh wauw een bank die zich inzet om geen verlies te leiden, dat moet in alle kranten ja.
Ik weet te weinig van die Pegida demonstratie af, maar lees dat er een dozijn mensen zijn aangehouden en veroordeeld tot taakstraffen.quote:Op zondag 31 december 2023 10:20 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg andere voorbeelden aan te wijzen waarbij het verhinderen van een geoorloofde demonstratie niet wordt aangepakt. Ik wacht nog op zo'n 500 arrestaties, taakstraffen, DNA afnemen en hoop ophef in de media voor de geweldadige tegenreactie op een paar pegida demonstranten bij een moskee. Maar ook daar werd met twee maten gemeten, demonstreren bij een moskee was provocatie en het tegengeweld was geoorloofd maar demonstreren tussen een kinderoptocht om haat te spuien is dan geen provocatie en tegenreacties die heel wat vreedzamer waren dan 500 rellende moskee bezoekers zijn extremistisch.
Genoeg voorbeelden inmiddels om te zien dat er in dit land met twee maten wordt gemeten, en volk wat de "juiste mening" heeft met handschoenen wordt aangepakt.
Nee, het was Marjolein Moorman.quote:Op zondag 31 december 2023 12:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Femke heeft helemaal niets besloten gister, die is op vakantie. de 2e locoburgemeester zat achter de knoppen en dat is Rutger "diep in de la weggestopt" Groot Wassink. En er was sowieso op voorhand al besloten dat het al dan niet ontruimen besluit pas om 14:30 genomen zou worden.
Omdat er zorgen waren over de bereikbaarheid van het ziekenhuis en het om een heel druk traject gaat. Maar ik ken dat stuk van de A12 niet goed, dus ik laat me er gemakkelijk van overtuigen dat 't daar veel erger was.quote:Op zondag 31 december 2023 15:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, geloof ik. Waarom vind je dat er bij blokkades van de A12 wel sprake was van beperkte overlast, maar bij de A10 niet? Ik zou zeggen dat de A12 belangrijker voor Den Haag is, dan dat dit stukje A10 voor Amsterdam is.
Heb je van dat laatste een bron? En waarom was dat op voorhand al besloten? (Als ik het goed heb, werd het besluit uiteindelijk rond 15 uur genomen.)quote:Op zondag 31 december 2023 12:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Zal dat ook niet met de dag te maken hebben gehad, laatste zaterdag van december is niet het drukste en het is een ringweg dus beetje omrijden en je komt toch op je bestemming.quote:Op zondag 31 december 2023 15:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dit snap ik niet, geloof ik. Waarom vind je dat er bij blokkades van de A12 wel sprake was van beperkte overlast, maar bij de A10 niet? Ik zou zeggen dat de A12 belangrijker voor Den Haag is, dan dat dit stukje A10 voor Amsterdam is.
Van wat ik begrepen heb is dat stukje A12 in Den Haag echt het aller- allerlaatste stukje snelweg dat in de stad eindigt.quote:Op zondag 31 december 2023 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat er zorgen waren over de bereikbaarheid van het ziekenhuis en het om een heel druk traject gaat. Maar ik ken dat stuk van de A12 niet goed, dus ik laat me er gemakkelijk van overtuigen dat 't daar veel erger was.
Kloptquote:Op zondag 31 december 2023 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is dat stukje A12 in Den Haag echt het aller- allerlaatste stukje snelweg dat in de stad eindigt.
Met daarvoor nog afslagen om toch in Den Haag te kunnen komen.
Dat zou dan minder impact hebben dan een grote snelweg/ringweg op een van de drukste punten.
Plus nog dat ziekenhuis.
Trees is een beetje in de war.quote:Op zondag 31 december 2023 19:29 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
Trees vliegt naar Nederland om te protesteren.
Precies wat er mis is met 90% van die kneuzen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 19:29 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
Dit Is een parodie account toch ?quote:Op zondag 31 december 2023 19:29 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
Do as I say not as I do. Meneertje met z'n ministers salaris doet gewoon wat hij wil en 'compenseert' het met boompjes planten ofzo. En het plebs kan hem verrotten. Zelfde type als de links lullen rechts vullen kliek.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Rob Jetten is een hypocriete relnicht.
Ja, komende maandag weer om precies te zijn.quote:
Sneeuwen? Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:11 schreef ACT-F het volgende:
8 januari gaat het behoorlijk vriezen en mogelijk zelfs sneeuwen. Ik ben benieuwd hoeveel mooiweerdemonstranten komen opdagen.
Logisch gevolg van het softe optreden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:38 schreef RipCity het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-a10-aan-24-februari
Gaan ze weer
Blijft bizar. Snap niet waarom de overheid dit soort hippies niet de kop kan indrukken.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:27 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Logisch gevolg van het softe optreden.
Als je er een waterkanon op zet is het helemaal feest.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:11 schreef ACT-F het volgende:
8 januari gaat het behoorlijk vriezen en mogelijk zelfs sneeuwen. Ik ben benieuwd hoeveel mooiweerdemonstranten komen opdagen.
Natuurlijk kan dat wel, maar dat is niet 'politiek correct'.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:34 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Blijft bizar. Snap niet waarom de overheid dit soort hippies niet de kop kan indrukken.
je kan dus gewoon ff een snelweg blokkeren. Kan gewoon
Zout op met deze lui. Ze doen de zaak veel meer kwaad dan goed. En dit onderwerp gaat ons allemaal aan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:38 schreef RipCity het volgende:
Gaan ze weer
Ik hoop dat het stormt.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:13 schreef Frutsel het volgende:
3 Februari dus de A12
24 Februari dus de A10
Grote bek over boeren en direct met defensie materieel en politie klaar staan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Justitie. Grijp. Eens. In.
Het is klaar met dat volk. Grijp nu eens kei-, en keihard in. Sla ze van die snelweg af. Flikker ze in de cel. Doe eens iets.
Dat is toch gewoon Twente?quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Twente?
Er wordt nog net geen rode loper uitgelegdquote:Op woensdag 10 januari 2024 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Grote bek over boeren en direct met defensie materieel en politie klaar staan.
Vergelijkt niet echt met hoe de vrije loop aan xr wordt gegeven.
Dat heeft ook wel met het materiaal van die boeren te maken, neemt niet weg de aanpak soft is, waterkanon erop en het duurt niet heel lang lijkt me.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Grote bek over boeren en direct met defensie materieel en politie klaar staan.
Vergelijkt niet echt met hoe de vrije loop aan xr wordt gegeven.
Tja als de politie de rode loper uitrolt…quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:38 schreef RipCity het volgende:
Gaan ze weer
Ook wel deels de schuld van bedrijven die in gesprek gaan met dit soort afpersers.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja als de politie de rode loper uitrolt…
Ja prima. Ergens is er voor mij wel een grens met dat ding te gebruiken bij op 10meter iemand op het hoofd tegen een muur aan te smijten met een volle straal in Eindhoven.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel met het materiaal van die boeren te maken, neemt niet weg de aanpak soft is, waterkanon erop en het duurt niet heel lang lijkt me.
Als je er 1 of 2 neerzet op de vluchtstrook of eventueel busstrook bij die ex ING schoen, kom dan maar eens die helling op naar de snelweg toe.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja prima. Ergens is er voor mij wel een grens met dat ding te gebruiken bij op 10meter iemand op het hoofd tegen een muur aan te smijten met een volle straal in Eindhoven.
Of op gezinnen te spuiten, zoals bij Ajax-Juve 2019
Nederland heeft tot zomer niet eens waterkanonnen. Moeten ze weer inhuren in Duitsland dan. 500.000quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je er 1 of 2 neerzet op de vluchtstrook of eventueel busstrook bij die ex ING schoen, kom dan maar eens die helling op naar de snelweg toe.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nederland heeft tot zomer niet eens waterkanonnen. Moeten ze weer inhuren in Duitsland dan. 500.000
Per dag weer oid.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:21 schreef Aether het volgende:
Klimaatactivisten op Schiphol niet vervolgd na fouten met identificatie
https://nos.nl/l/2504589
[ afbeelding ]
Typisch.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:21 schreef Aether het volgende:
Klimaatactivisten op Schiphol niet vervolgd na fouten met identificatie
https://nos.nl/l/2504589
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |