Jij bent echt een smeerkees.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Pasta met kip en een beetje tomato frito.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is bij jou de teleurstelling als je leest dat @Drizzt er een plakje kaas overheen flikkert?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pasta met kip en een beetje tomato frito.
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe groot is bij jou de teleurstelling als je leest dat @:Drizzt er een plakje kaas overheen flikkert?
God beloont mensen die zich netjes gedragenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef KingRoland het volgende:
50 euro gewonnen met die krasloten van nieuwjaar trouwens
Dankjewel Renequote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
God beloont mensen die zich netjes gedragenGefeliciteerd met je prijs!
(caland had niks gewonnen)
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
God beloont mensen die zich netjes gedragenGefeliciteerd met je prijs!
(caland had niks gewonnen)
quote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat sommige users hier meteen de griep krijgen in de 1e week van het nieuwe jaar
Fijn om te lezen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik ben blij even je stem te horen.
Mooi Edgar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 07:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM GM
Storm Henk overleefd.
Dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |