Lasagne Verdequote:Op donderdag 28 december 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@CocoYea, she's on crack.
Precies zo mag @KingRoland alvast een Ajax-ui voor hem gaan uitzoeken.quote:Op donderdag 28 december 2023 19:15 schreef onlogisch het volgende:
Iedereen lacht in zijn vuistje om @:Dombohetolifantje1
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax ui naar keuze van @:KingRoland tot einde seizoen.
https://nos.nl/video/2503(...)en-weegschaal-bij-mequote:Nederlanders in Duitsland in de rij voor vuurwerk: 'Heb geen weegschaal bij me'
Vandaag startte de verkoop van vuurwerk in Nederland, maar ook in Duitsland. Vanwege de minder strenge regels en de lagere prijs trekken veel Nederlanders de grens over om hun pijlen en potten aan te schaffen.
Het arsenaal is weer binnen ouwe reus, in Ruinen ook nog een potje gehaald maar die werd wel afgewogen door de winkelier, was wel 6 kilo! (25 max toegestaan) dus dat scheelde niets!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:48 schreef 3rr0r het volgende:
@:R-woud93 gespot
[..]
https://nos.nl/video/2503(...)en-weegschaal-bij-me
quote:Op donderdag 28 december 2023 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het arsenaal is weer binnen ouwe reus, in Ruinen ook nog een potje gehaald maar die werd wel afgewogen door de winkelier, was wel 6 kilo! (25 max toegestaan) dus dat scheelde niets!
Morgen de laatste winkel en ik ben compleetquote:
En dan verzorg jij de show voor de hele familie?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen de laatste winkel en ik ben compleet
De hele straat wacht tot ik klaar ben.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan verzorg jij de show voor de hele familie?
Nou maar hopen dat de regen en harde wind het niet verpesten.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De hele straat wacht tot ik klaar ben.
Wind overleef ik hier in het binnenland wel, regen is wel een dingetje ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat de regen en harde wind het niet verpesten.
stelling verworpenquote:Op vrijdag 29 december 2023 07:34 schreef RamboDirk het volgende:
Volwassen mannen die vuurwerk afsteken hebben zonder uitzondering een micropenis.
Hij heeft een cookie banner gemaakt waar je cookies van 1000 partijen ofzo kan uitzetten als je die wil weigerenquote:Op vrijdag 29 december 2023 11:38 schreef vrijgevochten het volgende:
Bad Request
Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field exceeds server limit.|
Wat is dit @:danny
ik kan niet eens op die vunzige afbeeldingen onderaan de pagina klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |