Vuurwerk groupie gespot. Op het moment dat jij zit te klungelen op straat met dat kinderspeelgoed genaamd vuurwerk. Op datzelfde moment zit ik in de keet met een beugel in mijn hand en een deerne op de knie.quote:
Volgend jaar hoop ik op hetzelfde makkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vuurwerk groupie gespot. Op het moment dat jij zit te klungelen op straat met dat kinderspeelgoed genaamd vuurwerk. Op datzelfde moment zit ik in de keet met een beugel in mijn hand en een deerne op de knie.
2024 wordt sowieso de bom.quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Volgend jaar hoop ik op hetzelfde makker
#goals
quote:Op vrijdag 29 december 2023 16:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
2024 wordt sowieso de bom.
2024 wordt sowieso jouw jaar maatje.
Soep met pizza #viesdikquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Knap dat je tussen alle verplichte etentjes en ongezonde bijeenkomsten toch nog tijd vindt om zelf ook bagger naar binnen te werkenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta Pestoquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knap dat je tussen alle verplichte etentjes en ongezonde bijeenkomsten toch nog tijd vindt om zelf ook bagger naar binnen te werken
Rijst met kip en sperzieboontjes.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
voor mij tosti's. Ik ben de koelkast aan het leegmaken want moet deze ontdooienquote:Op vrijdag 29 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet nog niet. Denk een enge pizza.quote:Op vrijdag 29 december 2023 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Graag pics van deze 'enge' pizza (ik ben niet zo snel bang)quote:Op vrijdag 29 december 2023 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet nog niet. Denk een enge pizza.
Ik alleen voor tingquote:Op vrijdag 29 december 2023 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag pics van deze 'enge' pizza (ik ben niet zo snel bang)
Welkom terug maatquote:Op vrijdag 29 december 2023 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie hebben mij gemist zie ik. Bedankt voor alle steunbetuigingen, likes en natuurlijk mentions!
Ik heb jullie ook gemist hoor. (behalve GGMM dat is een ongelofelijke slapjanus)
Bedankt voor je steun! Dat vond ik ook belachelijk, een aanname plaatsen bij een betekenis van een post! Dat blijft heel opmerkelijk!quote:Op vrijdag 29 december 2023 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom terug maatIk vond het belachelijk dat je geband was en ik heb hard voor je terugkomst gevochten!
Das kut maat. Ik 1 minuut geleden nog.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Graag. Ik heb al te lang niet meer geknuffeld.
Jaja, ik ga al kijken naar een kat.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das kut maat. Ik 1 minuut geleden nog.
Oh ja die ook maar dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jaja, ik ga al kijken naar een kat.
Zo zeg wat ben je hard.quote:Op vrijdag 29 december 2023 20:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja die ook maar dat bedoelde ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |