Dat zou wel moeten. Daarom is er een ondergrens van internationale regels waar je niet aan moet komen. Beiden zouden zich daaraan moeten houden.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:26 schreef Brandhout14 het volgende:
[..]
Al gooit Oekrane napalm en mosterdgas op Russische loopgraven, I really don’t care.
Stuur een brief naar Poetinquote:Op woensdag 27 december 2023 10:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten. Daarom is er een ondergrens van internationale regels waar je niet aan moet komen. Beiden zouden zich daaraan moeten houden.
Deze hele oorlog is gewoon krankzinnig. Dat ze nog niet aan de onderhandelingen zitten is gewoon ronduit schandalig.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Highway_of_Deathquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Een oorlog waar de beeldvorming erg gelikt en geregiseert is -> Golf Oorlog 1.
Waarover wil je onderhandelen, Poetin gaf recentelijk nog aan pas te stoppen als Kyiv is gevallen.quote:Op woensdag 27 december 2023 10:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten. Daarom is er een ondergrens van internationale regels waar je niet aan moet komen. Beiden zouden zich daaraan moeten houden.
Deze hele oorlog is gewoon krankzinnig. Dat ze nog niet aan de onderhandelingen zitten is gewoon ronduit schandalig.
Nieuwe leden voor de putler jugend.quote:
Wacht maar totdat de fazanten er genoeg van hebben en zich gaan organiseren en een guerrilla oorlog gaan voeren, men hinderlagen en raids en zulks 😱quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe groter het krachtsverschil, hoe netter de oorlog. Ik jaag ook netjes. Ieder schot is raak en er wordt nauwelijks terug geschoten.
zou eerder zeggen dat het met de tijd steeds minder schoon wordtquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe groter het krachtsverschil, hoe netter de oorlog. Ik jaag ook netjes. Ieder schot is raak en er wordt nauwelijks terug geschoten.
Het is dan ook een landingsvaartuig met de mogelijkheid om 500 ton cargo te vervoeren, dat is echt niks... Met pak hem beet 10.000 artilleriegranaten zit je al aan dat gewicht.quote:Op woensdag 27 december 2023 01:04 schreef oheng het volgende:
Iets om over na te denken: waarom zou je munitie per schip vervoeren, als je dat ook kunt doen via trein over de Kerch brug.
En omgekeerd: nu er weer een logistiek schip minder is, is de Kerch brug nu weer aan de beurt?
We hebben ze niet eens in actie gezien. Dat artikel wat je post heeft wel een hoog chairforce gehalte trouwens.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Ach ja... de Abrams hebben hun rol vervuld, namelijk Duitsland zover krijgen toestemming te geven dat andere landen hun Leo's sturen. Dat de Abrams waardeloos zijn in Ukraine maakt verder niet zoveel uit.
Ik had dat verhaal eergisteren al gelezen/gezien, ik vermoed persoonlijk dat het Russische propaganda is.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Ach ja... de Abrams hebben hun rol vervuld, namelijk Duitsland zover krijgen toestemming te geven dat andere landen hun Leo's sturen. Dat de Abrams waardeloos zijn in Ukraine maakt verder niet zoveel uit.
Dan is het slechte propaganda, want nu zijn de Russen niet bang voor de Abrams.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had dat verhaal eergisteren al gelezen/gezien, ik vermoed persoonlijk dat het Russische propaganda is.
Gezien het Rusland is zal het wel meevallen met de verontwaardiging. Zijn we wel gewend van die Russen enzo.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:00 schreef 3rr0r het volgende:
Russen lijken weer Oekrainers die zich overgeven te executeren
[ twitter ]
Ze zijn niet bang voor de absams an sich. Ze zijn bang voor de beeldvorming. Dat ding is puur Amerikaans en het steekt ze dat ze straks in hun achtertuin rondrijden terwijl ze bestuurd worden door het volk dat ze zo verafschuwen. Een veel grotere middelvinger is er niet, zeker niet icm f16s.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het slechte propaganda, want nu zijn de Russen niet bang voor de Abrams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |