Als je echt laat op de avond komt is het -70 en dan moet je maar net geluk hebben dat er nog dingen met korting liggen.quote:Op zondag 4 februari 2024 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit -70% gezien
(maar mijn AH doet ook niet aan overblijvers en heeft ook nooit brood voor 50 cent en zo)
Ik vind dat een prima pakket, bij de AH krijg ik voor een ¤5 pakket ter waarde van ¤15 meestal echt exact ¤15 aan spullen maar wat jij hebt ziet eruit als veel meerquote:Op woensdag 14 februari 2024 21:40 schreef exelletor het volgende:
De PLUS hier in de wijk scoort steeds lager - de score in de app is van 4,5 naar een 4,2 gegaan. Heb ik zulke lage eisen of is dit pakket van vandaag wel gewoon prima? Boodschappen zijn er ten slotte niet goedkoper op geworden.
[ afbeelding ]
Prima pakket lijkt me.quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:40 schreef exelletor het volgende:
De PLUS hier in de wijk scoort steeds lager - de score in de app is van 4,5 naar een 4,2 gegaan. Heb ik zulke lage eisen of is dit pakket van vandaag wel gewoon prima? Boodschappen zijn er ten slotte niet goedkoper op geworden.
[ afbeelding ]
Is dat voor 15 euro normaal?quote:Op woensdag 14 februari 2024 22:47 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Prima pakket lijkt me.
Afgelopen weekend bestelde mijn man een Bakker Bart pakket. Leek erop dat ze zich daar behoorlijk hadden vergist met carnaval want er stonden een stuk of zeven mensen voor too good to goDe inhoud:
- 2x wit brood
- 5 bartjes (broodjes)
- 2 grote saucijzenbroodjes
- 1 kaasbroodje
Was een prima pakket. Brood invriezen en weer wat voorraad.
Ja hoor. Gokje:quote:
Ik word van ¤15 aan gewone donuts of die met chocolade echt supergelukkigquote:Op woensdag 14 februari 2024 22:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima pakket, bij de AH krijg ik voor een ¤5 pakket ter waarde van ¤15 meestal echt exact ¤15 aan spullen maar wat jij hebt ziet eruit als veel meer
Maar het kan wel echt alle kanten op gaan. ¤15 aan vanillevla of ¤15 aan alleen donuts word ik ongelukkig van maar als dat is wat ze hebben liggen, is dat natuurlijk wel wat je krijgt. Blijft een gok. Jij hebt geluk
Genot.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word van ¤15 aan gewone donuts of die met chocolade echt supergelukkig
![]()
#viesdik @:de_boswachter
Als ik een auto zou hebben dan zou ik dat ook naar binnen schuiven! 60+ brie en volvet van de kaasboerquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Genot.
Ik vreet wel eens een brie in één keer op. In de auto. Dus tussen supermarkt en thuisWel fatsoenlijke kwaliteit brie hé, geen rotzooi.
#vetzwijn
wat is de ophaaltijd daar dan?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:08 schreef exelletor het volgende:
Getir wordt in de app consistent beter beoordeeld dan Plus, maar ik ben niet overtuigd. Wat moet ik nu met vier liter aan zuivel? :S Goed, er was nog brood, maar dat eet ik niet, dus die heb ik laten liggen. En de ophaaltijd is wel beter tov een reguliere supermarkt.
[ afbeelding ]
Mijn favorieten hier zijn de Plus (20u30-21) en AHTG (doordeweeks 20-21, wknd 17-18). Reguliere AH is 19-22, maar daar is de kans hoog op een gierig pakket, dus die haal ik nooit. Deze Getir was 10-16.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 14:16 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat is de ophaaltijd daar dan?
supermarkten hier altijd tussen 17:00-19:00
goed pakket btw, elke ochtend litertje yoghurt deze week en je bent er vanaf
Ik heb ook al eens een patisserie-pakket van de Bijenkorf gekocht. Het is superlekker, maar ook bijzonder weinig. De Bijenkorf is gewoon extreem duur.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:01 schreef H_T het volgende:
Een klein patisseriepakket bij de Bijenkorf brengt mij 4 fancy appelgebakjes en 1 met chocola
Klaagt u dan bij 2g2g zelf?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:02 schreef Sodemieters het volgende:
Ik heb voor het eerst geklaagd over de waarde van een pakket. Was bij de bakker, een pakket van 7,50. De oorspronkelijke waarde moet dus ca. 22,50 zijn.
Inhoud: twee gesneden bruine broden (ca. 2 euro per stuk), drie hartige broodjes (3 euro per stuk), twee zoete broodjes (2,50 per stuk). Totaal dus 18 euro. Zelfs als ik me erg vergis in de broden (kan eentje niet goed identificeren) en er een heel duur speltbrood tussen zit of zo, kom ik nog niet aan de waarde.
Edit: voucher van 5 euro ontvangen. Netjes.
Zeker, daarom koop ik er anders nooit watquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een patisserie-pakket van de Bijenkorf gekocht. Het is superlekker, maar ook bijzonder weinig. De Bijenkorf is gewoon extreem duur.
Eigenlijk is TGTG ideaal voor zulk soort pakketten, want ik zou anders nooit van mijn leven iets bij de patisserie van de Bijenkorf gehaald hebben. Je moet alleen wel weten wat voor soort winkel de Bijenkorf tegenwoordig is, anders zou je zelfs met zo'n pakket teleurgesteld kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeker, daarom koop ik er anders nooit watVoor zo'n pakketje wilde ik het wel proberen, maar de normale waarde zou rond de 4 euro per gebakje moeten zijn
Inderdaad bij 2g2g zelf. Ik ga niet in de winkel alles openmaken / uitpakken, kijken wat er allemaal in het pakket zit en of de waarde correct lijkt. Pas thuis blijkt wat het precies is. Bovendien heb ik ook niet zo'n zin om in een volle winkel een discussie aan te gaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Klaagt u dan bij 2g2g zelf?
Hier weleens bij de bakker zelf geklaagd bij het ophalen en dan gebruiken ze de kassa en geven ze wat meer om toch aan de waarde te komen.
Gewoon proberen als er iets in de buurt aangeboden word.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:37 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb ook al tijden die app op mijn phone en ook mijn favorieten ingevoerd.
Krijg regelmatig push meldingen maar nog nooit iets gekocht of gereserveerd.
Ik merk wel dat het bij de bekende bakkers DONDERSSNEL gaat en alles weer opperdepop is...
Populair is het wel dus.
De totale prijs ligt boven de ¤15, er wordt altijd de originele prijs gerekendquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:09 schreef Vincent_student het volgende:
Mijn oogst: Hoogvliet, 4,99 euro En ik ben zeer tevreden. De totale prijs zit rond de 12 euro. Het vlees moet morgen zijn klaargemaakt. En dat ga ik ook doen. De drumsticks gaan de slowcooker in en de rest in de oven. En dan gaat het hoppakee de vriezer in. Ik heb vlees genoeg voor de komende weken. Vanavond schaft de maaltijd al wel deze kipschnitzels.![]()
De bolletjes zijn van gisteren, maar die lijken me prima voor ontbijt morgen, kunnen altijd nog met 150 graden een minuutje in de oven. En dat sausje komt ook wel op. Prima deal. Ik ga daar vaker langs.
[ afbeelding ]
Netjes! Die laatste vooral.quote:Op zondag 10 maart 2024 11:43 schreef junkiesietze het volgende:
Gister 2 pakketten gehaald,
[ link | afbeelding ]
Flink 5 euro
12 biologische eieren
doosje aardbeien
2 limoenen
2 krokante kipschnitzels
doosje met rare cups voor nespresso machine
[ link | afbeelding ]
Hema 5 euro
6 bolletjes
4 kaas ui bolletjes
Roombrie
Doruvael
Gebraden gehakt
Rode vruchten drinkyoghurt
lekker goedkoop het weekend door
Oh daar heb ik echt geen moeite mee, laat ze het maar denken, who cares.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Vincent_student het volgende:
Ik schaam me wel een beetje, want ik heb het vermoeden dat ze denken dat ik het financieel moeilijk heb, terwijl ik het heel erg goed heb.
Je laatste stuk is kort door de bocht. Je moet namelijk én in de buurt wonen van een TGTG-locatie, op de tijden kunnen dat je moet ophalen (hier met kinderen vaak geen optie) en het geluk hebben dat je een pakket kunt bemachtigen. En dan heb je producten die dezelfde of uiterlijk de volgende dag op moeten. Het is dus niet handig om te stellen dat je met drie TGTG-pakketten anderhalf tot twee weken kunt eten als je een zak aardappels en een pak spaghetti koopt. Bovendien zie ik in jouw pakketten geen groente, behalve de kant en klare maaltijd.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Vincent_student het volgende:
En wat opgehaald bij AH-to-go, voor 4,99.
[ afbeelding ]
Ik werd zeer vriendelijk behandeld. Pakket van 25 euro. Ik heb morgen een erg luxe ontbijt/lunch![]()
Het sapje, daar ben ik erg benieuwd naar, consumeer ik ook morgenochtend voordat ik aan mijn werk begin, is ananas/meloen/mango/maracuja (wat is dat nou weer?). De pastaschotel is morgen mijn eten. De salade is cherrytomaatjes met mozarella, nieuw voor mij (ik maak altijd mijn eigen salade, net zoals de pasta - meestal spaghetti of macaroni) en druiven zijn ook altijd lekker in de middag. De croissant met chocolade is inmiddels gesneuveld. Was nieuw voor mij, maar wel lekker. Dat kunnen ze bij AH wel.
Nog een update van gisteren, het Hoogvliet-pakket: Kippenbouten gekruid en al het vlees gegaard. Gewoon goed vlees, rook nog goed, helemaal niks in de hand. Die bivakkeren nu helemaal klaargemaakt (Oven 180 graden, 30 minuten, drumsticks slowcooker 7 uur) in pakjes in de vriezer. De kip-saté-schnitzels (Oven, 190 graden, 20 minuten, beetje olijfolie eroverheen) waren werkelijk erg lekker. Had ik nooit verwacht, want ik heb niets met supermarktschnitzels, die van AH vind ik drie keer niks en staan bij mij op de black-list. Maar deze was echt lekker! Ik heb vanmorgen wat witte bolletjes gegeten, die waren gewoon nog goed!
Het valt me op dat de medewerkers die me de tasjes geven heel erg vriendelijk zijn en zelfs hun best doen om iets leuks uit te zoeken. Ik schaam me wel een beetje, want ik heb het vermoeden dat ze denken dat ik het financieel moeilijk heb, terwijl ik het heel erg goed heb.
Ik denk ook, als je het financieel moeilijk hebt, en je doet een paar keer per week zo'n Too good too go, zeg 3x, is 15 euro,dan heb je gewoon voor anderhalve week of twee weken eten in huis. En helemaal niet zo slecht ook. Je zult misschien nog wat aardappels erbij moeten kopen, maar wat kost nou een zak aardappels en een pak spaghetti?
Als je het financieel moeilijk hebt is TGTG echt een (te) groot risico. Grote kans dat je er geen volwaardige maaltijden mee kan maken.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:32 schreef Vincent_student het volgende:
Ik denk ook, als je het financieel moeilijk hebt, en je doet een paar keer per week zo'n Too good too go, zeg 3x, is 15 euro,dan heb je gewoon voor anderhalve week of twee weken eten in huis. En helemaal niet zo slecht ook. Je zult misschien nog wat aardappels erbij moeten kopen, maar wat kost nou een zak aardappels en een pak spaghetti?
Dit ja. Waar zijn de aardappels het goedkoopst deze week en waar de broccoli en dan de hele stad doorfietsen om het rond te krijgen. Die ploos de folders door en maakte op basis daarvan een weekmenu.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn moeder had er vroeger ook niks aan gehad hoor. Die had een uitgekiend weekmenu/weekboodschappen om iedereen toch elke dag 3 maaltijden voor te zetten. Waarbij mn de aanbiedingen relevant waren.
Nou, ik zie bij anderen wel groente voorbij komen. En er is zat keuze uit vegetarische "adressen". Daar kies ik niet voor, omdat ik verse groente en fruit in huis heb. Vanmiddag haal ik weer een pakket, misschien zit daar groente in. In het vorige Hoogvliet-pakket zat voor twee weken vlees voor mij. Ja, de houdbaarheidsdatum liep de volgende dag af, maar dat betekent niet dat je dat allemaal in een dag op moet eten. Ik heb alles bereid en in losse pakketjes in de vriezer gedaan. Dan haal ik iets eruit wanneer ik vlees bij de maaltijd heb. Ik had met twee pakketten aardig wat in huis, met een leuke eetplanning.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Je laatste stuk is kort door de bocht. Je moet namelijk én in de buurt wonen van een TGTG-locatie, op de tijden kunnen dat je moet ophalen (hier met kinderen vaak geen optie) en het geluk hebben dat je een pakket kunt bemachtigen. En dan heb je producten die dezelfde of uiterlijk de volgende dag op moeten. Het is dus niet handig om te stellen dat je met drie TGTG-pakketten anderhalf tot twee weken kunt eten als je een zak aardappels en een pak spaghetti koopt. Bovendien zie ik in jouw pakketten geen groente, behalve de kant en klare maaltijd.
Los daarvan is TGTG natuurlijk prima! Maar volwaardig ervan eten met een paar euro aardappels en pasta erbij, is een utopie. Hier iig...
Dat doe ik elke week.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:00 schreef Tink89 het volgende:
Die ploos de folders door en maakte op basis daarvan een weekmenu.
Moet je wel eerst even een grote vriezer kopen. En sapjes en croissants zijn ook overbodige luxe als je het financieel lastig hebt.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:19 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nou, ik zie bij anderen wel groente voorbij komen. En er is zat keuze uit vegetarische "adressen". Daar kies ik niet voor, omdat ik verse groente en fruit in huis heb. Vanmiddag haal ik weer een pakket, misschien zit daar groente in. In het vorige Hoogvliet-pakket zat voor twee weken vlees voor mij. Ja, de houdbaarheidsdatum liep de volgende dag af, maar dat betekent niet dat je dat allemaal in een dag op moet eten. Ik heb alles bereid en in losse pakketjes in de vriezer gedaan. Dan haal ik iets eruit wanneer ik vlees bij de maaltijd heb. Ik had met twee pakketten aardig wat in huis, met een leuke eetplanning.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het met een gezin met kinderen erg lastig wordt. Voor een of twee volwassen maakt het niet zoveel uit. Je krijgt veel en ik doe niet moeilijk over "wat de pot schaft". Tot nu toe viel het allemaal heel erg mee.
Nog even een update: Het sapje was erg lekker. De amandelcroissant was een beetje machtig vond ik. Het had iets weg van een paasstolletje zonder krenten. Ik had er nog een plakje kaas tussen gedaan, het kwam wel aan op de maag. Er zat echt spijs in had ik de indruk. De tonijnsandwich en de druiven zijn voor de lunch. Vanavond de pastamaaltijd. Toch goedkoop de dag door met eten zeg ik toch maar weer even.
Hm, valt mee. Als je vlees in zakjes verpakt per stuk neemt het niet zoveel ruimte in als bakjes. Ik heb gewoon een koel-vries, met drie vriesladen. En sapjes en croissants zijn wel lekker af en toe. Normaal koop ik ze niet omdat ik het ook overbodige luxe vindt voor die prijs, maar als je ze erbij krijgt in een goedkoop pakket is het toch leuk meegenomen. Het leven hoeft niet alleen spaghetti met tomatensaus te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet je wel eerst even een grote vriezer kopen. En sapjes en croissants zijn ook overbodige luxe als je het financieel lastig hebt.
TGTG is heel fijn maar niet zo slim en zeker niet de oplossing als je weinig te besteden hebt.
Als je echt niets hebt ben je al blij met 1 vriesvak in de koelkast.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:31 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hm, valt mee. Als je vlees in zakjes verpakt per stuk neemt het niet zoveel ruimte in als bakjes. Ik heb gewoon een koel-vries, met drie vriesladen. En sapjes en croissants zijn wel lekker af en toe. Normaal koop ik ze niet omdat ik het ook overbodige luxe vindt voor die prijs, maar als je ze erbij krijgt in een goedkoop pakket is het toch leuk meegenomen. Het leven hoeft niet alleen spaghetti met tomatensaus te zijn.
Ja, ok. Ik geef het toe, ik was onbewust te kort door de bocht. Ik zal me inhouden in het vervolg.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je echt niets hebt ben je al blij met 1 vriesvak in de koelkast.
Net zoals in je vorige post, niet iedereen heeft een supermarkt met pakketten op 10 minuten fietsen (en ook niet op 30 minuten....)
Dus inderdaad perfect voor jou maar daar houdt het ook op.
Waar zeg ik dat ik niets met TGTG heb?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:59 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ja, ok. Ik geef het toe, ik was onbewust te kort door de bocht. Ik zal me inhouden in het vervolg.
Aan de andere kant: dit topic gaat over mensen die Too good to go proberen. Als je er niets mee kunt, waarom kom je mij dan bashen?![]()
Ik heb bijvoorbeeld de pest aan Formule 1 - racen. Maar dan ga ik nog niet naar het F1-subforum om te gaan roepen dat ik het allemaal niks vind. Ik kom daar gewoon niet. Net als bij de wielrentopics. Ze zoeken het maar uit daarzo.
De lidl heeft nu papieren zakken groente en fruit voor 3 euro. Toppakketten, maar irritant dat je geen idee hebt of ze ze hebben. Als ik er eentje zie, is het meestal echt prima wat erin zit. Maar vaak ligt er niks...quote:Op maandag 11 maart 2024 12:17 schreef Elleska het volgende:
TGTG is ideaal maar niet perse voor mensen die weinig te besteden hebben. Dat was het punt.
Geen vlees en geen luxeproducten is immers altijd nog goedkoper dan een TGTG pakket en een vriezer.
Maar met een goede vriezer en een beetje budget om je maaltijden aan te passen op de inhoud van het pakket is het wel een heel fijne besparing.
Ik baal nog steeds dat de Lidl niet meer meedoet met TGTG dat was een hele fijne aanvulling. Ik haal nu alleen nog broodpakketten, verder zit er niets interessants in de buurt. De ene bakker voor het dagelijkse brood en af en toe naar de andere voor het luxe.
Klopt, daarvoor moet je sochtends voor de deur liggen ofzo en dat red ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
De lidl heeft nu papieren zakken groente en fruit voor 3 euro. Toppakketten, maar irritant dat je geen idee hebt of ze ze hebben. Als ik er eentje zie, is het meestal echt prima wat erin zit. Maar vaak ligt er niks...
Ja ik vind het ook zó jammer dat Lidl gestopt is met TGTG, die groente&fruit boxen waren ideaal voor mij.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:57 schreef Elleska het volgende:
[..]
Klopt, daarvoor moet je sochtends voor de deur liggen ofzo en dat red ik niet.
Nou, dat viel tegenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik doe weinig meer met TGTG, weinig aanbod in de buurt of ik ben er te laat bij.
Vandaag wel een pakket gereserveerd van de visboer. Mag ik zaterdag () op de weekmarkt ophalen. Ben benieuwd.
Mooi pakket! Ik zou hier heel veel mee kunnen. Maar ik zie wel veel werk. Dat is het punt wel vaak bij de pakketten, met groente en vlees die aan de datum zitten. Je moet dezelfde avond nog de keuken in. Ik hou daar rekening mee. Ik heb nu voldoende eetvoorraad, dus misschien weer in het weekend.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:55 schreef exelletor het volgende:
Ik heb het niet per se nodig, maar de laatste tijd reken ik vaak met een zeer strak boodschappenbudget en dan vormt TGTG toch echt wel de backbone van mijn maaltijdplanning.
Eerder deze week een pakket bij de Plus besteld:
[ afbeelding ]
Nu ben ik kieskeurig en heb ik ook wat intoleranties, dus een deel heb ik weggeven of weggeflikkerd. Toch bleef er genoeg over om een hoop dingen te maken zonder veel te moeten bijkopen. In het bami-pakket heb ik bijvoorbeeld het nasivlees vervangen door de kipspiesjes en zo een andere maaltijd gemaakt die helemaal niet gek smaakte. Drumsticks heb ik niet kunnen gebruiken, dus die liggen nu in de vriezer. Ik heb overigens gewoon een tafelmodel koelkast en op een plank kun je best veel spullen kwijt. Ik deel daarom de mening van Vincent_student.
Ik zie twee vers-mix-pakketten bij je. Dat is toch aardig kookwerk bij elkaar, met snijden erbij.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:06 schreef Elleska het volgende:
Ik zie helemaal niet zoveel werk maar dat zal wel aan mij liggen. Het viel mij in je vorige posten al op dat je vlees direct had klaargemaakt terwijl ik dat zo de vriezer in mik. Zolang het voor de uiterste houdbaarheidsdatum is en niet erover gaat dat prima. Zoiets als een zak wokgroente kan ook zo de vriezer in.
Verse groentes zoals de verspakketten daar moet wel iets mee maar die zijn zelden zo slecht dat alles dezelfde avond in de pan moet.
Ik vind het stoer van je!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:55 schreef exelletor het volgende:
Ik heb het niet per se nodig, maar de laatste tijd reken ik vaak met een zeer strak boodschappenbudget en dan vormt TGTG toch echt wel de backbone van mijn maaltijdplanning.
Eerder deze week een pakket bij de Plus besteld:
[ afbeelding ]
Nu ben ik kieskeurig en heb ik ook wat intoleranties, dus een deel heb ik weggeven of weggeflikkerd. Toch bleef er genoeg over om een hoop dingen te maken zonder veel te moeten bijkopen. In het bami-pakket heb ik bijvoorbeeld het nasivlees vervangen door de kipspiesjes en zo een andere maaltijd gemaakt die helemaal niet gek smaakte. Drumsticks heb ik niet kunnen gebruiken, dus die liggen nu in de vriezer. Ik heb overigens gewoon een tafelmodel koelkast en op een plank kun je best veel spullen kwijt. Ik deel daarom de mening van Vincent_student.
Ja precies. Mijn vriend had met de kerst een TGTG pakket van de supermarkt met konijnenbout en kerstkransjes. Verder niks. Zie daar maar een budget weekmenu omheen te makenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind het stoer van je!
Voor hetzelfde geld heb je pech met een pakket en dan heb je geen geld meer voor echt eten.
Dit pakket ziet er wel goed uit
Best een volwaardige maaltijd tochquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn vriend had met de kerst een TGTG pakket van de supermarkt met konijnenbout en kerstkransjes. Verder niks. Zie daar maar een budget weekmenu omheen te maken
Klinkt minder hip.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh. Waarom noemen ze dat dan niet zo?
Zijn ook niet exact hetzelfde. Passievrucht is zoeter.quote:
In Duitsland noemen ze het maracuja en ik weet dus al sinds klein kind dat het zo heet en wist juist jarenlang niet dat het passievrucht wasquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:43 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh. Waarom noemen ze dat dan niet zo?
Waarmee word dat verstuurd? postNL?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben sinds kort fan van Foodello. Beter aanbod dan TGTG, met vergelijkbare prijzen.
Ja. TGTG-delivery-pakketten zijn vaak 'twintig repen ontbijtkoek voor ¤15' of zoiets dat je nooit opkrijgt (tenzij je in een Een Huis Vol-familie woont). Foodello gaat gewoon per twee, vier, soms acht producten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Waarmee word dat verstuurd? postNL?
Goede tip, heb net ook een eerste bestelling gedaan van snoep- en voorraadspul dat 50-80% korting had. Chocolonely lettertjes goed tot eind dit jaar voor 0,50 cent per stuk voor 180g is niet verkeerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:46 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben sinds kort fan van Foodello. Beter aanbod dan TGTG, met vergelijkbare prijzen.
Voor supermarkten weet ik het niet, maar bij bakkers als Ammerlaan of van Maanen zijn de middagpakketten altijd van dezelfde dag. Ook de eierkoeken en krentenbollen etc.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodpakket van Dirk van de Broek a ¤3.49
Tevreden? Jawel! Moest wel erg lang wachten want ondanks dat ik tien minuten voor de deadline kwam aankakken behoorlijk lang wachten tot men een pakket voor mij had samengesteld.
Denk dat het gewoon brood van vandaag is.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:08 schreef junkiesietze het volgende:
Vanmiddag Flink verrassings pakket, en een Hema Pasenpakket ophalen
Die van de hema vind ik karig. Kost dat normaal 15 euro?quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hema, 5 euro paaspakket.
zakje melk chocolade eitjes
Paas notenmix
spekkies
mok koekjes
Groot cookiedough ei (<--- erg benieuwd naar, nog niet open gemaakt)
[ link | afbeelding ]
Flink Verrassingspakket 5euro
Lasange pakket.
Kipdij spiesjes
Zalm wrap hapjes
3 citroenen en een appel
litertje magere yoghurt
Ja redelijk karig idd alleen zorgt dat cookie dough ei voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:06 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die van de hema vind ik karig. Kost dat normaal 15 euro?
Ahja, dat gaat het hard. Nevermind ;-)quote:Op woensdag 3 april 2024 11:25 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja redelijk karig idd alleen zorgt dat cookie dough ei voor de helft van de prijs.
https://www.hema.nl/pasen(...)50gram-24262205.html
Ik had gister ook een Flink pakket gehaald,quote:Op zondag 7 april 2024 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Best een aardig pakket van Flink. Alleen de ham heb ik weggegooid helaas. Ik ken niemand hier die ik er blij mee had kunnen maken.
[ afbeelding ]
Stomme vraag misschien, maar wat zit er in een saté-kroket? Alleen maar pindasaus? Of kipsaté?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Febo 5euro pakket.
Ik had verwacht 5 bamihappen te krijgen![]()
Het waren 2 satekroketten
3 lijkt op bamihap maar er zat vlees in dingen.
Of het kip is weet ik niet, maar er zit een vlezige ragout in met pindasausquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat zit er in een saté-kroket? Alleen maar pindasaus? Of kipsaté?
#dtv
Niet slecht gezien je al 1,5 - 2 euro voor een snack betaald?quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ link | afbeelding ]
Febo 5euro pakket.
Ik had verwacht 5 bamihappen te krijgen![]()
Het waren 2 satekroketten
3 lijkt op bamihap maar er zat vlees in dingen.
3quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef anndb het volgende:
[..]
Niet slecht gezien je al 1,5 - 2 euro voor een snack betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |