abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2023 @ 17:47:21 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_211842950
2023......

De PVV van Geert Wilders wint de verkiezingen. Natuurrampen vieren bot. Ligt aan Berend Botje. De klimaatwetenschappers zijn wappies. Evenals iedereen die niet rechts denkt. De Crompouce is nieuwsfeit van het jaar. Ajax stond, onder leiding van een hockey coach en een Duitse scout, na 8 wedstrijden laatste in de Eredivisie. Noa Vahle is Nederlands bekendste voetbaljournalist. René van der Gijp verbetert het record hinniken van Salinero.

De Nederlandse inzending van het Eurovisie Songfestival is een duo dat elkaar niet kent, nooit live heeft gezongen en niet weet dat het koeienuier i.p.v. koeieuier is. Desondanks het niet klinkert.
Angela de Jong heeft meer macht dan het kijkcijferkastje. Het kijkcijferkastje wordt daarom afgeschaft. Tina Nijkamp neemt de functie van kijkgeld over, en zet iedere zwartkijker te kijk. Gordon neemt afscheid van alles en iedereen. Alles neemt wraak en zet zijn spiegelbeeld te kijk.
Een Turkse dictator kan het lidmaatschap van Zweden in de NAVO tegenhouden. De anarchist, de man die het Capitool met geweld aanviel, de Amerikaanse verkiezingen in twijfel trekt stelt zich kandidaat voor de Republikeinen.

Peter Gilles is groter dan zijn ego. Zijn zoon Mark probeert hem te overschaduwen. Echter stond Ruud in de weg als sympathieke persoonlijkheid. SBS dondert het niks. Geld is geld. Ontmaskeren laten ze aan Irene van der Laar over. Het IQ van 84. Het onnozele ding, dat drie ronden van De Slimste Mens overleefde.

De VVD lijdt aan collectief geheugenverlies. Een derderangs boerin Koekkoek staat aan kop van de peilingen een overspannen autist weet zonder iets te zeggen haar te overtreffen. Je bent een BN'r als je aan Bed and Breakfast mee hebt gedaan. Als Boer een vrouw zoekt. Of als domste uit een kwis komt. Daarna mag je op een eiland naar Momfert de mol zoeken.

Koot en Bie zijn 20 jaar te vroeg gestopt. De Fabeltjeskrant lijkt nooit geschreven.

Herman. Proost......

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211843117
Minder TV kijken in 2024 als je je er zo aan ergert
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2023 @ 18:14:29 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_211843414
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 december 2023 17:55 schreef Evangelion het volgende:
Minder TV kijken in 2024 als je je er zo aan ergert
Wat hebben Erdogan, Wilders, Poetin, crompouce de VVD en Ajax met tv te maken :?

Ik blaime het medium niet. Lazen maar meer mensen beter en meer. Realiseer me nu dat ik de achteruitgang in begrijpend lezen ben vergeten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211844156
Je zou denken(hopen) dat het in 2024 wel beter zal worden. Toch?? :{
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 december 2023 @ 19:02:51 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_211844421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:50 schreef Seeburg54 het volgende:
Je zou denken(hopen) dat het in 2024 wel beter zal worden. Toch?? :{
Beter :?

Ik heb niks te klagen. Kindjes in de Oekraïne en Gaza met prostaat kanker hebben pas honger.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')