SPOILER: StemtipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer?
Maandag 25 december 0:00 beginnen we, zondag 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody. Tenminste, dat kan toch haast niet fout?
Vanaf wanneer stemmen?
Vanaf vrijdag 1 december.
Staat ie in de top 2000?
11 december is gifjesdag ofzo. Heerlijk.
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2023, inclusief statistieken
De FOK! 2000:
Wie weet is er weer een vrijwilliger die onze lijstjes gaat optellen
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Frank van ‘t Hof
04.00 – 06.00 uur Desiree van der Heiden
06.00 – 08.00 uur Paul Rabbering
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Gijs Staverman
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 – 22.00 uur Emmely de Wilt
22.00 – 00.00 uur Morad El Ouakili
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
Kabelfrequenties in de verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk. Nu eindelijk in HD
Nederland 3 NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Etalagekanalen
Bij je provider is vast een kanalengids. Je moet NPO 1 extra of de zender van de maand hebben vermoedelijk.
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heen
Topicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021
Topicreeks: Top 2000 Editie 2022
De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2023
@peaceman stelde samen: FOK!2000 2022
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-![]()
Vind dit nummer altijd een beetje klinken als de alternatieve versie van ThrillerOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Nieuwsgierig nu welquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken een FOK!'ster (nee, ik noem geen namen) die niet bejaard was, niet van een concert afkomstig was en toch een tamelijk 'unieke geur' bij zich droeg...![]()
![]()
Ik vind dit nummer beterquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:52 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit nummer altijd een beetje klinken als de alternatieve versie van Thriller
-XOXO-![]()
quote:quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Blij om te zien dat deze man nog altijd goed vertegenwoordigd is in de lijst
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Nee en gaan we ook niet doen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Koen66 het volgende:
MJ is ook nooit definitief gecancelt toch
Make love, not war ☮![]()
En terechtquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Koen66 het volgende:
MJ is ook nooit definitief gecancelt toch![]()
ik zal de boodschap voorzichtig doorgevenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Vind MJ bijna nooit leuk. Deze kan ik wel waarderen
En Give into meI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Beter wel, maar Thriller is leukerquote:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik zal de boodschap voorzichtig doorgeven![]()
![]()
wmb ook niet, maar je weet maar nooit in deze wereld van cancelcultuurquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jammer dat hij dood is dan kun je de grap, "heb je gehoord dat micheal jackson weer bij elkaar komt" niet meer makenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Koen66 het volgende:
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Uncancellablequote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Koen66 het volgende:
-XOXO-![]()
Broekje uit genotquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de King Of Pop naar Prince...
Nee Michael afblijven![]()
Gelukkig voormalkig stemplaat van de overleden Don Henley in de auto meegepikt
En DD van MJ (Zo doe ik ook eens aan afkortingen) is leukUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Als dat zou gebeuren kunnen we de lijst beter opdoeken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Koen66 het volgende:
MJ is ook nooit definitief gecancelt tochAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zeg nooit, nooit he? Ze zijn best ver om van simpele DNA weer een levend wezen te makenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jammer dat hij dood is dan kun je de grap, "heb je gehoord dat micheal jackson weer bij elkaar komt" niet meer makenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Overleden ?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig voormalkig stemplaat van de overleden Don Henley in de auto meegepikt
En DD van MJ (Zo doe ik ook eens aan afkortingen) is leuk![]()
![]()
You either die a hero or live long enough to see yourself become te villainquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Koen66 het volgende:
MJ is ook nooit definitief gecancelt tochOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Na 10:00:
684 One More Light Linkin Park
683 I See Fire Ed Sheeran
682 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd
681 Bliss Muse
680 I Say A Little Prayer Aretha Franklin
679 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone
678 Holding Back The Years Simply Red
677 Hammer To Fall Queen
676 Twee Motten Dorus
675 Sometimes It Snows In April Prince & The Revolution
674 Mrs. Robinson Simon & Garfunkel![]()
reeds behandeld en tevens reeds besproken...quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig voormalkig stemplaat van de overleden Don Henley in de auto meegepiktI love music |Ajax forever
Ik had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het doet me pijn je dit te moeten melden: is reeds behandeld.![]()
die Engelse presentator is toch redelijk na z'n dood gecanceltquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
You either die a hero or live long enough to see yourself become te villainSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is waar.... Gquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wmb ook niet, maar je weet maar nooit in deze wereld van cancelcultuur
Is bizar soms.Make love, not war ☮![]()
Voedingsvoorlichting
Weet je wat jij zou moeten doen, schultenbrau
Ik zie een nieuwe carriere!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
684 One More Light Linkin Park![]()
683 I See Fire Ed Sheeran![]()
682 Sweet Home Alabama Lynyrd Skynyrd![]()
681 Bliss Muse![]()
680 I Say A Little Prayer Aretha Franklin![]()
679 Once Upon A Time In The West Ennio Morricone![]()
678 Holding Back The Years Simply Red![]()
677 Hammer To Fall Queen![]()
676 Twee Motten Dorus![]()
675 Sometimes It Snows In April Prince & The Revolution![]()
674 Mrs. Robinson Simon & Garfunkel
I love music |Ajax forever
Maar krijg hem daarna maar weer zoals micheal daar moet je wel wat jeugdtrauma's en heel veer chirurgie voor toepassenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit he? Ze zijn best ver om van simpele DNA weer een levend wezen te maken
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Het zou me enorm tegenvallen als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
reeds behandeld en tevens reeds besproken...Un dann rettet kein Kavallerie,
die van mij zijn wel iets ouder maar geen Tiktok account types afaikquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:56 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
TikTok hype
Dit weet ik alleen omdat ik kinderen hebSame shit, different day
SC hopper present![]()
Bijna alles kan gereconstrueerd wordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar krijg hem daarna maar weer zoals micheal daar moet je wel wat jeugdtrauma's en heel veer chirurgie voor toepassenTrotste mama van Ambar
ja we moeten zijn dood wel blijven herinneren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou me enorm tegenvallen als dat niet zo was.I love music |Ajax forever
ik ga maar weer doen wat ik hoor te doen, werken ofzoquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jouw opvoeding is wel wat beter geslaagd danquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die van mij zijn wel iets ouder maar geen Tiktok account types afaik![]()
Wel zielig voor de kinderenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna alles kan gereconstrueerd wordenEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
dat zou ik niet durven bewerenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:58 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Jouw opvoeding is wel wat beter geslaagd dan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Tja alles voor wat goed liedjes toch?quote:Trotste mama van Ambar
Je bent niet ziek genoeg om je ziek te melden? Of gaat het vandaag weer wat beter?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga maar weer doen wat ik hoor te doen, werken ofzoMake love, not war ☮![]()
die dokter van hem was toch ook RIP? Die z'n neus verklootte etcquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna alles kan gereconstrueerd wordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
De enige artiest die echt gecanceld is, is R Kelly volgens mij.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:53 schreef Koen66 het volgende:
MJ is ook nooit definitief gecancelt tochNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Tja vakantie hierquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga maar weer doen wat ik hoor te doen, werken ofzo
Robert Moog died for our synths![]()
En Gary Glitter. Verder niet inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De enige artiest die echt gecanceld is, is R Kelly volgens mij.All Day I Dream About Stemlijsten![]()
ik werk vanuit huis, collega's gemeldt dat ik me kut voel en niet al teveel uitvoerquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent niet ziek genoeg om je ziek te melden? Of gaat het vandaag weer wat beter?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dus, kunnen we toch ook weer tot leven wekken?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die dokter van hem was toch ook RIP? Die z'n neus verklootte etcTrotste mama van Ambar
Ik zag het Tiktok filmpje voorbij komen bij a gogo, anders had ik het niet gezien. Maar ik vond het filmpje wel leuk.Make love, not war ☮![]()
Ow dat is prima.te doen danquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werk vanuit huis, collega's gemeldt dat ik me kut voel en niet al teveel uitvoer
Wat is dit nou weerquote:
Op 't randje en erover.
Ik heb maar gewoon vrij genomen, hoef ik niet net te doen alsof ik aan het werk benquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik werk vanuit huis, collega's gemeldt dat ik me kut voel en niet al teveel uitvoer
_____
we kunnen MJ ook klonen en naar Turkije sturen voor wat operaties, daar schijnt het ook redelijk vaak te falenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus, kunnen we toch ook weer tot leven wekken?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik heb het vakkundig ontweken vooralsnog.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zag het Tiktok filmpje voorbij komen bij a gogo, anders had ik het niet gezien. Maar ik vond het filmpje wel leuk.
Mijn dochter van 9 kende het wel zei ze net![]()
Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we kunnen MJ ook klonen en naar Turkije sturen voor wat operaties, daar schijnt het ook redelijk vaak te falenTrotste mama van Ambar
ik ben aan het Fokken en roep af en toe iets in Teams chatquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon vrij genomen, hoef ik niet net te doen alsof ik aan het werk ben
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik wil even een klacht indienen over het gebruik van het woord "cancellen" bij mensen.
Je kan iets cancellen. Een evenement, een actie, dat soort dingen. "Iemand cancellen" bestaat niet, grammaticaal volledige onzin. Achterlijk. Idioot. Debiel. Dom.
Dus dat.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dat zou mijn dag ook zijn geweest denk ik, maar nu kan ik straks ook gewoon even een paar uurtjes aan de wandelquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben aan het Fokken en roep af en toe iets in Teams chat
_____
Op 't randje en erover.
Ik cancel deze postquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:03 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even een klacht indienen over het gebruik van het woord "cancellen" bij mensen.
Je kan iets cancellen. Een evenement, een actie, dat soort dingen. "Iemand cancellen" bestaat niet, grammaticaal volledige onzin. Achterlijk. Idioot. Debiel. Dom.
Dus dat.Trotste mama van Ambar
later nog wel ff wat appelbeignets scoren, die had mevr Koen iets te vroeg gekocht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja nee dat kan dus ook niet. Ik zou het posten hebben kunenn cancellen. Dat wel.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Zo kun je de kerstkilo's ook noemenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Al besprokenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee dat kan dus ook niet. Ik zou het posten hebben kunenn cancellen. Dat wel.Trotste mama van Ambar
nu denk ik weer aan Bassie en die was gisteren al langsgekomenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee dat kan dus ook niet. Ik zou het posten hebben kunenn cancellen. Dat wel.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Noem je mij nu dikquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo kun je de kerstkilo's ook noemen
Trotste mama van Ambar
#metooquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik maak de 31e heul veel oliebollen
Zal wel foto sturen hierSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik zou niet durvenquote:
_____
Flikkers flikkers[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Feestjes? Wat is dat?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik dacht die komt ze wel even uitdelenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik maak de 31e heul veel oliebollen
Zal wel foto sturen hier
Op 't randje en erover.
Postuum Chester plaatjeOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
heeft iemand nog nachtmerries gehad van de plaaggeest?I love music |Ajax forever
skipEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Waar woont jouw huisquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik dacht die komt ze wel even uitdelen![]()
Tubular Bells was vannacht al toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:05 schreef peaceman het volgende:
heeft iemand nog nachtmerries gehad van de plaaggeest?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Wat ordinair.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Jaja waar het hart vol van is...quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Er is op gestemdquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DABquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
ja daarom de vraagquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tubular Bells was vannacht al toch?I love music |Ajax forever
Wat is dat dan weerUn dann rettet kein Kavallerie,
Tekst wel mooi, de rest, ja, niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit lijkt wel ColdplayUn dann rettet kein Kavallerie,
Tijd voor de 2e barre tocht naar de koffieautomaat. Nog meer liefhebbers?Trotste mama van Ambar
Nee, omdat ik het net getypt heb natuurlijkquote:
Gaan die politieagenten ook een pilsje atten in het café?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Net ervoor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tubular Bells was vannacht al toch?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Gaat er nog iets gebeuren in dit nummer?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
oeh nicequote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor de 2e barre tocht naar de koffieautomaat. Nog meer liefhebbers?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hoe moeten we het dan noemen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:03 schreef Zorro het volgende:
Dus dat.Make love, not war ☮![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het net getypt heb natuurlijk
_____
Trouwens onbegrijpelijk dat die Oldfield Tubular Bells heeft én Moonlight Shadow. Kan het contract nog groter?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tubular Bells was vannacht al toch?![]()
quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
hij gaat dood...quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Gaat er nog iets gebeuren in dit nummer?I love music |Ajax forever
Ik hoor alleen maar wobwobwobwobwobwobwobwobwobwobwobwobEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Mogguh
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Thee graag.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor de 2e barre tocht naar de koffieautomaat. Nog meer liefhebbers?Make love, not war ☮![]()
Dat geeft deze tekst wel wat meer impact jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:08 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Staat er alleen maar in omdat ie dood is hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
what has been heardquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef alopio het volgende:
Ik hoor alleen maar flikkers flikkers?
Beetje ordinair
Same shit, different day
SC hopper present![]()
BegrafenisplaatjeOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Stelling: Linkin Park is overratedI love music |Ajax forever
Meteen een slaapliedje?
Al besprokenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef alopio het volgende:
Ik hoor alleen maar flikkers flikkers?
Beetje ordinair[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben al geen LPfan maar dit is werkelijk slécht hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geeft deze tekst wel wat meer impact ja![]()
Koentjuhquote:
Ik weet pas sinds deze post dat dit linkin park is. Antwoord is dus ja.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Over overrated gesproken
_____
Als je vuur ziet moet je de brandweer bellen ipv gaan zingen, koekwausLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Staat ie buiten?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Tijd voor de 2e barre tocht naar de koffieautomaat. Nog meer liefhebbers?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Krokettenquote:
Ah een hobbit die Listen To Your Heart speelt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat wel, maar ik mis de connectiequote:
_____
Hey daar kom ed sheeranEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Edje kroketje > krokettenquote:
En dan vonden jullie net die van LP slaapverwekkend
_____
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
100% eens maar deze vind ik fijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:10 schreef Spaulding het volgende:
Ed Sheeran is echt de meest overschatte artiest van de laatste paar jaar.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
En dan vonden jullie net die van LP slaapverwekkend
Ik vind hier geen Sheeran.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat zeg ik, ed kroketquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik mis de connectie"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik heb gisteren nog kroketten op, komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
1 decaf a.u.b.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Automaat maar meegenomen naar FOK!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja nu is het wel weer klaar hoor, nummer duurt 4 minuten te langOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
I See Fire en Kroketten? Rachel Hazes aanwezig?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
DAt is op zich dan wel een goede vraag. Kan er zo geen woord voor bedenken. Negeren, uitsluiten, zoietsquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik heb nu ook trek in een kroketquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog kroketten op, komt wel dichtbij zo
Dat krijg je als je jezelf uithongert, kun je alleen nog maar aan eten denkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu ook trek in een kroketOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Morgen binnenkomers
Un dann rettet kein Kavallerie,
Lynyrd Skynyrd
_____
Ik heb vannacht al een appeltje en 3 knäckebrödjes met pindakaas gegetenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat krijg je als je jezelf uithongert, kun je alleen nog maar aan eten denken
The Hobbit films hoef je niet te kijken
Uitmelk computertroepLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Origineel van Kut Rock[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Ik dacht ook aan negeren maar uitsluiten is dan misschien beter.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
DAt is op zich dan wel een goede vraag. Kan er zo geen woord voor bedenken. Negeren, uitsluiten, zoietsMake love, not war ☮![]()
met dit nummer ben ik wel klaar, maar dit nummer helaas niet met mijI love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al een appeltje en 3 knäckebrödjes met pindakaas gegeten
_____
Hehe, eindelijk weer wat leuks!
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Lynyrd Skynyrd
Dit komt vast niet door een DAB van Gary Rossington. Dan had het wel hoger gestaan.Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit nummer haalt het natuurlijk in de verste verte niet bij Free BirdOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
hier is het nog veel te vroeg voor johquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
DAt is op zich dan wel een goede vraag. Kan er zo geen woord voor bedenken. Negeren, uitsluiten, zoietsI love music |Ajax forever
negeren, woord om verkeerd te lezenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan negeren maar uitsluiten is dan misschien beter.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mooi moment om thee te zetten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:15 schreef peaceman het volgende:
met dit nummer ben ik wel klaar, maar dit nummer helaas niet met mij
Daar heb ik geen antwoord op. Want dat is zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
hier is het nog veel te vroeg voor johUn dann rettet kein Kavallerie,
En Simple Man, maar toch blijft ie leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:15 schreef LTVDK het volgende:
Dit nummer haalt het natuurlijk in de verste verte niet bij Free BirdAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Maar Kid Rock mag niet meer toch? Die hebben we toch geannuleert?Trotste mama van Ambar
-1000quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:15 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind de versie van Kid Rock ook leukI love music |Ajax forever
Was vantevoren gewaarschuwd dat als die bacteriën afsterven ze allerlei nare stofjes uitscheiden en dat je daar last van kan krijgenquote:
Daar was niets aan gelogen
Alsnog ruim 27 uur volgehouden, en het niet eten zelf was het probleem niet
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
negeren, woord om verkeerd te lezenMake love, not war ☮![]()
ow wat heeft ie gedaan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar Kid Rock mag niet meer toch? Die hebben we toch geannuleert?Same shit, different day
SC hopper present![]()
muziek gemaakt. reden genoegquote:I love music |Ajax forever
Thuis zweten
that will be the dayquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jouw taak deze vakantie... Ik wil je niet voor de voeten lopen.
![]()
We hebben wat mij betreft de piek van de top 2000 alweer gehad, nu wordt de muziek langzaam steeds generieker.
![]()
Eens, maar volgens n00bie is vandaag nog wel heel leuk. Ik hoop nog op wel wat nummers die je niet vaak hoort vandaag. Zoals Dorus.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef zorro28 het volgende:
We hebben wat mij betreft de piek van de top 2000 alweer gehad, nu wordt de muziek langzaam steeds generieker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
11:00-12:00 ff werken, daarna ff lunchen en naar de supermarktSame shit, different day
SC hopper present![]()
de klemtoon op Ne ipv Gequote:Op vrijdag 29 december 2023 10:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al heb ik geen idee hoe je dat zou moeten doenMake love, not war ☮![]()
Wat was voor jou de piek?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef zorro28 het volgende:
Oôs Joôs?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Wat doe je?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar volgens n00bie is vandaag nog wel heel leuk. Ik hoop nog op wel wat nummers die je niet vaak hoort vandaag. Zoals Dorus.
En ff pissen tussendoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef Koen66 het volgende:
11:00-12:00 ff werken, daarna ff lunchen en naar de supermarkt
Robert Moog died for our synths![]()
Zweet home?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Je bedoelt meer Suzan & Freek, Blof, Coldplay, Marco B en dat soort dingen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef zorro28 het volgende:
Un dann rettet kein Kavallerie,
eh gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:19 schreef CindieY het volgende:
Ik win zojuist sokken van de NS in de NS WintercityI love music |Ajax forever
Oude Muse GOD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoor dat het Muse is maar het nummer ken ik nog niet?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
3. Eagles -Hotel Californiaquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:18 schreef zorro28 het volgende:
7.Pearl Jam -Black
11. Pink Floyd -Wish You Were Here
17. Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
20. Dire Straits -Sultans Of Swing
24.David Bowie -Heroes (Albumversie)
28. AC/DC -Thunderstruck
29.Meat Loaf -Paradise By The Dashboard Light (Albumversie)
30. The Cure -A Forest
35. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
49. Metallica - Enter Sandman
52. Phil Collins - In The Air Tonight (Albumversie)
101. Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
106. The Rolling Stones - Gimme Shelter
152. Animals - House Of The Rising Sun
160. Falco - Jeanny
184. Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
199. ABBA - Lay All Your Love On Me
237. Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
244. The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
259. Led Zeppelin - Whole Lotta Love (Albumversie)
275. Normaal - Deurdonderen (Live)
341. Cuby & the Blizzards - Window Of My Eyes
349. Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
536. De Staat - Witch Doctor
548. Robbie Williams - Feel (Albumversie)
720. Talk Talk - Such A Shame
897. Ram Jam - Black Betty (Albumversie)
908. The Killers - Human
909. Whitesnake - Here I Go Again
1183. Clouseau - Daar Gaat Ze
1515. Vandenberg - Burning Heart
1908. Golden Earring- The Devil Made Me Do It
1987. Diesel - Dausolito Summernight
Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:
Creedence Clearwater Revival - Green River
Oneens.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dit nummer zit ook weer in een vrije val[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik schakel direct inquote:
Op 't randje en erover.
Ohnee ik ken deze wel, ergens vaag"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh ik dacht al even..quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik zal nooit begrijpen wat er leuk is aan die doodzenuwachtige muziek van MuseUn dann rettet kein Kavallerie,
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook Muse krabt daar waar alleen muziek kan krabbenTrotste mama van Ambar
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Sommigen vinden het eng om populaire platen goed te vinden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
3. Eagles -Hotel California
7.Pearl Jam -Black
11. Pink Floyd -Wish You Were Here
17. Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
20. Dire Straits -Sultans Of Swing
24.David Bowie -Heroes (Albumversie)
28. AC/DC -Thunderstruck
29.Meat Loaf -Paradise By The Dashboard Light (Albumversie)
30. The Cure -A Forest
35. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
49. Metallica - Enter Sandman
52. Phil Collins - In The Air Tonight (Albumversie)
101. Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
106. The Rolling Stones - Gimme Shelter
152. Animals - House Of The Rising Sun
160. Falco - Jeanny
184. Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
199. ABBA - Lay All Your Love On Me
237. Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
244. The Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
259. Led Zeppelin - Whole Lotta Love (Albumversie)
275. Normaal - Deurdonderen (Live)
341. Cuby & the Blizzards - Window Of My Eyes
349. Guns N' Roses - Welcome To The Jungle
536. De Staat - Witch Doctor
548. Robbie Williams - Feel (Albumversie)
720. Talk Talk - Such A Shame
897. Ram Jam - Black Betty (Albumversie)
908. The Killers - Human
909. Whitesnake - Here I Go Again
1183. Clouseau - Daar Gaat Ze
1515. Vandenberg - Burning Heart
1908. Golden Earring- The Devil Made Me Do It
1987. Diesel - Dausolito Summernight
Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:
Creedence Clearwater Revival - Green River
Oneens.
Ben het met je eens, nog zoveel moois![]()
![]()
Alsof ik voldoende energie heb om intensief te sporten oidquote:
Het is Showbizquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:21 schreef alopio het volgende:
Dat Showbizz er niet instaat is schandalig
Beste Muse
Tevens staat alleen het slechtste nummer van dat album erin ja. Sunburn, Fillip en de titeltrack zijn veel beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
was meer voor mij de vraag of je er blij mee moet zijnquote:
Zoals als je gips hebt. Vreselijk irritant en onaangenaam.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook Muse krabt daar waar alleen muziek kan krabbenUn dann rettet kein Kavallerie,
Laten we het dan maar uitsluiten. Is het veiligst.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm denk dat dat voer voor cancellen zou zijnMake love, not war ☮![]()
Ik heb geen idee hoe ze er uit zien tbh, we zullen het zien als ze door de brievenbus vallenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
was meer voor mij de vraag of je er blij mee moet zijn
I reject reality and substitute my own![]()
uitsluiten? wie gaan we nu weer uitsluiten?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Laten we het dan maar uitsluiten. Is het veiligst.I love music |Ajax forever
We gaan negeren uitsluiten. Niet iemand.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
uitsluiten? wie gaan we nu weer uitsluiten?Make love, not war ☮![]()
Ruud de Wild, lijkt me een goede om mee te beginnenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
uitsluiten? wie gaan we nu weer uitsluiten?Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit klinkt ingewikkeldquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
altijd maar de donkere medemens de schuld geven he?! kan echt niet!quote:
Ah, rita[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: