quote:Op laatste moment streep door Turkse Super Cup: ruzie tussen clubs en Saudische officials
De Turkse Super Cup-finale tussen Galatasaray en Fenerbahce in de Saudische hoofdstad Riyad, die gepland stond voor vrijdagavond, is op het allerlaatste geannuleerd vanwege onenigheid tussen de twee clubs en de Saudische autoriteiten. Dat meldt de Turkse zender NTV.
Volgens de tv-zender ontstond het conflict vanwege beweringen dat het Turkse volkslied niet zou worden gespeeld en dat Saudische functionarissen het dragen van T-shirts met de oprichter van modern Turkije, Mustafa Kemal Ataturk, door spelers voorafgaand aan de wedstrijd niet zouden toestaan.
Galatasaray en Fenerbahçe wilden zo het 100-jarige bestaan van de Turkse republiek vieren.
Dombo zeker niet, maar er zijn hier altijd users die de dans ontspringen en het randje opzoeken. Mogen van mij iets heel ergs slechts krijgen, ze weten vast wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind Dombo geen verkeerde kerel.
Tong ook?quote:Op zaterdag 30 december 2023 05:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dombo zeker niet, maar er zijn hier altijd users die de dans ontspringen en het randje opzoeken. Mogen van mij iets heel ergs slechts krijgen, ze weten vast wel wat ik bedoel.
Sterktequote:Op zaterdag 30 december 2023 07:53 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zo 27ste bestraling. Tijdens de feestdagen wordt er hier ook op zaterdag gewerkt.
Christelijke gedachte is ver te zoeken bij jou. Hypocriet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 05:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dombo zeker niet, maar er zijn hier altijd users die de dans ontspringen en het randje opzoeken. Mogen van mij iets heel ergs slechts krijgen, ze weten vast wel wat ik bedoel.
Mag allemaal van Femke, ik had er preventief al een waterkanon op gezet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado A10 afgesloten door extintion rebellion
Of hoe ze ook heten
Oh die wilde ik nog gaan kijken. Wat is er zo kut aan?quote:Op zaterdag 30 december 2023 09:38 schreef Caland het volgende:
Leave the world behind
3/10
Woedend
@:ggmm @:scrummie @:onlogisch @:yvonne @:madame_paon @:maxi-mus zie review
Erg vermoeiendquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:05 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado A10 afgesloten door extintion rebellion
Of hoe ze ook heten
Dat kan je zo wel raden toch, neem aan het eindequote:Op zaterdag 30 december 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wilde ik nog gaan kijken. Wat is er zo kut aan?
Nee anders vraag ik het niet aan Caland. Er kunnen zoveel zaken kut zijn aan een film behalve 'het einde'.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan je zo wel raden toch, neem aan het einde
Is het meest voor de hand liggende om woedend over te zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee anders vraag ik het niet aan Caland. Er kunnen zoveel zaken kut zijn aan een film behalve 'het einde'.
Oh oké bedankt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is het meest voor de hand liggende om woedend over te zijn.
Milieuterrorist.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag allemaal van Femke, ik had er preventief al een waterkanon op gezet.
Het eindequote:Op zaterdag 30 december 2023 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wilde ik nog gaan kijken. Wat is er zo kut aan?
Post van Caland was de eerste keer dat ik met die film in aanraking kwamquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:49 schreef Scrummie het volgende:
@:3rr0r doet even interessant omdat overal te lezen was dat het einde zo kut was.
Hij was erg smakelijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van deze 'enge' pizza (ik ben niet zo snel bang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Grotere kut climax dan Usual Suspects is niet mogelijk. Twee uur lang naar een briljante acteur kijken in de grootste hype ooit.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
En dat is best zonde, want je denkt de hele film dat het naar een toffe climax aan het toewerken is. Prima acteerwerk, genoeg geld ingestoken.
Kevin Spacey is een gecancelde lul en de line-up scene is wel grappig gr grquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grotere kut climax dan Usual Suspects is niet mogelijk. Twee uur lang naar een briljante acteur kijken in de grootste hype ooit.
Kevin Spacey is nooit veroordeeld. Misschien wel een eikel. De zeven geiten waren volgens iemand in de slimste mens ook een grappige line up naast Sneeuwitje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kevin Spacey is een gecancellede lul en de line-up scene is wel grappig gr gr
Onterecht gecanceld.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:35 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Kevin Spacey is een gecancelde lul en de line-up scene is wel grappig gr gr
Dat bedoel ik.quote:
Wat een flopdrol ben je toch ook hé.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grotere kut climax dan Usual Suspects is niet mogelijk. Twee uur lang naar een briljante acteur kijken in de grootste hype ooit.
Moet ik hier serieus op in gaan ? Ik zou graag met je discussiëren over film. 30 jaar geabonneerd geweest op de Skoop, m'n favoriete boek is het interview-boek tussen Francois Truffaut en Gerard Jan Hitschcock. Scheld je moeder uit die je na Eraserhead alsnog heeft geworden als tweelingbroer van ET.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een flopdrol ben je toch ook hé.
Samen met Se7en het beste einde van een film
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op in gaan ? Ik zou graag met je discussiëren over film. 30 jaar geabonneerd geweest op de Skoop, m'n favoriete boek is het interview-boek tussen Francois Truffaut en Gerard Jan Hitschcock. Scheld je moeder uit die je na Eraserhead alsnog heeft geworden als tweelingbroer van ET.
Welkom terug!quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is overigens geen doodsbedreiging.
avgquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik ga eens heerlijk genieten van een dikke schnitzel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Val door.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is overigens geen doodsbedreiging.
Lekker bruine bol met rosbief.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tomatensoep gemaaktquote:Op zaterdag 30 december 2023 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is voorlopig m'n laatste scheet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong poept het forum weer onder.
Goh.
In 2000 was ik in St Michielsgestel bij het WK veldrijden. Richard Groenendaal werd ongenaakbaar wereldkampioen veldrijden. Ik heb nooit zo'n vijandig publiek gezien bij een sportwedstrijd. Het was voor de Belgen dicht bij huis, dus massaal. Het gejoel en gescheld van die zelf verklaarde underdogs overstemde het gejuich van de Nederlandse wielerliefhebbers. Het plezier werd vergald.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Zo te lezen wordt er bij chemotherapie geen kalmeringsmiddel als contramedicijn uitgeschreven door meneer de dokter.
Post overgeslagen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 2000 was ik in St Michielsgestel bij het WK veldrijden. Richard Groenendaal werd ongenaakbaar wereldkampioen veldrijden. Ik heb nooit zo'n vijandig publiek gezien bij een sportwedstrijd. Het was voor de Belgen dicht bij huis, dus massaal. Het gejoel en gescheld van die zelf verklaarde underdogs overstemde het gejuich van de Nederlandse wielerliefhebbers. Het plezier werd vergald.
Ik had de "ontmaskering" van de goedmoedige Belg al eerder meegemaakt bij interlands van Oranje en bij popfestivals in België. Het is een stug volk. Geen contact mee te krijgen. Als ze deugen zijn ze briljant of heten Eddy Wallie.
VIDEO'SOp Mathieu van der Poel staat op dit moment geen maat. De wereldkampioen was ook in de wereldbekercross in het Zeeuwse Hulst oppermachtig en boekte daarmee zijn zevende zege op rij sinds zijn rentree in het veld na een prachtig wegseizoen. Een opvallend incident in de slotfase: Van der Poel spuugde naar roepende en gooiende mensen in het publiek. ,,Daar ben ik wel klaar mee.”
Sportredactie 30-12-23, 18:04 Laatste update: 18:06
Van der Poel (28) sloot in Hulst een fantastisch jaar in stijl af. Begin dit jaar werd hij voor de vijfde keer wereldkampioen veldrijden. Op de weg won de alleskunner onder meer de topklassiekers Milaan-San Remo en Parijs-Roubaix én greep hij in Glasgow de wereldtitel.
Lees ook
• Van der Poel kan terugkijken op droomjaar: ‘Ik vind wereldkampioen mooier dan olympisch kampioen’
• Eindejaarscolumn Daan Hakkenberg | De wijze les van Mathieu van der Poel: ja knikken en nee doen
In Hulst bleef het twee rondes spannend. Maar toen Van der Poel de koppositie pakte, was de spanning snel verdwenen. De Nederlander van Alpecin-Deceuninck zag de concurrentie in eigen land pas na de finish terug.
Het was sowieso een succesvolle dag voor de Nederlanders. Op twaalf seconden van de oppermachtige Van der Poel eindigde Joris Nieuwenhuis als tweede, voor Baloise–Trek Lions-ploeggenoten Lars van der Haar en Pim Ronhaar. De Belg Wout van Aert (Jumbo-Visma) viel al vroeg, moest in de achtervolging en werd vijfde.
Tekst loopt door onder de post.
Van der Poel spuugt naar publiek
In de slotfase van de wedstrijd deed zich een opmerkelijk moment voor. Van der Poel spuugde duidelijk naar wat mensen in het publiek. Bij het flashinterview gaf de wereldkampioen uitleg. ,,Het was een stel boeroepers, daar ben ik wel klaar mee”, aldus Van der Poel.
,,Ze waren tijdens opwarming al aan het roepen. Dan kun je beter thuisblijven”, vond Van der Poel. ,,Ik heb het wel gehad met dat boegeroep. Ik ga niet herhalen wat ze zeiden. Op een gegeven moment is het genoeg geweest, ook voor mij.”
'Later op zaterdag ging de discussie door op social mediaplatform X. Van der Poel deelde een bericht van iemand die claimt naast de mensen te hebben gestaan naar wie Van der Poel spuugde: ,,Die Belgische ‘fans’ gooiden urine en bier naar hem. Ik stond naast hen.” Van der Poel bevestigde achteraf dat hij bekers mét inhoud naar zich toe gegooid kreeg. ,,Ik weet niet wat er in die bekers zat, maar als er elke ronde geroepen en gegooid wordt, dan ga je uiteindelijk vanzelf wat terug doen.”'
Herman. Wiens achternaam uit België stamt.
Trusten. FF pissen.
Ja.quote:
quote:In Eerbeek heeft de politie 570 kilo vuurwerk gevonden in een huis. Het overgrote deel daarvan zou zwaar en illegaal zijn. Twee verdachten van 25 en 32 jaar oud zijn aangehouden.
Het vuurwerk lag volgens de politie verspreid door het hele huis, ook in de woonkamer, waar gerookt werd. "Dat moest gewoon kunnen volgens de verdachten", zegt de politie.
Jij hetzelfde gewenst maatquote:Op zondag 31 december 2023 11:57 schreef fetX het volgende:
Alvast een goede jaarwisseling VBL vrienden
quote:
Neem aan dat onze toekomstige minister president daar een stokje voor steektquote:Op zondag 31 december 2023 14:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Straat gekocht.
Als de prijs morgen in het buitenland valt, weet je genoeg.
Ik heb niks gezegdquote:Op zondag 31 december 2023 14:31 schreef Bezsen het volgende:
@:Caland Als ik de hoofdprijs win krijg je van mij 10k als Hatert enjoyer.
Je bent een goede vriendquote:Op zondag 31 december 2023 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jazeker, dan krijg je van mij een pimp abo
Jij ook makkerquote:Op zondag 31 december 2023 16:04 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier mannen en vrouw. Doe voorzichtig vanavond, houd de boel heel en drink genoeg 💪💪
Ik wens jou (ook namens Tong) een hele plezierige avondquote:Op zondag 31 december 2023 16:04 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier mannen en vrouw. Doe voorzichtig vanavond, houd de boel heel en drink genoeg 💪💪
Dat de rest de moord mag stikken.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens jou (ook namens Tong, Hitler, Stalin, Mao, Saddam Hoessein en Poetin) een hele plezierige avond
Wie?quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens jou (ook namens Tong) een hele plezierige avond
Appelbeignets en cocaïne.quote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, en we doen boerenkool
Patatquote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, en we doen boerenkool
neequote:Op zondag 31 december 2023 16:57 schreef T3hTommay het volgende:
Er staat een ban op het aanpassen van quotes toch
Ik ben een megadebiel
Pizzaquote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijke papzak.quote:Op zondag 31 december 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Patat(eet bij m'n moeder)
@:onlogisch
Nooit meer komen.quote:
Ik wens jou hetzelfde maatquote:Op zondag 31 december 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed uiteinde gewenst mensen, ik hou van jullie allemaal.
Veel plezier aan de XTC en een gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 31 december 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed uiteinde gewenst mensen, ik hou van jullie allemaal.
Zit die olifant aan de drugs ja?quote:Op zondag 31 december 2023 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier aan de XTC en een gelukkig nieuwjaar
quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zit die olifant aan de drugs ja?
Dat verklaart veel.
Zo boos altijd... God heeft het toch niet zo gewild, Roland.quote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat sommige users hier meteen de griep krijgen in de 1e week van het nieuwe jaar
Ik ook, die eerste week van januari valt toch geen reet te beleven dus je kan die antistoffen niet snel genoeg binnen hebbenquote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat sommige users hier meteen de griep krijgen in de 1e week van het nieuwe jaar
Die gigantische olifantensnuit is voornamelijk om mee te snuiven.quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat verklaart veel.
quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat verklaart veel.
Bedankt voor de reviewquote:Op maandag 1 januari 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Berlin (Netflix)
6/10
Begint goed maar halverwege zit je naar opeens naar een soort Sky Rojo te kijken. Beetje too much. Einde is dan weer wat beter. Wel is er net iets te goed naar Lupin gekeken. Mist eigenheid en diepgang in de personages. Mand? Tegenvaller maar je kunt hem wel kijken als je niks beters weet.
Boeken lezen we niet.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:07 schreef alpeko het volgende:
Berlin (Netflix)
6/10
Begint goed maar halverwege zit je naar opeens naar een soort Sky Rojo te kijken. Beetje too much. Einde is dan weer wat beter. Wel is er net iets te goed naar Lupin gekeken. Mist eigenheid en diepgang in de personages. Mand? Tegenvaller maar je kunt hem wel kijken als je niks beters weet.
Keurig ritme.quote:Op maandag 1 januari 2024 13:26 schreef 3rr0r het volgende:
Bangbus party in Japan @:RamboDirk
https://twitter.com/Maks_(...)998574395407/video/3
wij gaan gourmettenquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Genot.quote:
Babi kecap, zaterdag al gemaakt.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De eerste van het jaar: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Zoals het hoort.quote:Op maandag 1 januari 2024 17:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GEEN VLEES VAN DE SUPERMAKRT
maar gewoon van een kwaliteitslager
Kip in colaquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip met rijst makkerquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keurig! Prima keuzequote:Op maandag 1 januari 2024 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu Pickwick Autumn Storm.
@:frozen-assassin
Xinomiegodenquote:Voor de concurrentie valt er verder echter weinig te lachen, want de SU7 kan in de duurste uitvoering op papier zo'n 800 kilometer ver rijden en accelereert van 0 naar 100 km/uur in 2,78 seconden. Daarmee laat hij de Tesla Model S en Porsche Taycan Turbo S achter zich. Xiaomi zet ook volop in op snelladen: in 5 minuten zou de auto al 220 extra kilometers kunnen ‘tanken’.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM GM vrienden.
We zijn weer lekker aan het werk.
Mooi is anders met dat T-Ford frontje van Tesla.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/sm(...)v8-motoren~a41cb37c/
[..]
Xinomiegoden
@:GGMM
@:Scrummie
@:Caland
Nee hoor. Nog lekker een weekje vakantie.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM GM vrienden.
We zijn weer lekker aan het werk.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog lekker een weekje vakantie.
Wat ben je toch een geluksvogel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee hoor. Nog lekker een weekje vakantie.
@Jojoortjequote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In het onderwijs is het altijd vakantie.
Jullie moeten elkaar vasthouden.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland oogt wat kribbig.
quote:
Het is echt helemaal dood hé @tong80quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "VBL Slowchat" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
nr / aantal posts / gebruiker
001 4529 onlogisch
002 2807 Pisces29
003 2446 tong80
004 1863 Coco
005 1788 Oriente
006 1766 DombohetOlifantje1
007 1754 GGMM
008 1737 AFCNiels
009 1677 KingRoland
010 1514 Kukelecucktsju10
Had je nou niet nog even die 11 posts kunnen maken?
Is niet alleen zijn schuldquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is echt helemaal dood hé @:tong80
Ben jij op kantoor vandaag? Ik wel, en HET IS EEN RAMP kan ik je vertellen. Tactisch heb ik aardig wat mensen kunnen ontwijken. Maar die verwacht ik volgende week nog wel met 'NOU JA HET MAG NU OOK NOG WEL HÉ'quote:
Nee, ik werk de eerste werkdag van het nieuwe jaar standaard thuisquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij op kantoor vandaag? Ik wel, en HET IS EEN RAMP kan ik je vertellen. Tactisch heb ik aardig wat mensen kunnen ontwijken. Maar die verwacht ik volgende week nog wel met 'NOU JA HET MAG NU OOK NOG WEL HÉ'
Echt walgelijk
Waarom?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik werk de eerste werkdag van het nieuwe jaar standaard thuis
De mijne moet vrijdag. Dan werk ik thuisquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n auto moet APK-gekeurd worden in december, maar dan heb ik nooit tijd.
Oh doe je dat zelf.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n auto moet APK-gekeurd worden in december, maar dan heb ik nooit tijd.
Graag een overzicht van de ondergang per jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is echt helemaal dood hé @:tong80
Nee, maar als die bij de APK staat kan ik hem toch niet gebruiken om naar m'n werk te rijden?quote:
Je kan ook een leenfiets meenemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar als die bij de APK staat kan ik hem toch niet gebruiken om naar m'n werk te rijden?
Eet smakelijk.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag een overzicht van de ondergang per jaar.
quote:
SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze SC kunnen we in elk geval wel opdoeken. Uit dat licht.![]()
Genoeg gedold
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik sabbel nu op een Chupa Chup.![]()
![]()
Ik heb volgens de PostNL APP een pakketje gekregen maar ik heb niks besteld en de afzender is ook niet te googlen.
Afzender: CB/TNT One BtC
Weten de cryptoboys zoals @onlogisch en @Bezsen misschien wat dit is????VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Geen idee maat. Maar ik heb wel een like binnen op Twitter van @JanCees.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb volgens de PostNL APP een pakketje gekregen maar ik heb niks besteld en de afzender is ook niet te googlen.
Weten de cryptoboys zoals @:onlogisch en @:bezsen misschien wat dit is????
Ik ga dus even een feestje vieren.![]()
Iets racistisch gezegd?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Maar ik heb wel een like binnen op Twitter van @JanCees.![]()
Een lamp?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
Weten de cryptoboys zoals @:onlogisch en @:bezsen misschien wat dit is????![]()
Het waren boeken die ik via werk had besteld om mijn budget voor het eind van het jaar op te maken, vergeten.
Jammer, beetje een anticlimax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
een thread over het leven als single vrijwilliger op FOK!?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het iets is waar jij ook nog wel een like voor over hebt!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een thread over het leven als single vrijwilliger op FOK!?![]()
![]()
Ik 0 en mijn vriendin 30. Dus precies 0 euro winst helaas. Sorry maat!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef GGMM het volgende:
GC / En? Ben jij rijker geworden door je ouderjaarsloten?
@:caland waar blijft m'n pimp abo??
Blijven doneren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)eiwitrijke-productenquote:NVWA: veel misleiding bij eiwitrepen en andere eiwitrijke producten
Onder de "ernstig misleidende" producten zijn bijvoorbeeld de proteïnechips van Body & Fit. Op de website worden volgens de NVWA positieve effecten voor de gezondheid gesuggereerd, zonder wetenschappelijk bewijs. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om de claim: "Eiwitdieet? Afslanken? Een lekker tussendoortje, maar toch verantwoord afvallen? Het kan!"![]()
Misleiding bij eten, wat gek zeg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)eiwitrijke-productenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Er zat ook nog een partij bij die @tong80 wilde overhalen snacks bij hen te kopen.quote:Claims moeten volgens Europese regelgeving concreet en wetenschappelijk onderbouwd zijn. Daarnaast mogen er geen beweringen worden gedaan over het voorkomen, behandelen of genezen van een ziekte.quote:Ook de tussendoortjes van Innopastry zijn volgens de NVWA ernstig misleidend. Op de website stond de tekst: "Uit onderzoek blijkt dat patiënten met meer spiermassa beter in staat zijn om bijvoorbeeld zware chemokuren of bestralingen te doorstaan." Dit is een medische claim, schrijft de NVWA, en die zijn verboden bij levensmiddelen. Innopastry heeft de tekst inmiddels aangepast.![]()
Tsja, wat is dan de definitie eiwitrijk. Dat zie je ook op producten staan waar 2g eiwitten per 100g in zit ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat daar wel streng op wordt gecontroleerd.
Over die medische claims wel eens verder.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
@Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is het hier al PIKDONKER en de roverheid doet NIETS.![]()
Voor je het weet krijg je ongecontroleerde celdeling hè maat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat daar wel streng op wordt gecontroleerd.Yea, she's on crack.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt wel veel gepost zeg.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Jij bent echt een smeerkees.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
KBRWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).quote:![]()
Pasta met kip en een beetje tomato frito.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).![]()
Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is bij jou de teleurstelling als je leest dat @Drizzt er een plakje kaas overheen flikkert?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pasta met kip en een beetje tomato frito.![]()
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is bij jou de teleurstelling als je leest dat @:Drizzt er een plakje kaas overheen flikkert?![]()
God beloont mensen die zich netjes gedragenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef KingRoland het volgende:
50 euro gewonnen met die krasloten van nieuwjaar trouwensGefeliciteerd met je prijs!
(caland had niks gewonnen)![]()
Dankjewel Renequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
God beloont mensen die zich netjes gedragenGefeliciteerd met je prijs!
(caland had niks gewonnen)graag op anoniem![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
God beloont mensen die zich netjes gedragenGefeliciteerd met je prijs!
(caland had niks gewonnen)quote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat sommige users hier meteen de griep krijgen in de 1e week van het nieuwe jaar![]()
![]()
Fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben blij even je stem te horen.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Mooi Edgar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM GM
Storm Henk overleefd.
Goeiemorgen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dit.quote:
Geen permban.
M'n crisis was al snel over.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Oh ja, nog de beste wensen.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM GM
Storm Henk overleefd.![]()
![]()
Ach hij heeft weer een fopstraf gekregen na zijn meltdown. Raar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Ook God heeft @:tong80 in genade genomenU MAD?![]()
Jij hebt ook bijna een jubileum te pakken hé.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach hij heeft weer een fopstraf gekregen na zijn meltdown. Raar.![]()
Ik huur een zaaltje af bij de 1000 inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:27 schreef onlogisch het volgende:
Jij hebt ook bijna een jubileum te pakken hé.U MAD?![]()
Preventieve nieuwjaarsban. Niks nieuws onder de maan.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:05 schreef KingRoland het volgende:
Ook God heeft @:tong80 in genade genomenYea, she's on crack.![]()
![]()
FOK!vriendjes van gebruiker "onlogisch" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
nr / aantal keer gebruiker gequoot / aantal door gebruiker gequoot / gebruiker
001 652 664 Pisces29
002 385 352 Coco
003 354 317 Caland
004 278 296 Scrummie
005 269 188 GGMM
Forumgebruikster @Pisces29 en ik hebben een zéér goede band met elkaarVerder bestaat mijn top 5 uit louter goede vrienden
![]()
![]()
Wie is die vijfde goede vriend dan?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes van gebruiker "onlogisch" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
001 652 664 Pisces29
002 385 352 Coco
003 354 317 Caland
004 278 296 Scrummie
005 269 188 GGMM
Forumgebruikster @:pisces29 en ik hebben een zéér goede band met elkaarVerder bestaat mijn top 5 uit louter goede vrienden
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
![]()
FOK!vriendjes van gebruiker "GGMM" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
001 363 312 Coco
002 329 489 DombohetOlifantje1
003 188 269 onlogisch
004 176 294 tong80
005 165 203 Scrummie
006 149 153 Caland
Mijn top 5 bestaat ook uit zeer goede vrienden![]()
![]()
Hoe doe je dit?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:57 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes van gebruiker "GGMM" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
001 363 312 Coco
003 188 269 onlogisch
004 176 294 tong80
005 165 203 Scrummie
006 149 153 Caland
Mijn top 5 bestaat ook uit zeer goede vriendenYea, she's on crack.![]()
@DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:57 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ] FOK!vriendjes van gebruiker "GGMM" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
001 363 312 Coco
003 188 269 onlogisch
004 176 294 tong80
005 165 203 Scrummie
006 149 153 Caland
Mijn top 5 bestaat ook uit zeer goede vrienden
Wees er maar blij mee![]()
![]()
Ik ga naar de site die je FOK-vriendjes laat zien en dan druk ik gewoon op Ctrl+C (kopiëren) en dan ga ik naar de SC en druk ik Ctrl+V in (plakken)quote:![]()
@tong80 maar die mag ik nooit vriend noemenquote:Op woensdag 3 januari 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie is die vijfde goede vriend dan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga naar de site die je FOK-vriendjes laat zien en dan druk ik gewoon op Ctrl+C (kopiëren) en dan ga ik naar de SC en druk ik Ctrl+V in (plakken)
Yea, she's on crack.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Dombohetolifantje1
Wees er maar blij meeFOK!vriendjes van gebruiker "DombohetOlifantje1" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
001 978 800 Coco
002 532 589 GurneyIsBestOke
003 521 591 Nova
004 489 329 GGMM
005 262 236 fetX
Dombo heeft een chatbot tussen z'n beste vrienden staan.
Goh.![]()
Dit zegt écht heel veel over Dombo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] FOK!vriendjes van gebruiker "DombohetOlifantje1" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
001 978 800 Coco
002 532 589 GurneyIsBestOke
003 521 591 Nova
004 489 329 GGMM
005 262 236 fetX
Dombo heeft een chatbot tussen z'n beste vrienden staan.
Goh.Yea, she's on crack.![]()
![]()
FOK!vriendjes van gebruiker "Scrummie" van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
001 296 278 onlogisch
002 294 215 Caland
003 211 192 Coco
004 203 165 GGMM
005 171 296 GurneyIsBestOke
Forum Opties Forumhop: Hop naar: